1 / 41
2 lipca 2024 19:59
ID: 6125255596
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
CitroënModel pojazdu
C5Wersja
2.0 HDi ExclusiveGeneracja
III (2008-)Rok produkcji
2012
Przebieg
264 052 km
Pojemność skokowa
1 997 cm3
Rodzaj paliwa
DieselMoc
163 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
Na przednie kołaSpalanie Poza Miastem
5.0 l/100km
Spalanie W Mieście
9 l/100km
Typ nadwozia
KombiEmisja CO2
181 g/km
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
CzarnyRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Opis
Mocno doinwestowany Citroen C5 X7 (III) LIFT (2012) w najwyższej opcji wyposażenia Exclusive z zawieszeniem Hydractive III+ i bez sprzęgłową skrzynią automatyczną.
.
Samochód posiada wszystko oprócz dachu panoramicznego i lamp z biksenonem.
Po za tym full opcja, m.in.
.
WYPOSAŻENIE:
- Nagłośnienie HiFi marki Phillips ze wzmacniaczem (10 głośników łącznie)
- Hydrokinetyczna (bezsprzęgłowa) automatyczna skrzynia biegów z trybem Sport (trzyma wyżej obroty i później zmienia biegi) oraz Zimowym (rusza z drugiego biegu)
- Zawieszenie Hydropneumatyczne z funkcją Sport (obniża się, usztywnia i niweluje przechyły na zakrętach)
- Elektryczny hamulec ręczny
- Hill Start Assist (system wspomagający ruszanie na wzniesieniach, który utrzymuje samochód w miejscu przez kilka sekund po zwolnieniu hamulca)
- Możliwość dzwonienia i odbierania połączeń telefonicznych
- Klimatyzowany schowek przed pasażerem z przodu
- Czujniki parkowania przód-tył
- Czujnik zmierzchu oraz deszczu
- Dwustrefowa klimatyzacja (z nawiewami w słupkach dla drugiego rzędu siedzeń)
- Doświetlanie zakrętów w reflektorach (nie przeciwmgielnymi)
- Fabryczny paski LED w reflektorach do jazdy dziennej
- LED'owe kierunkowskazy (pod lusterkami dynamiczne ledy)
- Radio NG4 z wyświetlaczem i nawigacją
- Komputer pokładowy między zegarami
- Odprowadzanie do domu (po zgaszeniu samochodu światła drogowe świecą się jeszcze przez określony czas)
- Elektryczne, podgrzewane, pół-skórzane fotele łamane w połowie
- Fotel kierowcy z masażem
- Pamięć ustawienia fotela kierowcy
- Odsuwany/przysuwany fotel kierowcy po przekręceniu lub odkręceniu kluczyka
- Fotele z tyłu posiadają ISOFIX
- Podwójnie klejone szyby akustyczne (wszystkie oryginalne, fabryczne)
- Fabrycznie przyciemnione wszystkie tylne szyby
- Rolety przeciwsłoneczne dla drugiego rzędu siedzeń
- Elektryczna klapa bagażnika
- Wszystkie lusterka fotochromatyczne
- Składane zewnętrzne lusterka
- Ogrzewane lusterka boczne oraz tylna szyba bagażnika
- Nawiewy na szyby
- Osobno opuszczana tylna oś dla ułatwienia załadunku czegoś cięższego (sterowane z bagażnika)
- Asystent pasa ruchu (fotel kierowcy miejscowo wibruje gdy zmieni się pas ruchu bez kierunkowskazu)
- Tempomat oraz limiter prędkości
- Klimatyzowany schowek przed pasażerem z przodu
- 6 poduszek powietrznych - w tym kurtyny przód oraz tył
- Night Mode (gaszenie wszystkich ekranów w samochodzie)
- Park Assist (pomiar miejsca parkingowego)
- Światła przeciwmgielne
- Regulowany podłokietnik
- Gniazdo USB w schowku pod podłokietnikiem
- Gniazdo 12V w bagażniku oraz w środkowej konsoli na drugiego rzędu siedzeń.
- Pełnowymiarowe koło dojazdowe we wnęce bagażnika
- Zestaw do podniesienia i wymiany koła
- Haczyki na zakupy w bagażniku
- Oryginalna latarka w bagażniku
- Roleta bagażnika
- Siatkowana roleta odgradzająca przestrzeń bagażnika od tylnych siedzeń
- Immobilizer
- Zamek centralny
- Wspomaganie kierownicy
- ABS
- ESP
.
.
.
.
Ubezpieczenie do 28.06.2025 (OC, Assistance, NNW)
Przegląd techniczny do 20.06.2025
.
Nowe tarcze i klocki (przód+tył) marki TRW wymienione 19.06.2024
.
Samochód jest sprzedawany na oryginalnych felgach 17" z nowymi oponami wielosezonowymi Imperial All Season Driver 225/55 R17 (rocznik 2023) zakupione 13.06.2024 na sklepie Oponeo.
.
Możliwe sprawdzenie samochodu na SKP na koszt zainteresowanego.
.
Samochód co roku był polerowany (one step) i miał nakładaną roczną powłokę ceramiczną Ultracoat przez studio detailingowe. Do tego od siebie dodałem niewidzialną wycieraczkę marki Glaco na wszystkie szyby i lusterka zewnętrzne.
.
Karoseria mimo to posiada miejscami rysy, jedną pojedynczą małą wgniotkę na błotniku z tyłu, dziwnego bubla na zderzaku z przodu oraz odpryski na masce i dachu od kamieni.
.
Samochód w moich rękach 80% czasu spędza na trasach 300-1100 kilometrów. Podobnie u poprzedniego właściciela.
.
EGR oraz DPF (FAP) na swoim miejscu i w bardzo dobrym stanie dzięki nieekonomicznej jeździe (dynamicznej) w trasach + serwis z głowicą gdzie wszystko było czyszczone (w tym EGR) przed złożeniem silnika. Samochód (na szczęście) bez systemu Start&Stop i BlueHDI.
.
.
.
.
W samochód włożone sporo pieniędzy, ponieważ nosiłem się z zamiarem jeżdżenia nim przez następne 10 lat dlatego nie oszczędzałem na naprawach, częściach i serwisach.
.
Razem na przestrzeni 2 lat wyszło mnie to 24,959 zł. (mam zapisane dokładne koszty) Bez kosztów polerki i ceramiki (x2) oraz bez kosztów podstawowego serwisu co 10,000 km - Usługa, olej i filtry (każdorazowo oleju, paliwa, powietrza i kabinowego)
.
.
.
.
!!! Lista wszystkich wydatków (z datami i przebiegami) dostępna w wiadomości prywatnej ponieważ opis z nią przekraczał limit znaków (7856/6000)
.
.
.
.
Samochód serwisowany głównie w 2 warsztatach specjalizujących się w markach Peugeot-Citroen w Rybarzowicach.
.
Samochód zakupiony 2 lata temu za 35,000 zł. z przebiegiem 232 776 km "bez wkładu finansowego" yhhmmm.
Ten samochód dopiero teraz nie wymaga wkładu finansowego.
.
Samochód sprowadzony z Niemiec w 2022 roku. Do końca serwisowany w serwisie Citroena przez poprzedniego właściciela. Posiadam sporą ilość niemieckich faktur i inne dokumenty potwierdzające realny przebieg oraz historię pojazdu.
.
Przed zakupem skorzystałem z usługi certyfikowanego rzeczoznawcy aby sprawdził samochód przed zakupem - Do wglądu wyniki pomiaru powłoki lakierniczej.
.
Powód sprzedaży tak doinwestowanej i pewnej sztuki - Okazyjny zakup Audi A7 C7 Lift od członka rodziny.
.
Rozumiem, że w tej cenie można zakupić młodszy egzemplarz, z mniejszym przebiegiem ale jestem pewien, że w żadnym z nich nie był robiony tak gruby serwis. Prędzej czy później każdy egzemplarz to czeka bo po 10 latach fabryczne podzespoły mają prawo się psuć.
.
.
.
.
Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pytania lub był poważnie zainteresowany to zapraszam do kontaktu - Tutaj na portalu, telefonicznie lub mail'owo na michal.kawalec3@gmail.com
Informacje o sprzedającym
Michał
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie