Citroën C5 Hydractive III 2009 r. | Benzyna 2.0 16V 140 KM | Exclusive | PANORAMA | SKÓRA | NAVI | Automat
Oferuję Citroëna C5 kombi z 2009 roku, wyposażonego w legendarne zawieszenie Hydractive III oraz z najlepszym silnikiem benzynowym jaki był montowany w Citroenach.
Auto w pełni sprawne, w ciągłym użytkowaniu, zadbane i serwisowane na bieżąco.
Silnik: Benzyna 2.0 16V, 140 KM
Skrzynia: Automatyczna
Rok produkcji: 2009
Przebieg: 247 000 km
Aktualny przegląd i OC do września 2025 r.
W lipcu 2024 roku, przy przebiegu 244 000 km, przeprowadzono w serwisie wymianę kompletnego rozrządu wraz z pompą wody, używając wysokiej jakości części marki INA. Naprawa została wykonana przed wyjazdem do Chorwacji, aby zniwelować ewentualne obawy związane z usterkami podczas tak dalekiej podróży :).
Dodatkowo wymieniono pasek osprzętu wraz z napinaczem, stosując części renomowanej marki SKF. Przy okazji przeprowadzono także pełny serwis olejowo-filtrowy
- Bardzo bogate wyposażenie (jak na benzynę):
Zawieszenie Hydractive III
Elekryczne ustawianie foteli (kierowca i pasażer)
Elektryczna klapa zamykania/otwierania bagażnika
Panorama dachowa
Doświetlanie zakrętów
Światła do jazdy dziennej
Nawigacja + radio CD oraz Bluetooth
Czujniki parkowania (tył, przód)
Czujnik deszczu
Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
Półskórzana tapicerka (kubełkowe)
Skórzana, multifunkcyjna kierownica
Tempomat
Przyciemniane tylne szyby
Halogeny
Elektryczne szyby, lusterka (składane)
Komputer pokładowy
Relingi dachowe
ABS, ESP, poduszki powietrzne (Airbag)
Dwa oryginalne kluczyki
3 sztuki tablic rejestracyjnych (dodatkowa na bagażnik rowerowy)
Hak holowniczy chowany znanej marki BRINK (Thule), wbity w dowód rejestracyjny - wykorzystywany do bagażnika rowerowego.
Auto zakupione przeze mnie w 2021 roku z pewnego źródła, z udokumentowanym przebiegiem - auto z Holandii posiada zapisany "każdy" kilometr.
Do końca serwisowany był w Autobedrijf Cartech w Niijverdal - opinie o nich dostępne są na google.
Po zakupie kontaktowałem się z tym serwisem w celu otrzymania informacji, kiedy pierwszy raz wymieniany był rozrząd i bez problemu otrzymałem od nich taką informację.
Auto przeszło pozytywnie badanie techniczne w Holandii w dniu 5 maja 2020 r. (co jest niespotykane w autach sprowadzanych). Wystawione na sprzedaż w Holandii dnia 7 września 2020 r i zostało zarejestrowane już w Polsce 19 wrzesnia 2020 r.
Silnik benzynowy w super stanie, nie wymaga dolewania oleju między przeglądami, stosowany olej wg zaleceń producenta TOTAL QUARTZ 9000 5W40.
Auto bez instalacji gazowej – zawsze pracował na benzynie.
Samochód w rodzinie od 3 lat , wykorzystywany jako drugie auto. Bez problemów odbył dwie podróże do Chorwacji.
Elektronika, silnik i zawieszenie bezproblemowe.
Samochód posiada niewielki wyciek płynu chłodniczego z dolnego trójnika przy chłodnicy. Wyciek jest minimalny – nie wymaga regularnego dolewania płynu, choć może powodować drobne plamki na kostce brukowej, co dla niektórych może być uciążliwe. Kilka kropli potrafi się pojawić podczas chłodzenia silnika na postoju, ale wycieku nie obserwuje się w trakcie jazdy na rozgrzanym silniku. Problem wynika z naturalnego zużycia uszczelnienia (symeringu - co jest czestą bolączką) w trójniku.
Ze względu na to, że samochód jest użytkowany sporadycznie, naprawa nie była dla mnie konieczna. Jeśli jednak ktoś będzie zainteresowany zakupem, mogę rozważyć jej wykonanie na własny koszt.
Zawias drzwi kierowcy – (taki stan od zakupu, nie działa prawidłowo ogranicznik - standard w C5)
Drobne ślady użytkowania – kwestia kosmetyczna, dla mnie nie są to rażące rzeczy, ale kto chce można dopieścić ...
https://www.youtube.com/shorts/Xlkf3uztrEA
Z powodów finansowych zmuszeni jesteśmy pozostawić w rodzinie tylko jedno, niestety mniejsze auto. Zaparkowany jest w podziemnym garażu i sporadycznie (tylko tak naprawdę raz w tygodniu) jest używane.
Cena:
Ze względu na jego udukumentowaną historię przebiegu - posiadam holenderski raport RDW - cena podlega tylko symbolicznej negocjacji.
Zapraszam do zakupu.