Citroen C5, generacja III, kombi, rocznik 2008,
Aktualny przebieg: 286 tys. km.
Ubezpieczenie oraz przegląd techniczny do kwietnia 2025.
Pełna faktura VAT (kupujący zwolniony z podatku)
Napęd:
- Silnik benzyna + LPG, 2000 cm3, 140 KM
- Skrzynia biegów manualna (5 biegów)
- Instalacja LPG (zbiornik we wnęce koła zapasowego)
Wyposażenie:
Komfort:
- Dach panoramiczny - elektrycznie odsuwana roleta
- Składane, podgrzewane lusterka, ustawiane elektrycznie
- Elektrycznie opuszczane szyby przód i tył
- Samopoziomujące zawieszenie hydropneumatyczne, trzy wysokości, dwa tryby komfortu, obniżanie do załadunku
- Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa (niezależnie sterowana)
- Automatyczne ryglowanie zamków drzwi podczas ruszania
- Podłokietnik foteli przednich ze schowkiem i uchwytem na kubki (łącznie kilka schowków)
- Podłokietnik tylnych foteli ze schowkiem.
- Tempomat / ogranicznik prędkości
- Przyciemniane szyby
- Kierownica wielofunkcyjna – sterowanie różnymi funkcjami pojazdu.
- Przyciemniane tylne szyby
Bezpieczeństwo:
- System ESP (korygowanie toru jazdy w niebezpiecznych sytuacjach)
- Światła dzienne, przeciwmgielne, doświetlanie zakrętów
- Czujniki parkingowe przednie i tylne – sygnalizacja dźwiękowa oraz wizualizacja na ekranie
- System wzywania pomocy (nie wymaga karty SIM)
- Czujnik deszczu – automatyczny tryb pracy wycieraczek
- Czujnik utrzymywania pasa ruchu (powiadamianie dźwiękowe oraz wibracje w fotelu kierowcy)
- Hamulec postojowy, elektryczny (automatyczne włączanie i wyłączanie hamulca, asysta przy ruszaniu pod górę)
- System asysty przy parkowaniu bocznym
- System „check” do sprawdzania usterek
- System monitorowania poziomu naładowania akumulatora (oszczędzanie energii)
- Czujnik zmierzchu
- Oświetlenie drogi do domu
Multimedia:
- Centralny kolorowy ekran
- Nawigacja firmowa, GPS, kompas
- System telefonii (gniazdo na kartę SIM)
- Rozpoznawanie mowy – polecenia głosowe
- System audio (radio, odtwarzacz CD / MP3, odtwarzacz USB, odtwarzacz z integralnego dysku HDD, wejście liniowe AUX)
Funkcjonalność:
- Relingi dachowe
- Wysuwany hak holowniczy (wysuwany ręcznie)
- Aluminiowe felgi 16 cali
- Dwa komplety opon (letnie i zimowe)
- Składane tylne fotele (znaczne powiększenie przestrzeni ładunkowej oraz uzyskanie płaskiej podłogi)
- Luk do przewozu długich przedmiotów (np. nart)
- Demontowalna, elastyczna kratka pomiędzy bagażnikiem, a kabiną.
Historia pojazdu:
Samochód został sprowadzony z Niemiec w 2018 roku, z przebiegiem 138 tys. km. Bezpośrednio przed sprowadzeniem pojazdu do Polski, pierwszy właściciel zaliczył otarcie o barierkę energochłonną, co skutkowało uszkodzeniami wzdłuż prawego boku (głównie wgniecenia drzwi, brzegów nadkoli). Posiadam zdjęcie pokazujące zakres uszkodzeń bezpośrednio po kolizji (udostępnię zainteresowanemu Klientowi). Naprawa polegała na wymianie obydwu prawych drzwi oraz naprawie blacharsko – lakierniczej nadkoli. Naprawa tylnego nadkola nie wytrzymała próby czasu i obecnie to miejsce wymaga poprawki, głównie lakierniczej.
Jestem drugim właścicielem. Aktualny przebieg: 286 tys. km. Z wyjątkiem dwóch typowych otarć parkingowych, nie miałem żadnych incydentów i kolizji. Obsługa samochodu głównie obejmowała wymiany elementów eksploatacyjnych. Ok. dwóch lat temu, wg sugestii mechanika, wykonano wymianę tzw. „sfer” stanowiących główne elementy przednich kolumn. W bieżącym roku natomiast wykonałem następujące istotne naprawy: wymiana całego kompletnego sprzęgła, wymiana rozrządu wraz z napędem, uszczelnienia skrzyni biegów oraz silnika, usunięcie kilku luzów w zawieszeniu, usunięcie nieszczelności wydechu.
Samochód mechanicznie, elektrycznie i elektronicznie w pełni sprawny, w ciągłej eksploatacji. W zakresie blacharskim i lakierniczym, z wyjątkiem szczegółów opisanych powyżej, również stan bardzo dobry – nie zauważyłem jakichkolwiek objawów rodzących się ew. ognisk korozji.