Samochód kupiony w z polskiej dystrybucji i pierwsze trzy lata był w leasingu jako auto służbowe w przedsiębiorstwie, od którego kupiłem ten samochód na własność po zakończeniu leasingu i jestem jego drugim włascicielem do dziś. Samochód ma 15 lat, 453 tys. km przebiegu i jest samochodem wyeksploatowanym, ale pomimo to jest na chodzie - silnik odpala i jeździ bez problemu. Niemniej nie ma aktualnych badań technicznych, ponieważ:
- układ zawieszenia hydropneumatycznego jest rozszczelniony,
- opony są zupełnie zdarte i do wymiany,
- system automatycznego hamulca elektrycznego nie działa (sam hamulec jest sprawny, ale trzeba go włączać i wyłączać ręcznie),
- nie zawsze działają kierunkowskazy (jakiś problem z układem elektrycznym),
- nie działają czujniki parkowania.
Samochód wymaga doprowadzenia pełnej sprawności technicznej i dlatego jest to oferta dla kogoś, kto da sobie z tym radę - zwłaszcza z zawieszeniem hydropneumatycznym. W każdym razie samochód trzeba odebrać lawetą, pomimo że silnik jest w pełni sprawny i samochód jeździ. Wewnątrz samochód bardzo ładny z tapicerką typu pół-skóra. Z zewnątrz samochód nie prezentuje się ładnie, ponieważ z każdej strony są otarcia i bierze go korozja, co widać na zdjęciach. Przednia klapa była lekko wgnieciona. Jeździłem tym autem często na ryby i stąd te otarcia w terenie. Zaletą tego samochodu jest to, że jest zarejestrowany jako samochód ciężarowy (bagażnik jest oddzielony od kabiny kratą) i ma zamontowany hak (nie wpisany do dowodu rejestracyjnego, ale mam badanie techniczne haka i fakturę profesjonalnego warsztatu, który go montował). Jeśli ktoś chce mieć tani samochód z dużą przestrzenią bagażową i możliwościami jazdy także po drogach gruntowych, np. na wsi, na ryby, na grzyby itp., to jest to oferta dla niego pod warunkiem, że da sobie radę z usterkami technicznymi.