Citroën C5 - 1
Citroën C5 - 2
Citroën C5 - 3
Citroën C5 - 4
Citroën C5 - 5
Citroën C5 - 6
Citroën C5 - 7
Citroën C5 - 8
Citroën C5 - 9
Citroën C5 - 10
Citroën C5 - 11
Citroën C5 - 12
Citroën C5 - 13
Citroën C5 - 14
Citroën C5 - 15
Citroën C5 - 16
Citroën C5 - 17
Citroën C5 - 18
Citroën C5 - 19
Citroën C5 - 20
Citroën C5 - 21
Citroën C5 - 22
Citroën C5 - 23
Citroën C5 - 24
Citroën C5 - 25
Citroën C5 - 26
Citroën C5 - 27
Citroën C5 - 28
Citroën C5 - 29
Citroën C5 - 30
Citroën C5 - 31
Citroën C5 - 32
Citroën C5 - 33

1 / 34

Citroën C5 - 1
Citroën C5 - 2
Citroën C5 - 3
Citroën C5 - 4
Citroën C5 - 5
Citroën C5 - 6
Citroën C5 - 7
Citroën C5 - 8
Citroën C5 - 9
Citroën C5 - 10
Citroën C5 - 11
Citroën C5 - 12
Citroën C5 - 13
Citroën C5 - 14
Citroën C5 - 15
Citroën C5 - 16
Citroën C5 - 17
Citroën C5 - 18
Citroën C5 - 19
Citroën C5 - 20
Citroën C5 - 21
Citroën C5 - 22
Citroën C5 - 23
Citroën C5 - 24
Citroën C5 - 25
Citroën C5 - 26
Citroën C5 - 27
Citroën C5 - 28
Citroën C5 - 29
Citroën C5 - 30
Citroën C5 - 31
Citroën C5 - 32
Citroën C5 - 33

10 września 2024 11:57

ID: 6128237842

Najważniejsze

Przebieg

153 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 946 cm3

Moc

207 KM

Opis

Dzień dobry,


auto posiadam od 01.2021 i przebiegu 113 000 km


Kupowałem przed zakupem raport z baz danych i nie było podejrzanych wpisów. Aktualnie też stan faktyczny odpowiada historii pojazdu. Jeśli ktoś chce osobiście sprawdzić, potrzebne dane udostępniam. Wszystkie szyby są fabryczne, numerowane grawerem.


Przegląd do 26.10.2024


Ubezpieczenie do 02.11.2024


Poprzedni właściciel założył instalację gazową sekwencyjną dnia 12.09.2019 (homologacja butli ważna do 31.07.2029) Sterownik KME NEVO.


Opony letnie na fabrycznych alufelgach KLEBER Dynaxer HP4 rozmiar 215/55/R16 W (fabryczne parametry do auta i silnika ) produkcja 06/2023,


Oryginalnie auto pochodzi z Włoch, podczas sprzątania znajdowałem jeszcze w zakamarkach włoskie papiery.


Pojazd jest moim prywatnym wehikułem. Posiadałem od początku kariery kierowcy francuzy, a przed tym również Citroena C5 III X7. Sprzedałem, gdyż chciałem kupić działkę. Poszukując auta „na chwilę” przez przypadek natknąłem się na ofertę sprzedaży tego auta. Praktycznie najdroższy egzemplarz z rąk prywatnych w tamtej chwili w Polsce. Stan, rzadka wersja silnikowa, nowsza 6 biegowa skrzynia automatyczna, świeża instalacja LPG. Przekonały mnie o spełnieniu starego marzenia posiadania francuskiego V6 i to jeszcze z hydropneumatycznym zawieszeniem Hydroactiv III+. Żałuję, iż księgowi zabili takie rozwiązania inżynierskie.


Auto w większości naprawiam i utrzymuje w dobrym stanie sam (nie wierząc do końca warsztatom) lub podpierając się wiedzą znajomych mechaników, fabrycznymi schematami. Jestem inżynierem budowlanym, ale z racji takiego zainteresowania, chęci zrobienia dobrze bez ryzyka naciągania i niszczenia przy okazji innych rzeczy. Robię to osobiście. Plusem tego jest, iż mam sporą wiedzę na temat auta i mogę opowiadać bez wymyślania na poczekaniu bajek o jednorożcach i smokach.


Oczywiście posiada rysy, zadrapania, obtłuczenia wygenerowane przez poprzednich właścicieli jak i kilka przeze mnie. Ostatnio pomimo, długoletniego spokoju, pojazdem zainteresowała się nawet kuna i poszarpała część wygłuszenia grodzi silnika. Miałem też małą przygodę nocą i jakiś mały zwierz wtargnął mi przy małej prędkości. Głównie pękł plastikowy grill w zderzaku, który już wymieniłem na nowy i wygięła się tablica rejestracyjna.


Czy było coś robione ? Oczywiście, to pamiętam w tej chwili:


ROZRZĄD komplet 95702 km 03.09.2019 r (dodatkowo pasek 152400km 10.08.2024 szczegóły niżej)


2021 rok

-wymiana oleju w skrzyni biegów, mówią czasem o „dożywotnim” oleju w skrzyni, ja wolę, aby chodziła dłużej


2022 rok

-wymiana regulatorów zmiennych faz rozrządu na oryginały (drogie, ale ciekły)

-uszczelnienie pokryw zaworowych (temat dość częsty przy V6) i wymiana uszczelniaczy na wałkach zaworowych. Wymusiło to wymianę paska rozrządu

-wymiana linek hamulca ręcznego

-komplet 6 świec zapłonowych DENSO Irydowe

-dwie cewki zapłonowe

-pasek osprzętu


2023 rok

-Luty, nowy rozrusznik

-tuleje wahaczy przód

-ustawienie bazowej wysokości zawieszenia


2024 rok

-przewody przelewowe przednich siłowników zawieszenia

-regulator ciśnienia wspomagania kierownicy

-przegląd klimatyzacji i uzupełnienie ewentualne gazu. Klimatyzacja chłodziła i chłodzi. Chciałem, przepuścić czynnik przez maszynę, aby układ dostał świeży olej i czynnik. Wcześniej nie dotykałem klimatyzacji, oprócz odgrzybiana i wymiany filtrów kabinowych

-lipiec, nowe tarcze i klocki hamulcowe przód

-sierpień wymiana uszczelniacza na wale korbowym, wymusiło to ściągnięcie paska rozrządu, dlatego jest nowy. Reszta rozrządu nie wykazywała oznak zużycia, nie jest na nią jeszcze fabrycznie czas, a montaż nowych części to też jakieś ryzyko.


Problematycznym było wypożyczenie i znalezienie blokad do tego silnika nawet w pobliskim ASO CITROENA, więc zakupiłem zestaw blokad rozrządu. Odpada problem na przyszłość.


Cały czas: nie wspominam o wymianach oleju w silniku (co ok. 15 tyś km / co rok) i filtrów. To rzeczy oczywiste, jak żarówki.

Gdzieś po drodze wymieniałem płyn chłodniczy z płukaniem układu i płyn hamulcowy (2022/2023 rok)


Jak ktoś ma pytania i nie szuka na siłę dziury w całym to chętnie odpowiem na dodatkowe pytania szczerze, jako fan marki i modelu. Może coś jeszcze mi się przypomni.


Bogato wyposażone. Do znanego mi maksimum, brakuje nagłośnienia JBL (choć krążą na internecie opinie, iż nie jest to wielka strata) i z racji kraju pochodzenia… podgrzewanych foteli. Nie posiada też wycieraczki tylnej szyby.


Ogólnie posiada:


-hydropneumatyczne zawieszenie Hydroactiv III+ z trybem SPORT

-automatyczną hydrokinetyczną skrzynię biegów AM6 AISIN o 6 przełożeniach z trybami SNOW i SPORT oraz możliwością sekwencyjnej zmiany biegów ręcznie

-radio z nawigacją i dużym kolorowym wyświetlaczem RT3 i kartą SIM oraz podłączenie audio-video w schowku, a także zmieniarkę płyt

-skórzaną tapicerkę

-reflektory ksenonowe skrętne

-przyciemniane tylne szyby, roletę przeciwsłoneczną tylnej szyby

-automatyczne wycieraczki i czujnik zmierzchu

-w pełni elektryczne przednie fotele

-elektryczne szyby 4x

-tryb DARK, wyłączający większość podświetleń i ekran, idealne do jazdy w nocy

-chłodzenie dodatkowe tarcz hamulcowych przednich, ciekawostka. Chyba tylko wersje V6 miały dodatkowe owiewki na tarcze hamulcowe (towar deficytowy). Jedna oryginalna, drugą dorobiłem, bo kupić ciężko

-moduł lamp dziennych

-wiele innych rzeczy, na które może nie zwracam uwagi


Mi osobiście niczego nie brakuje i wstydu nie ma nawet dziś.


Dlaczego sprzedaję ?


Główny powód jest prosty. Mamy „małego pieska” i drugie auto w hatchbacku. Zdecydowaliśmy się sprzedać dwa auta i kupić kombi, aby wygodniej podróżować z psem i większą ilością osób w przyszłości. Mam dodatkowo motocykl i auto służbowe, często mało czasu zostaje na korzystanie z Cytryny.


Cena nie jest może najniższa, ale oddaje stan i unikatowość egzemplarza. Nie mam wielkiego parcia, lubię to auto, więc proszę nie proponować wielkich obniżek i zamian. Jeśli nie uda się znaleźć nowego właściciela w rozsądnych pieniądzach, nie ma to ekonomicznego sensu. W ostateczności dołożę hak i Citroen pomoże mi w budowie domu.

 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Citroën

Model pojazdu

C5

Rok produkcji

2006

Przebieg

153 000 km

Pojemność skokowa

2 946 cm3

Moc

207 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

7.0 l/100km

Spalanie W Mieście

14 l/100km

Emisja CO2

238 g/km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Srebrny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Włochy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

12000

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Mariusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wałbrzych, Dolnośląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store