Wspaniały, luksusowy samochód premium. Znany z wyjątkowego komfortu, płynnego zawieszenia i wygody. Posiada bardzo bogate wyposażenie m.in.:
- zadbana czarna skóra + prawdziwe drewno,
- Head-Up display z prędkością i nawigacją (prawdziwy - na szybie, a nie na mini szybce sterczącej na podszybiu ;) )
- Ksenonowe skrętne reflektory
- Climatronik 4-strefowy
- wszystkie siedzenia podgrzewane (3 stopnie mocy)
- tempomat
- sensory zmierzchu, deszczu
- bezramkowe szyby - podwójnej grubości, w celu lepszego wyciszenia
- lusterko wewnętrzne, jak i oba zewnętrzne fotochromy (nic z tyłu nie razi)
- elektrycznie ustawiane siedzenia we wszystkich płaszczyznach z pamięcią
- 10x airbag
- czujniki parkowania przód + tył
- kontrola zmiany pasa ruchu (gdy niechcący zjedziesz z pasa - fotel wibruje z tej strony, na którą zjechałeś)
- automatycznie otwierany przy 125km/h spojler dla poprawy ergonomii opływu powietrza
- i inne
Posiadam go od 7 lat i nigdy mnie nie zawiódł. Samochód na bieżąco serwisowany w ASO Bosch (do wglądu cała historia serwisowania). Lubię móc w pełni polegać na samochodzie, więc o wszystko dbam na bieżąco w serwisie - wszelkie wymiany eksploatacyjne i przeglądy są robione na bieżąco, olej zmieniany co 10 tys. km (a więc znacznie częściej niż błędnie podaje producent), co gwarantuje bezawaryjną pracę przez długie lata.
Ostatnio pojawił się wyciek z pompy paliwa, która została wymieniona.
Samochód świetnie się prowadzi, zachęca do spokojnej jazdy (nie czuć w ogóle wysokich prędkości), a jednocześnie mocna jednostka napędowa potrafi bardzo dynamicznie i bez wysiłku rozpędzać ten dwutonowy pojazd, gdy tylko zajdzie taka potrzeba.
Citroen C6 pozwala posmakować luksusu i poczuć jakość premium w każdym calu, przy bardzo niskiej cenie samochodu (nowy w tej wersji kosztował ponad 200 000 zł).
Oryginalny przebieg (który jest nie jest niczym znaczącym dla zadbanego pojazdu tej klasy). Pierwsza rejestracja w grudniu 2007 we Francji, gdzie służył w tamtejszym odpowiedniku naszego MSW. Sprowadzony do Polski przez poprzedniego właściciela w 2016 roku, a rok później trafił w moje ręce. Od wtedy jeżdżę nim na co dzień - głównie autostradą.
Samochód ma swoje delikatne niedoskonałości na karoserii, co nie jest niczym dziwnym przy samochodzie w tym wieku. Ma np. niewielką wgniotkę na lewym tylnym słupku - pokazuję ją na jednym zdjęciu - ma ją od kiedy go kupiłem, ale nie widziałem sensu by cokolwiek z tym robić i tak już jest). Dodatkowo ekran posiada poziome uszkodzenie (widać na jednym ze zdjęć), jednak jest to jedynie wada kosmetyczna, która nie przeszkadza w użytkowaniu.
Cena atrakcyjna, bo zbliża się czas na serwis eksploatacyjny hamulców i opon.
18 stycznia zamontowany nowy akumulator Boscha.
Wszystko działa, samochód normalnie się podnosi i opuszcza, nie ma żadnych błędów. Aktualny przegląd i OC. Można wsiadać i jechać.
Jestem poważnym sprzedającym i nie ukrywam żadnych niemiłych niespodzianek. Zapraszam do zadawania pytań i do oglądania samochodu w Bochni (woj. małopolskie).
Dla poważnego kupującego dopuszczam jeszcze możliwość lekkiej negocjacji ceny.