Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 1
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 2
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 3
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 4
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 5
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 6
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 7
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 8
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 9
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 10
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 11

1 / 12

Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 1
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 2
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 3
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 4
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 5
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 6
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 7
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 8
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 9
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 10
Citroën C5 1.6 THP Exclusive - 11

Najważniejsze

Przebieg

182 600 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 598 cm3

Moc

156 KM

Opis

Witam,


Do sprzedania komfortowy Citroen C5 w wersji exclusive, z automatyczną skrzynią biegów i zawieszeniem hydroaktywnym oraz tapicerką półskórzaną.

Auto zarejestrowane 13.01.2022 r. w Polsce. Jestem trzecim właścicielem tego auta, jedynym od czasu rejestracji w Polsce. Z posiadanej kopii Farzeugbrefu wynika, że auto w Niemczech miało dwóch właścicieli.

Auto użytkuję prawie 3 lata, robiłem nim stosunkowo niewielkie przebiegi, rzędu 8-9 tys. km rocznie.

Badania techniczne ważne do 13.01.2025 r., OC do 12.01.2025 r.. Olej i wszystkie filtry (oleju, powietrza, kabinowy, ten samochód nie ma filtru paliwa) wymienione w marcu 2024 r.

Na kołach opony letnie Michelin Primacy, sprzedaję z kompletem opon zimowych Nokian Runflat. Opony dość używane, ale jeszcze z 1-2 sezony pociągną.


Z deklaracji niemieckiego sprzedającego wynikało, że auto miało wymieniane rozrząd i turbosprężarkę. Mam niemiecką książkę serwisową, z której wynika, że auto było regularnie serwisowane do ok. 140 tys. km przebiegu w ASO. Rozrząd za jakiś czas trzeba będzie na pewno wymienić znowu - w tym samochodzie jest to łańcuch i gdy zbliża się ten czas, to wtedy będzie słychać metaliczny odgłos głośniej pracującego, rozciągającego się łańcucha.


Mój wkład finansowy (udokumentowany) to m.in. wymieniona pompa paliwowa wysokiego ciśnienia, nowy akumulator, świece zapłonowe, wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów w ASO metodą dynamiczną (usunięcie większości starego oleju) co wydatnie poprawiło kulturę pracy skrzyni, wypiaskowanie nagaru w dolocie silnika łupiną orzecha włoskiego (bardzo skuteczne), wymiana pompy wody i paska wielorowkowego, wymiana żarówek halogenowych w światłach przednich, nabijanie i odgrzybianie klimatyzacji, wymiana przednich klocków hamulcowych, w tylnich jest jeszcze zapas ok. 50%. Olej i wszystkie filtry wymieniane co roku. Po wymianie oleju w sieciowym warsztacie, przeniosłem się do indywidualnego mechanika, gdzie mogłem sam przynieść filtry jakie chciałem (niemiecki Mann lub Knecht albo francuski Purflux) i olej (polecany przez Citroena Total lub Motul specjalny dla silników PSA) a nie być zdanym na produkty z producentami których umowę ma podpisaną sieciówka.


Silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem THP został w 2010 r. znacznie poprawiony, ale wymaga on właściwego zadbania - wtedy nie stwarza problemów i charakteryzuje się wysoką kulturą pracy, jak w sprzedawanym aucie. A więc stosowanie oleju i filtrów wysokiej jakości (żaden polski Filtron paćkający się), wymiana oleju co roku, zalecana płukanka czyszcząca przed wymianą oleju.


Stan techniczny i wygląd auta bdb - zgodnie z załączonymi zdjęciami. Samochód zadbany. Właściciel nie palący. W samochodzie regularnie wykonywane były przeze mnie zabiegi pielęgnacyjne takie jak silikonowanie wszystkich uszczelek (przeciwdziała parcieniu gumy i zamrażaniu zimą), bonetowanie podsufitki czy odżywianie części skórzanych tapicerki (przeciwdziała pękaniu skóry).


Jest jedna kwestia - silniczek składający lewe lusterko po zamknięciu pojazdu jest na ukończeniu - tego już nie zdążę zrobić z uwagi na kolejki do elektryków samochodowych (drugi silniczek sterujący położeniem lewego lusterka jest ok).


Cena do pewnej negocjacji.

 

29 listopada 2024 0:23

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Citroën

Model pojazdu

C5

Wersja

1.6 THP Exclusive

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2011

Generacja

III (2008-)

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

14513

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Adam

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Koszalin, Zachodniopomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store