Mocno doposażony Duster 4x4.
Odstępne 24.390 zł brutto (19.829 netto), reszta do zapłaty w ratach leasingu. Sprzedaż tylko do firmy na zasadzie cesji leasingu.
W rozliczeniu za odstępne przyjmę: rowery (gravel/szosa/TT), części rowerowe z grupy Sram AXS.
Dodatkowy rabat 1000 zł na KDR
Co go wyróżnia:
+ czterocylindrowy, mocny silnik benzynowy (150 KM) - tego już nie ma w kolejnej generacji
+ kompletne wygłuszenie 2-warstwowe;
+ dodatkowa, fabryczna osłona czołowa z halogenami, mocniejszymi od świateł drogowych - szperacze "na łosia";
+ minimalny przebieg (17.900 km), idealny stan z zewnątrz i wewnątrz;
+ grafika z Tatrami;
+ demontowalny hak Westfalia (używany tylko z bagażnikiem rowerowym);
+ podstawowa gwarancja do lipca 2025, rozszerzona 5-letnia/limit 120 tys. km;
Inne dodatki/wyposażenie:
+ osłony nadkoli, chlapacze przód+tył, folia ochronna na progach, dywaniki welurowe i gumowe, antena-płetwa, nakładki na pedały, pełne koło zapasowe;
+ dodatkowe USB w podsufitce nad lusterkiem wstecznym oraz w bagażniku;
+ 4 kamery 360, czujnik martwego pola
Korzystny leasing:
+ zostały 42 raty z niższą częścią odsetkową (zapłacone "najdroższe" 18 pierwszych rat);
Cena 107.900 zł brutto składa się z:
+ 83.510 zł brutto (67.894 netto) - cesja istniejącej umowy leasingu w PKO Leasing: 43 raty od stycznia 2025 (kwota kapitału bez kosztów finansowych leasingu);
+ 24.390 zł brutto (19.829 netto)- odstępne na fakturze (VAT23%).
Rata leasingu wraz z jego kosztami: 1.856 zł netto miesięcznie.
Kompletne wyciszenie auta zostało wykonane 2-warstwowo: matą bitumiczną STP Gold oraz akustyczną matą pianową 6-15 mm:
1. Podłoga przestrzeni pasażerskiej oraz bagażnika;
2. Wszystkie drzwi, ściany boczne bagażnika;
3. Dach, maska, klapa bagażnika;
4. Nadkola: przednie - STP Gold + mata pianowa na plastikach; tylne - STP Gold + dodatkowa ochronna masa bitumiczna (z tyłu nie ma plastików).
Wybrane zdjęcia z wygłuszania w galerii zdjęć.
Za największy wyróżnik tego auta wskazuję wyciszenie: ledwo słychać kamyki na drodze szutrowej, a przy 140 km/h można swobodnie rozmawiać lub słuchać muzyki (także po cichu). Ten komfort jest naprawdę odczuwalny. Wyciszenie auta (drzwi) to też podniesienie jakości audio.
Bardzo dynamiczny silnik na wyższych obrotach i oszczędny na niższych. U mnie długofalowe średnie spalanie wyszło 8l/100km – mix miasto/trasa. Jak się ktoś bradziej postara, zejdzie do 7l/100km.
Auto nie jeździło na żadne offroady nie licząc dojazdów szutrem do domu (500 m od asfaltu).
Nie ma drugiego tak doposażonego Dustera w PL: max z fabryki + własny tuning.
Chętnie odpowiem na pytania.
Zapraszam na oględziny do Poznania, proszę wcześniej umówić się.
Zainteresowanym prześlę harmonogram leasingu.
Informacja dla użytkowników OLX: na otomoto.pl 36 zdjęć