Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 1
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 2
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 3
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 4
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 5
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 6
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 7
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 8
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 9
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 10
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 11
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 12
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 13
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 14
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 15
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 16
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 17
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 18
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 19
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 20
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 21
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 22
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 23
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 24
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 25
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 26
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 27
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 28
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 29
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 30
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 31
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 32
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 33
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 34
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 35
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 36

1 / 37

Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 1
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 2
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 3
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 4
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 5
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 6
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 7
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 8
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 9
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 10
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 11
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 12
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 13
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 14
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 15
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 16
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 17
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 18
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 19
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 20
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 21
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 22
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 23
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 24
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 25
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 26
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 27
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 28
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 29
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 30
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 31
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 32
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 33
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 34
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 35
Citroën C8 HDi 165 Exclusive - 36

Najważniejsze

Przebieg

367 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

163 KM

Opis

Citroen C8 - 2014 Diesel 2.0 HDI 163 Km - drugi właściciel


CITROEN - C8 - 8 osobowe - 7 foteli

Silnik: Diesel 2.0 163 Km, 370 Nm

Skrzynia biegów: manualna 6 stopniowa

data produkcji: 27.06.2014

Przebieg: 367 tyś

nr. rej: CB 733KW

VIN: VF7EBRHH8EZ026514

data pierwszej rej w historii pojazdu: 17.06.2014

przegląd: do 12.2026


Jest to jeden z ostatnich Citroenów C8 jaki wyszedł z produkcji. Jestem pierwszym właścicielem w kraju (nie licząc firmy importującej) - auto zostało ściągnięte z Francji w 2019 roku. Jak na auto z zachodu przystało posiada bardzo bogate wyposażenie:

- Automatyczna Klimatyzacja - 3 strefowa,

- Nawiewy na drugi i trzeci rząd siedzeń (osobne sterowanie),

- Centralny Zamek,

- Tylne drzwi otwierane elektrycznie - również z kluczyka (bez prądu działają jak zwykłe drzwi przesuwne) - możliwość zablokowania otwierania przez dzieci z tyłu,

- Elektrycznie otwierane szyby (przód i tył) - domyk z kluczyka,

- Szyby w bagażniku uchylne,

- Rolety przeciwsłoneczne w drugim i trzecim rzędzie siedzeń,

- Przednia szyba atermiczna,

- Elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka (składane przy zamykaniu),

- Regulowana kierownica (przód, tył, góra, dół),

- Wyświetlacz LCD centralny z obsługą map + sterowanie ustawieniami,

- Webasto fabryczne,

- ABS,

- ASR,

- Immobilizer,

- Autoalarm z czujnikami ruchu - uruchamiany z pilota fabrycznego,

- Czujnik Deszczu,

- Czujnik zmierzchu,

- Automatyczne włączanie świateł po odpaleniu auta,

- Radio Fabryczne ze sterowaniem GPS,

- System głośnomówiący - przez bluetooth (fabryczny),

- Sterowanie radiem z kierownicy,

- Port USB w schowku do podłączenia pendrive z mp3 (fabryczny),

- Fotel kierowcy z regulacją wysokości oraz podparcia lędźwiowego,

- Dwa dodatkowe porty USB QC (A oraz C) - (szybkie ładowanie),

- 7 osobnych foteli (zarejestrowane na 8 osób, można zainstalować 3 osobową kanapę z tyłu),

- Drugi i trzeci rząd siedzeń w prosty sposób można złożyć lub też zdemontować,

- Dodatkowe lusterko wsteczne do podglądu tylnych siedzeń,

- Regulowana wysokość siedzenia kierowcy,

- Rozkładane stoliki dla drugiego rzędu siedzeń,

- Każdy fotel może po złożeniu służyć jako stolik,

- Tylne szyby przyciemnione (fabrycznie),

- Elektrochromatyczne lusterko wsteczne,

- Lampy Xenonowe ze spryskiwaczami - automatycznie regulowane,

- Tempomat,

- Ogranicznik prędkości,

- 4 poduszki powietrzne.

- Kurtyny,

- Światła przeciwmgielne,

- Czujnik parkowania przód + tył (fabryczne z graficzną sygnalizacją na wyświetlaczu),

- Komputer pokładowy,

- Czujnik poziomu oleju w silniku,

- Czujnik zużycia klocków i tarcz hamulcowych,

- Fabryczny bagażnik dachowy - z opcją “spoiler”,

- Komplet opon zimowych (NOKIAN) oraz letnich (NEXEN) w bdb. stanie + alufelgi oryginalne CITROEN z czujnikami ciśnienia,

- Hak Westfalia (13 pin) - nacisk pionowy 100 Kg - idealny do bagażnika rowerowego.

- Dwa kluczyki - piloty (z otwieraniem tylnych drzwi i domykiem okien).

- Rejestrator jazdy przód - dorzucam gratis


Całe wyposażenie oczywiście sprawne!


Kilka słów od właściciela:

Na sam początek wspomnimy o silniku 2.0 HDI 163 Km - Citroeny C8 z tym silnikiem w Polsce nigdy nie wychodziły. Jest to najlepsza jednostka jaką można było mieć - zapewnia odpowiednią moc aby dynamicznie wyprzedzić, przy jednocześnie przyzwoitym spalaniu. Auto jest cały czas w użytkowaniu - bardzo dynamiczne i oszczędne (w trybie mieszanym miasto/trasa spalanie w granicach 8 litrów (6-7 w trasie, 8-9 po mieście). Warto wspomnieć, iż jest to samochód rodzinny - wiele szczegółów ułatwia podróż z dziećmi jak np.: elektrycznie otwierane drzwi tylne (z możliwością blokady), dodatkowe lusterko wsteczne, stoliczki, duże kieszenie w siedzeniach oraz wiele innych. Każde miejsce w aucie to osobny fotel - siedzimy wygodnie z dużą ilością miejsca na nogi - zarówno z przodu po środku czy z tyłu. Na wyposażeniu dwa komplety dywaników welurowe - oryginalne oraz gumowe - dokupione - ułatwiające utrzymanie czystości zwłaszcza przy małych dzieciach. Nasz C8 zarejestrowany jest na 8 osób, jednak fabrycznie mamy 7 foteli. Jest możliwość zakupu tylnej 3 osobowej kanapy (niestety nie jestem w posiadaniu). Auto w swojej historii posiadało dwóch właścicieli jeden we Francji i jeden w Polsce (nie licząc polskiej firmy importującej). Jest to drugi Citroen C8 w naszym posiadaniu i jeśli byłyby nadal produkowane - kupilibyśmy trzeciego. (C4 Grand Picasso nie dorasta mu do pięt). Funkcjonalność auta: miniautobus - wygodnie podróżowaliśmy w 7 osób (urlopy), bus - po wyjęciu siedzeń uzyskujemy niesamowitą przestrzeń (w aucie spokojnie zmieści się rozłożona wersalka), camper - po wyjęciu siedzeń zainstalować można materace (spokojnie wyśpi się dwójka dorosłych z małym dzieckiem). Jest to najwygodniejsze auto jakie mieliśmy.


Auto ma realny nie tuszowany przebieg - proszę zwrócić uwagę, że wszystkie C8 w podobnym wieku mają przebiegi w okolicach 200 tyś. (przypadek? Nie sądzę). Nasz egzemplarz ściągany był na zamówienie z zastrzeżeniem, że nie ma “jechać z Francji do Polski na wstecznym”. Te auta bez większych problemów wykręcają 500 tyś km. Co najważniejsze auto nigdy nie brało udziału w żadnym wypadku drogowym i nie było naprawiane blacharsko.


Materiały eksploatacyjne zawsze wymieniane były na bieżąco. Auto jest w zadbane, w pełni sprawne i co najważniejsze w ciągłej eksploatacji. Około dwa lata temu żywot zakończyła dwumasa (fabryczna), która została wymieniona razem ze sprzęgłem na nowe producent: Valeo (nowa powinna posłużyć jeszcze dobrych kilka lat).


Na miejscu mamy wydrukowane raporty, które znaleźliśmy o aucie zanim je kupiliśmy (cepik, raport znaleziony po VIN oraz raport aut z Francji).


Osoba kupująca powinna wymienić oleje, filtry oraz rozrząd, których okres eksploatacji niedługo się kończy.


Na koniec chciałem zaznaczyć, iż autko nie jest nowe - ma swoje lata i normalne ślady eksploatacji przez rodzinę.


Posiadamy więcej zdjęć - możemy udostępnić.


Zapraszamy do kontaktu.

 

29 stycznia 2025 15:15

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Citroën

Model pojazdu

C8

Wersja

HDi 165 Exclusive

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

8

Rok produkcji

2014

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

32900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Bydgoszcz, Kujawsko-pomorskie

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store