Witam
Mam do sprzedania prywatny samochód, Dacia Logan z 2014 roku, auto jest piąte w rodzinie, służyło do jazdy osobie starszej. W tej chwili stało się zbędne, więc może się komuś przyda.
Auto kupione w 2019 roku od pierwszego właściciela, który nie mógł już jeździć, z przebiegiem 7 tyś km. Historia do sprawdzenia w CEPIKu, wszelkie dane podane w ogłoszeniu. Auto w chwili zakupu było trzymane w garażu i było samochodem wyglądającym na zupełnie nowe. U mnie nie garażowane.
Używane mało, ale regularnie, pedantycznie serwisowane, jak wszystkie moje inne auta, czyli BMW i Mercedesy.
Wyposażenie:
Stary technologicznie silnik R4 1.2 z lat 90tych, bez zmiennych faz rozrządu i innych niespodzianek
Fabryczny BRAK klimatyzacji
Wspomaganie kierownicy hydrauliczne
Skrzynia manualna, 5 przełożeń
Szyby manualne
ESP oraz ABS
Kontrola ciśnienia w kołach
Podpowiedzi zmiany biegów
Radio Blaupunkt Barcelona z DAB oraz Bluetooth, do podłączenia telefonu, można używać jako zestaw głośnomówiący
Głośniki dwudrożne JBL, okablowanie Van Der Hul
Zabezpieczenie antykradzieżowe - dodatkowe
Gumowe dywaniki
Auto zostało wytłumione butylem STP oraz matami piankowymi. Dodatkowo założone wytłumienie grodzi silnika od wersji z Dieslem. Przepaść, jeżeli chodzi o komfort wnętrza.
Auto posiada dwa komplety opon, fabryczne letnie Goodyear z 2014 roku, głębokość bieżnika około 6.5mm, stan bardzo dobry, miękkie, nie spękane, można śmiało jeździć, opony były trzymane w domu, bez dostępu do światła. Opony zimowe Semperit z 2019 roku, głębokość bieżnika około 7mm, również w dobrym stanie, można śmiało jeździć, miękkie, nie spękane w żaden sposób.
Stan samochodu:
- pierwszy lakier, posiadam miernik, można zmierzyć na miejscu, lakier bardzo ładny, auto nie polerowane do sprzedaży, żadnych plam po ptakach, rys czy ubytków
- niewielkie naloty rdzy na elementach zawieszenia, typowe dla tej grupy samochodów
- rysy na plastikowych zderzakach, nie są bardzo dokuczliwe, ale jakby miała być fabryka to zderzaki należy wymienić
- felgi naruszone zębem czasu, ale grupa Renault nie cynkuje felg stalowych, żeby była fabryka trzeba wymienić na nowe
- wnętrze jest jak nowe, uszanowane pedantycznie
- auto prowadzi się jak w dniu kiedy je kupiliśmy, nie mam żadnych zastrzeżeń do układu jezdnego
- ubezpieczenie do 30.11.2025
- przegląd do 29.06.2025
Historia serwisowa:
29.05.2020 11200km
- wymiana filtra powietrza MANN
- wymiana oleju silnikowego Valvoline Synpower 5W30 + płukanka
- wymiana filtra oleju MANN
- wymiana oleju w skrzyni biegów Valvoline 75W80, skrzynie Renault są wrażliwe na olej, a fabryczny jest niskiej jakości
18.08.2020 13500km
- zabiezpieczenie antykorozyjne profili zamkniętych oraz progów, woski SIKA SKAGARD żółty, potem biały
22.02.2022 25400km
- wymiana oleju silnikowego Valvoline Synpower 5W30 + płukanka
- wymiana filtra powietrza Filtron
- wymiana płynu hamulcowego ATE, blaszana puszka
- wymiana wadliwego czujnika ciśnienie układu wspomagania na nowy, oryginał DACIA
- wymiana płynu wspomagania Dexron II Valvoline
- wymiana paska rozrządu i rolki napinającej, oryginał DACIA
20.02.2023 30400km
- nowy akumulator 55Ah TAB
- nowe żarówki H4, Philips
- nowe wycieraczki Oximo
Prace do wykonania, obecny przebieg 39100km
- wymiana oleju, dodaję olej Valvoline Synpower 5W40 5l
- wymiana filtra oleju, dodaję MANN
- wymiana filtra powietrza, dodaję Filtron
- miękkie już poduszki górna silnika i górna skrzyni biegów, dodaję obie Corteco, czuć podczas zmiany przełożeń, że wymagają atencji
- fabryczne tarcze przednie mają już wyraźny rant, ale klocka jest dużo i można jeszcze jeździć, hamują bardzo dobrze i nie biją, ale dodaję komplet ATE plus klocki ATE
Auto jest naprawdę pewne, a na samochodach się nieco znam. Tani i prosty samochód.