Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 1
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 2
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 3
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 4
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 5
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 6
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 7
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 8
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 9
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 10
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 11
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 12
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 13
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 14
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 15
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 16
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 17
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 18
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 19
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 20

1 / 21

Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 1
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 2
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 3
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 4
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 5
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 6
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 7
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 8
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 9
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 10
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 11
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 12
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 13
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 14
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 15
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 16
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 17
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 18
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 19
Citroën C6 HDi 170 Biturbo FAP Pallas - 20

Najważniejsze

Przebieg

338 426 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 179 cm3

Moc

170 KM

Opis

Witam,

Z racji ze urodziła mi się córka limuzyna została zamieniona na kombi.

Samochód nie jest samochodem dla każdego, jest specyficzny ze specyficznymi rozwiązaniami w zamian oferuje komfort praktycznie nie dostępny w innych samochodach - a na pewno nie za takie pieniądze.

Samochód mimo przebiegu pali od strzała, nie dymi i nie bierze oleju i co najważniejsze ma silnik 2.2 z manualna skrzynią a nie 2.7 czy 3.0 które kosztują fortunę w remontach czy bieżącej obsłudze przy czym jest wystarczający do szybkiej autostradowej jazdy.

Samochód kupiłem od ubezpieczalni francuskiej ze zbitą tylną szybą boczna ( mały trójkąt) i nie podnoszącym się zawieszeniem z tyłu.

Co zrobiłem w tej Cytrynie :

Założony nowy akumulator,

roku temu założone nowe opony całoroczne,

nowe tarcze hamulcowe wraz z klockami przód i tył,

zregenerowany rozrusznik,

zregenerowany alternator,

nowe łożyska w przednich kołach,

nowe końcówki drążków,

został rozwiązany problem z EGR i DPF,

nowy elektryczny hamulec postojowy ( nowe linki),

nowe oba zaciski hamulcowe tylne,

wymieniony nowy czujnik położenia tylnego zawieszenia ,

nowa tarcza sprzęgła wraz z dwumasą i nowym zimeryngiem na wale,

oczywiście byl też zrobiony pełen serwis olejowy i wymiana wszystkich filtrów.


Co jest do zrobienia :

delikatna poprawa wyregulowania tylnego zawieszenia - nie udało mi się tego zrobić idealnie z braku kanału/podnośnika a czujnik jest czuły na regulację zawieszenia - jest to do zrobienia ale z kanałem /podnośnikiem i odrobiną cierpliwości.

Po postoju jest kilka kropel oleju - nie potrafię zlokalizować gdzie się poci ale podejrzewam jeden z czujników - oleju nie ubywa w silniku.

Prawdopodobnie przednie przeguby lub półosie są do wymiany - przy bardzo mocnym przyspieszeniu je słychać - przy normalnej jeździe i na zakrętach nie ma żadnych odgłosów.

Stan powłoki lakierniczej - tu jest rysa tam jest rysa tutaj wgniecenie i tam jakaś wgniotka, ale samochód ma już 17 lat i trochę kilometrów na osi. Dla mnie nie miało to aż takiego znaczenia, ale estetów będzie razić.

Model jest spokrewniony z Citroenem C5 i Peugotem 607 mechanicznie także ceny części są w rozsądnych, części blacharskie z auto rozbiórkowych są w rozsądnych cenach ( poza maska i przednim zderzakiem) i można nawet upolować w tym samym kolorze.

Spalanie : samochód ma wagę prawie 2 ton mimo to w około komina pali ok 6,8l pomiar przy dystrybutorze w trasie po lokalnych drogach spalanie spadło do ok 5,8l. Komputer przekłamuje w górę. Skrzynia 6 biegowa ma idealnie dobrane przełożenia.


Samochód świeżo po przeglądzie.

 

22 kwietnia 2025 11:02

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Citroën

Model pojazdu

C6

Wersja

HDi 170 Biturbo FAP Pallas

Kolor

Szary

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2007

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

9000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Wyświetlacz typu Head-Up

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Rafał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store