Citroën Xsara Picasso 2.0 HDi
Auto z salonu, jeden właściciel [zmiana jedynie wewnątrz rodziny]
Rok produkcji: 2001
Data pierwszej rejestracji: 2002-04-04
Przebieg: 169Mm
Polisa OC do: 2025-04-08
Przegląd do: 2024-12-27
Auto czyste, zadbane, nigdy nie było palone w środku. Nigdy nie uczestniczył w wypadku/kolizji.
Dwa komplety opon, kupione w marcu 2022:
* Kleber Dynaxer HP4 195/60 R15 88H - 260 pln/brutto sztuka
* Dębica Frigo 2 195/60R15 88 T - 218 pln/brutto sztuka
Dwa komplety dywaników plus komplet gumowych mat (ostatnimi laty gumy były przez cały rok, łatwiej je czyścić].
Auto posiada ogrom schowków. Przez lata woziłem zupełnie niewidoczne: 2 gaśnice, linkę holowniczą, łańcuchy, kilka sporych toreb zakupowych i kilka innych sporych rzeczy, które są cały czas poukrywane, przez co nie przeszkadzają i pozwalają zachować porządek w aucie.
Automatyczna klimatyzacja, owiewki na przednie szyby (plus dokładam jedną odklejoną na tylną), zabezpieczenie antykradzieżowe, dwa komplety kluczyków, alarm, oryginalny dołączony wózek na zakupy (podczas trasy drobne rzeczy nie latają po całym bagażniku), zapasowe koło. Do tego komplet dokumentów i książka serwisowa prowadzona przez całą historię pojazdu.
Kilka lat temu wymienione przednie reflektory na nowe (stare zmatowiały).
Historia serwisów z ostatnich 2 lat:
styczeń 2024: wymieniony przepływomierz [650zł]
styczeń 2024: wymienione przednie zawieszenie (sprężyny, łożyska etc) [2320zł]
kwiecień 2023: wentylator silnika [410zł]
kwiecień 2023: przegląd, wymiana oleju i filtrów [741zł]
styczeń 2023: konserwacja przewodów hamulcowych [150zł]
maj 2022: wymiana stacyjki [400zł]
maj 2022: przegląd, wymiana oleju i filtrów [679zł]
Realne spalanie z trasy (głównie drogi krajowe) pomiędzy 5,0l/100 a 7,0l/100 w zależności od stylu jazdy.
Dla przykładu: DK11 Poznań-Koszalin 2x, 1104km, 5,6l/100
Silnik nigdy nie wymagał żadnych napraw, chodzi bardzo dobrze. W chwili wystawienia ogłoszenia ma najniższy przebieg wśród 24 ofert.
Z rzeczy wartych uwagi [każdy z punktów widoczny na zdjęciach]:
* progi były robione ponad dekadę temu, były regularnie konserwowane (przez dodatkowy otwór techniczny), jednak przy przednim kole pojawiły się małe nadżerki
* gałka skrzyni biegów jest z twardej gumy, która parokrotnie pękła i była klejona - za parę złotych można kupić nowy zamiennik
* tylny reflektor ma pęknięcie (dostawczak kilka lat temu na parkingu nie ogarnął), przez lata nie było to problemem
* warstwa ochronna lakieru na przedniej masce łuszczy się w kilku miejscach od trafień kamyczkami na trasie
* są dwa komplety kluczyków, każdy z pilotem, jednakże 2 lata temu jeden z pilotów nagle przestał otwierać auto - nie wiem, czy się rozprogramował czy coś innego, ale jako, że drugi działał, to nie szukałem powodu
Samochód w pełni sprawny i tani w eksploatacji. Pod maską wszystko pracuje prawidłowo.
Bardzo wygodna jazda, zapewne posłuży jeszcze wiele lat przy odpowiednim dbaniu.
Dodatkowo mogę dorzucić drugi egzemplarz identycznego radia. Było kiedyś wymieniane, ale wada fabryczna sprawia, że oba egzemplarze mają trudności z czytaniem płyt CD.
Kontakt przez OtoMoto.