Na sprzedaż Citroen C5 III X7 z 2012r.
2.0 diesel HDI 163 km -niezawodna i prosta jednostka montowana w Citroenach, Peugotach, Fordach i Volvo.
Przebieg 319.000 km - auto w ciągłym użytkowaniu, więc rośnie.
Automatyczna skrzynia biegów AT6, kolor: jeansowy grafit, sedan.
Wersja exclusive :
- skórzano-materiałowa tapicerka
tapicerka
- rolety przeciwsłoneczne w tylnych drzwiach i tylniej szybie
- nawigacja
- klimatyzowany schowek
- podgrzewane fotele przednie
- elektryczne fotele przednie z regulacją wysokości, pochylenia oparcia, itp.
- pamięć fotela kierowcy
- masaż w fotelu kierowcy
- samościemniające się lusterko wsteczne
- klimatronik z dodatkowymi nawiewami w tylnich słupkach
- funkcja doświetlania drogi do domu po zamknięciu auta
- Bixenon skrętny
- wycieraczki z czujnikiem deszczu
- automatyczny ręczny
- automatyczna skrzynia biegów z funkcją sport oraz możliwością ręcznej zmiany biegów
- Bluetooth
- fabryczny zestaw głośnomówiący
- kierownica multifunkcyjna
- czujniki parkowania przód/tył z wizualizacją na wyświetlaczu.
Auto pochodzi z z Polskiego salonu, bezwypadkowy, serwisowany w ASO w okresie gwarancji pojazdu, w moim posiadaniu od 2015 r. Na gwarancji pomalowano drzwi przednie w ASO Lublin. Obecnie serwisowane u jednego mechanika zajmującego się serwisowaniem/naprawą tylko i wyłącznie Citroenów w Parchatce k. Puław. Ostania wizyta była w lipcu na regulacji i sprawdzeniu zawieszenia, sprawdzeniu przepływki, dolaniu płynu Eloys (dodatku do paliwa) - to nie jest AdBlue. Za ok.5 tys. powinna być przeprowadzona wymiana olejów i filtrów.
W serwisie wymieniono olej w skrzyni biegów, pomimo tego iż ASO tego nie wymaga - skrzynia działa bez zarzutów.
Przy przebiegu Ok. 200 tys km zrobiono rozrząd (następna wymiana rozrządu wg wytycznych ASO przy przebiegu 440 tys.km), w tamtym roku wymieniono klocki i tarcze, alternator.
Dwa lata temu dobijana była klima, co roku dezynfekcja. We wrześniu pojawiła się informacja o zapchanym filtrze FAP. Został wyjęty, "wyprany", zamontowany ponownie w serwisie Boscha. Na usługę wystawiono gwarancję. Nowy nabywca ma spokój na kolejne 300 tys. km. Obecnie auto nie wymaga wkładu finansowego.
Pojazd ma bardzo wygodne hydro zawieszenie z możliwością utwardzenia oraz regulacją wysokości.
Nowe opony letnie Michelin 17 cali na alufelgach jeżdżone pierwszy sezon.
Opony zimowe 16 cali na felgach stalowych.
OC/AC do sierpnia 2025.
Wykupiony jest pełen pakiet ubezpieczenia OC/AC ponieważ auto miało nadal zostać w rodzinie, ale musiałem kupić większe.
Auto ma swoje lata, ma też swoje minusy:
- aluminiowe felgi mają rysy (felgi są proste, nie ma problemu przy wyważaniu)
- Na drzwiach kierowcy jest małe wgniecenie. Zostało spolerowane - mało widoczne.
- Na zderzaku tylnym też są małe , płytkie rysy na lakierze.
- 2 oryginalne kluczyki, w jednym egzemplarzu pasowałoby wymienić obudowę / gumki na przyciskach.
Po zakupie auta, sprawdzone było w ASO Lublin pod względem bezwypadkowości , serwis potwierdził oryginał lakieru, w moich rękach również bez kolizji i wypadków.
Zapraszam.