Dzień dobry,
Sprzedam samochód Citroen C5 X7 Exclusive, 2.7 HDi, rok 2008, z klasyczną automatyczną skrzynia biegów i zawieszeniem hydraulicznym. Pojazd jest komfortowy, idealny na długie trasy. Wyposażenie samochodu jest prawie najbogatsze, posiada fotele półskórzane z pełną elektryczną regulacją (regulacja oparcia w 2 częściach, masaż w fotelu kierowcy, podgrzewanie), szyby akustyczne, reflektory kierunkowe, nawigacja, radio z dyskiem twardym, dwustrefowa klimatyzacja, czujniki parkowania przód/tył z wizualizacją na wyświetlaczu liczników, rolety w drzwiach i z tyłu, otwór na narty, tempomat, asystent pasa ruchu i pomiar dostępnego miejsca, chowany hak itp. Samochód posiada zimowe opony na felgach 18 cali. Powodem sprzedaży jest potrzeba zamiany na większe kombi.
W samochodzie (02.2025r - 262150km) wymieniono olej (TOTAL INEO ECS 5W40), filtr oleju, filtr paliwa, filtr powierza, filtr kabinowy, wycieraczki, czujnik temperatury paliwa oraz przewody podciśnienia. Od zakupu wymieniono również kompletny mechanizm unoszenia szyby kierowcy na nowy, 03.2025 klimatyzacja została nabita i odgrzybiona (działa świetnie) oraz został wymieniony akumulator i 2 uszczelki (oringi) przelewów wtryskiwaczy.
Silnik nie pobiera oleju, nie trzeba dolewać kropli na 1000km, nie kopci, nie przegrzewa się, ma moc i bez problemu odpala w mrozy. Skrzynia biegów działa bardzo dobrze, nie przeciąga i nie szarpie, dobrze dobiera biegi. Zawieszenie hydrauliczne nie opada, nie jest za sztywne ani za miękkie, pracuje prawidłowo. Na przeglądzie (02.2025) diagnosta nie zauważył luzów czy wycieków. Hamulce działają bardzo dobrze, nie biją, nie ściąga. Hamulec pomocniczy jest elektryczny i działa prawidłowo. Auto z racji na swój wiek posiada normalne ślady eksploatacji – z wyraźniejszych - ma spękany lakier na tylnym zderzaku, i lekkie wgniecenie na chromowanej listwie drzwi kierowcy oraz brak listwy chromowej pod maską (widać na zdjęciach).
W przyszłości do wymiany będzie plecionka (elastyczny łącznik wydechu) bo wg. diagnosty nie jest 100% szczelna – podczas postoju w zależności od wiatru czuć lekko spaliny w kabinie. Osłona nadkola prawdopodobnie wymaga dokręcenia, ponieważ na bardzo dużych nierównościach (zauważyłem na autostradzie A1 na uszkodzonym odcinku po szkodach górniczych) lewa przednia opona ociera o osłonę nadkola.
Przegląd techniczny: 02.2026
OC: 04.2026
Poważnie zainteresowanym osobom mogę zrobić dodatkowe zdjęcia czy nagrać film.
Pozdrawiam.