Dacia Duster 1,3 TCE, 130 KM, 6 BIEGÓW – mocny i modny SUV...
Dacia Duster to samochód dobrze znany i lubiany.
Szczególnie, gdy zapoznacie się z naszą wyjątkową wersją.
Podoba się na ulicy i nie boi się zjechać w trudniejszy teren.
Na uznanie zasługują wygląd, właściwości jezdne i komfort zawieszenia.
///////////////
Duster to – niezawodność w terenie? Tak!
//////////////
Nasza jednostka z silnikiem benzynowym budzi wielu zainteresowanych pytaniami o niezawodność, osiągi mocy i oszczędność w spalaniu.
A tutaj są dla Was same dobre informacje.
Jest to bardzo oszczędna wersja a zarazem zwinna z dobrym momentem obrotowym, CIESZY SIĘ bardzo dużą trwałością jak i bezawaryjnością.
/////////
Jak się sprawuje 130 KM pod maską Dustera? W końcu to duży samochód, prawda?
Przede wszystkim jest cicho. Zadziwiająco cicho. Druga, czyli nasza odsłona Dustera ma znacznie poprawione wyciszenie i nawet jadąc z dużą prędkością silnika w zasadzie nie słychać, jest wyjątkowo kulturalny i dopiero kręcenie go powyżej 4 tysięcy obrotów (normalnie się tego nie robi bo nie ma to sensu) powoduje, że do kabiny dociera zwiększony hałas.
Co ciekawe, nawet przy wysokiej prędkości zachowuje się stabilnie.
Wysoka prędkość maksymalna wiele mówi o sprawności silnika.
///////
Nasza jednostka napędowa przyjemnie współpracuje z 6-biegową skrzynią.
Ten silnik sporo potrafi i daje dużo radości z jazdy. Jest dość mocny i elastyczny. Wyprzedzanie czegoś na drodze można zrobić i szybko i sprawnie :) Te 130 koni pod maską daje poczucie komfortu.
/////
Duster w mieście sprawdza się bardzo dobrze, niektóre drogi mają prędkość przelotową co najmniej autostradową ;-) daje sobie radę.
A przy warunkach zimowych bardzo znakomicie sprawdza się w terenie.
Niewielkie wymiary zewnętrzne powodują, że Dusterem można dość łatwo zaparkować. No i świetnie wygląda w dowolnym towarzystwie.
////////
Właściciele „prawdziwych” aut terenowych zwykle podśmiewają się z posiadaczy bulwarowych SUVów. Ale nie z Dustera.
Krótkie zwisy z przodu i z tyłu, spory prześwit i… nieskomplikowana budowa auta to jego duże atuty.
I rzeczywiście, jazda w trudnym terenie to prawdziwa przyjemność.
Duster może z powodzeniem wziąć udział w imprezie, w której jadą pełnoprawne terenówki.
/////
Właściciel Dustera może więc spokojnie zjechać z utwardzanej drogi i zwiedzać okolice, gdzie zwykłym autem raczej nie wjedziecie.
/////
Wnętrze
Wnętrze Dustera zbudowane jest solidnie.
Materiały użyte w środku są niezłej jakości.
Zarówno z przodu jak i z tyłu jest stosunkowo wygodnie a widoczność, dzięki wysokiemu nadwoziu, jest znakomita.
Przyjemnym urozmaiceniem szarości wnętrza są kolorowe wstawki w fotelach, w kolorze nadwozia. Zegary czytelne a informacje podawane kierowcy podstawowe.
/////////////
Nasza Duster z 1,3 TCE jest bardzo cichym samochodem?
Tak, w środku, przy normalnej jeździe, da się spokojnie rozmawiać a komfortowe zawieszenie nie hałasuje.
Można więc słuchać muzyki z niezłego zestawu audio, można rozmawiać przez telefon, korzystać z nawigacji...wszystko co potrzebne kierowcy do komfortowego prowadzenia auta.
/////////
Podsumowanie jednym zdaniem?
Jazda Dusterem dostarcza wiele radości.
Samochód niczego nie udaje, pozwala cieszyć się jazdą a jego użyteczność czy to w mieście czy poza miastem nie pozostawia nic do życzenia.
Sprawdzi się wszędzie i będzie długo jeszcze cieszyć oczy swojego nabywcy.
Samochód ma stosunkowo prostą budowę, jest tani w eksploatacji a możliwość niedrogiego wykupienia dodatkowej gwarancji powinna być wystarczającym powodem by rozważyć zakup naszego samochodu.
////////////////
Kompaktowe rozmiary Dustera, wysoki komfort jazdy, niski i orginalny przebnieg i co najważniejsze przystępna cena to kolejny powód by wybrać się do nas celem oględzin, jazdy próbnej i na koniec zakupić tą ładną i wyjątkową DACIE DUSTER.
Zapraszamy.