Sprzedam Citroena C5 (model X7 po liftingu) z 2011 roku w wersji Exclusive.
(Jeśli oglądasz ogłoszenie na OLX, to przejdź na OtoMoto - tam jest więcej zdjęć).
Auto w moich rękach od grudnia 2018 r., odkupione od rodziny (pierwszy właściciel w Polsce, auto sprowadzone z Francji), dlatego historia auta bezpośrednio znana od 2015 r. i przebiegu około 200 tys. km.
Jeśli chodzi o silnik, jest to bardzo żywotna jednostka, nigdy nie dolałem tam grama oleju – jeździ od wymiany do wymiany czyli po 15 000 km, na pełnym syntetyku 5W30. Na tą chwilę ze względu na przebieg wymaga wymiany rozrządu – zostawiam to przyszłemu nabywcy. Tak samo sytuacja wygląda z olejem w skrzyni automatycznej (jest do wymiany) – skrzynia (AISIN EAT6) potrafi szarpnąć przy zmianie z 2jki na 3jkę.
Zawieszenie hydropneumatyczne (Hydractive III) działa jak należy – podnosi, opuszcza (jak widać na zdjęciach). Jak na moje ucho czasem coś stuknie, ale ani mechanik ani diagnosta na badaniu technicznym nic niepokojącego nie stwierdzili. Ogólnie to zawieszenie to poezja – jak ktoś chce kupić C5 bez niego – to po prostu nie chce mieć C5.
Lakier w dobrym stanie, jednak znajdzie się kilka miejsc do poprawek. Pod czujnikiem lakieru wszystko w zbliżonej grubości. Inaczej jest z maską, bo w połowie 2024 r. była malowana, ze względu na spękany lakier bezbarwny – auto sprowadzone było zza granicy, odkupione od firmy z przebiegiem autostradowym i odpryskami na masce, dlatego była od razu przemalowana (2015 r.), i po 9 latach zaczął pękać bezbarwny (posiadam zdjęcia). Przy trójkątnych szybkach (tych obok lusterek) są poniszczone uszczelki, jakby ktoś coś tam podkładał i próbował je wyjąć czy coś (tak to już przyjechało z Francji).
Wnętrze, jak widać na zdjęciach, uważam za bardzo dobrze utrzymane. Pełne skóry w jasnym kolorze w połączeniu z czarnym lakierem wyglądają bardzo dobrze. Najbardziej szpecącym elementem są plastiki, które są pokryte jakby gumą, która schodzi miejscami – jest to mankament nie tylko tego modelu.
W 2023 r. był regenerowany rozrusznik, w maju 2024 r. regenerowany alternator i zakupiony nowy akumulator. Przy każdej wymianie oleju w silniku robiona była płukanka i wymieniane filtry: oleju, powietrza i kabiny. Filtr paliwa wymieniany co 2 wymiany oleju. Ostatnia wymiana (akurat ta była z filtrem paliwa) przy 339 800 km w czerwcu 2024 r. Co jakiś czas dolewane były dodatki firmy Liqui Moly do czyszczenia układu paliwowego i wtryskowego.
Wyposażenie bardzo bogate (jak to w wersji Exclusive) m.in.:
- pełna skórzana tapicerka
- multifunkcyjna kierownica
- elektryczne szyby
- elektryczna klapa
- ekran multimediów: nawigacja, wbudowany dysk na muzykę 10Gb, czytnik CD, kart SD, wyjście AUX, bluetooth do rozmów, dołożony adapter do słuchania muzyki przez bluetooth
- dwustrefowa klimatyzacja
- podgrzewane fotele przednie z masażem w fotelu kierowcy
- elektrycznie sterowane fotele przednie z pamięcią ustawień w fotelu kierowcy
- panoramiczny dach
- przeciwsłoneczne, zwijane rolety tylnych drzwi
- zamontowany rejestrator jazdy (przód w lusterku + tył, z kartą pamięci)
- lampy skrętne biksenonowe (mijania + drogowe)
- światła LED do jazdy dziennej (z czujnikiem zmierzchu)
- czujniki parkowania przód i tył
- czujniki ciśnienia powietrza w kołach (komplet letni 19 cali)
- składane lusterka boczne
- czujnik deszczu – automatyczne wycieraczki
- 2 komplety kół – letnie aluminiowe 19 cali, zimowe stalowe 17 cali
- pełne koło zapasowe
- 2 komplety dywaników – welurowe i gumowe
- 2 komplety pełnowartościowych kluczyków + 1 z grotem do otwierania drzwi
Plus pewnie kilka rzeczy o których zapomniałem.
Podaję dane do sprawdzenia auta:
VIN VF7RWRHHABL510555
Pierwsza rejestracja za granicą: 02.03.2011
Pierwsza rejestracja w Polsce: 12.10.2015
Nr rejestracyjny: BI1791U
Przebieg 343 300 km z małym haczykiem i bardzo sporadycznie delikatnie rośnie.
Badanie techniczne ważne do 07.10.2025
Polisa OC ważna do 11.10.2025
Zapraszam do kontaktu. Jeśli bym nie odbierał, to proszę o SMS z prośbą o kontakt i informacją, że to w sprawie ogłoszenia (nie chcę oddzwaniać na wszystkie numery, które w dzisiejszych czasach dzwonią nie tylko z fotowoltaiką).