Dodge Challenger 5.7 R/T - 1
Dodge Challenger 5.7 R/T - 2
Dodge Challenger 5.7 R/T - 3
Dodge Challenger 5.7 R/T - 4
Dodge Challenger 5.7 R/T - 5
Dodge Challenger 5.7 R/T - 6
Dodge Challenger 5.7 R/T - 7
Dodge Challenger 5.7 R/T - 8
Dodge Challenger 5.7 R/T - 9
Dodge Challenger 5.7 R/T - 10
Dodge Challenger 5.7 R/T - 11
Dodge Challenger 5.7 R/T - 12
Dodge Challenger 5.7 R/T - 13
Dodge Challenger 5.7 R/T - 14
Dodge Challenger 5.7 R/T - 15
Dodge Challenger 5.7 R/T - 16
Dodge Challenger 5.7 R/T - 17
Dodge Challenger 5.7 R/T - 18
Dodge Challenger 5.7 R/T - 19
Dodge Challenger 5.7 R/T - 20
Dodge Challenger 5.7 R/T - 21
Dodge Challenger 5.7 R/T - 22
Dodge Challenger 5.7 R/T - 23
Dodge Challenger 5.7 R/T - 24
Dodge Challenger 5.7 R/T - 25
Dodge Challenger 5.7 R/T - 26
Dodge Challenger 5.7 R/T - 27
Dodge Challenger 5.7 R/T - 28
Dodge Challenger 5.7 R/T - 29
Dodge Challenger 5.7 R/T - 30
Dodge Challenger 5.7 R/T - 31
Dodge Challenger 5.7 R/T - 32
Dodge Challenger 5.7 R/T - 33

1 / 34

Dodge Challenger 5.7 R/T - 1
Dodge Challenger 5.7 R/T - 2
Dodge Challenger 5.7 R/T - 3
Dodge Challenger 5.7 R/T - 4
Dodge Challenger 5.7 R/T - 5
Dodge Challenger 5.7 R/T - 6
Dodge Challenger 5.7 R/T - 7
Dodge Challenger 5.7 R/T - 8
Dodge Challenger 5.7 R/T - 9
Dodge Challenger 5.7 R/T - 10
Dodge Challenger 5.7 R/T - 11
Dodge Challenger 5.7 R/T - 12
Dodge Challenger 5.7 R/T - 13
Dodge Challenger 5.7 R/T - 14
Dodge Challenger 5.7 R/T - 15
Dodge Challenger 5.7 R/T - 16
Dodge Challenger 5.7 R/T - 17
Dodge Challenger 5.7 R/T - 18
Dodge Challenger 5.7 R/T - 19
Dodge Challenger 5.7 R/T - 20
Dodge Challenger 5.7 R/T - 21
Dodge Challenger 5.7 R/T - 22
Dodge Challenger 5.7 R/T - 23
Dodge Challenger 5.7 R/T - 24
Dodge Challenger 5.7 R/T - 25
Dodge Challenger 5.7 R/T - 26
Dodge Challenger 5.7 R/T - 27
Dodge Challenger 5.7 R/T - 28
Dodge Challenger 5.7 R/T - 29
Dodge Challenger 5.7 R/T - 30
Dodge Challenger 5.7 R/T - 31
Dodge Challenger 5.7 R/T - 32
Dodge Challenger 5.7 R/T - 33

Najważniejsze

Przebieg

170 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

5 654 cm3

Moc

372 KM

Opis

W USA kosmetycznie uszkodzony, po wpisaniu w google VIN auta dostępne są zdjęcia uszkodzeń, załączone również na końcu. Samochód kupiłem w Polsce, już naprawiony, w lipcu 2021 i jestem drugim właścicielem w Polsce. Kupiony z przebiegiem 123899km aktualny przebieg (niecałe) 170000km i rośnie.


Wyposażenie fabryczne (dołączony rozkodowany z VIN "Window sticker" z listą fabryczną):

Kolor Ivory White (biała perła)

Czerwona tapicerka suede/nappa ze skórzanymi bokami

fotele przednie podgrzewane i wentylowane

fotel kierowcy elektrycznie regulowany + elektrycznie regulowana kolumna kierownicy (możliwości aktywowania opcji "easy entry", w której po wyłączeniu zapłonu kierownica podnosi się do góry a fotel odsuwa, po włączeniu zapłonu kierownica i fotel wracają na swoje poprzednie pozycje)

elektrycznie regulowane (składanie ręczne) i podgrzewane lusterka zewnętrzne z monitorowaniem martwego pola

automatycznie przyciemniające się wewnętrzne lusterko wsteczne

szyberdach

Super track pack (układ kierowniczy o trzech możliwych ustawieniach, mocniejsze hamulce, sportowe zawieszenie oraz Dodge Performance Pages z m.in procedurą launch control oraz wskazaniami przeciążeń etc)

klimatyzacja automatyczna dwustrefowa

Keyless go (dostęp bezkluczykowy)

tempomat

podgrzewana kierownica multifunkcyjna z łopatkami do zmiany biegów

Uconnect 8.4 Nav (duża "nawigacja", bluetooth, aux, usb), 6 głośników

tylne czujniki parkowania z opcją ostrzegania o ruchu poprzecznym

kamera cofania

czujnik zmierzchu

reflektory xenonowe

system stabilizacji jazdy / kontrola trakcji oraz launch cntrol

IsoFix

zdalne odpalanie z kluczyka


Naprawy i modyfikacje:


Przy około 145000km przebiegu prewencyjnie wymienione:

- wałek na wałek z 6.4 nowy, oryginalny Mopar

- sprężyny zaworowe Mopar Performance

- hydropopychacze MDS, nowe oryginalne Mopar

- pompa oleju z Hellcata (wydajniejsza), nowa oryginalna Mopar

- w związku z wymianą pompy oleju układ MDS pozostał aktywny, w każdej chwili można go wyłączyć gdyby komuś wyjątkowo przeszkadzał

Wymiana przeprowadzona była zgodnie ze sztuką, wszystkie elementy zostały wymienione na nowe, oryginalne Mopar. Oprócz wałka i popychaczy wymienione były uszczelki pod głowice, śruby, uszczelka pokrywy rozrządu, uszczelki pokryw zaworów oraz dodatkowo komplet chłodnic o wymianie których "zapomniała" osoba która sprowadziła auto do Polski

- wymieniona pompa wody, nowa oryginał Mopar

- w pełni zabudowany układ dolotowy Injen EVO5100 Cold Air Intake z dolotem z lampy

- kolektory wydechowe tzw long tube headers firmy American Racing Headers

- katalizatory Wagner Tuning Euro 6 100CPSI

- układ wydechowy z tłumikami aktywnymi Motowydech, na zamkniętych klapach bardzo komfortowy, na otwartych wciąż komfortowy ale słychać że to V8

- dyfuzor tylnego zderzaka IKON V3 (widoczny tylko na jednym ze zdjęć bo niedawno założony)


W zawieszeniu wymienione wszystkie gumy, które tylko były dostępne w ofercie Whiteline oraz zamontowane regulowane stabilizatory Whiteline z przodu i z tyłu. W efekcie końcowym w połączeniu z fabrycznym zawieszeniem "Performance Suspension" (amortyzatory Bilstein oraz niższe sprężyny) samochód pozostaje komfortowy ale bez porównania precyzyjniej się prowadzi i mniej buja niż seryjne egzemplarze.


Wykonane zostało zabezpieczenie antykorozyjne środkami Valvoline, włącznie z zalaniem profili woskami Valvoline.


Wyposażenie dodatkowe:

- wygłuszone drzwi oraz tyłu od tylnego pasa do końca siedziska kanapy

- przyciemnione tylne szyby

- kamera parkowania przednia WIFI

- radio zreanimowane i przerobione przez ImmoKey'a

- dołożony bezprzewodowy CarPlay / AndroidAuto (Joyeauto)

- dwa komplety kół, oryginalne 20 calowe z oponami zimowymi (245/45/20 Bridgestone Blizzak LM005) oraz Japan Racing JR25 Gloss Black przód 8,5x20 ET20 (opony 245/45/20 Continental Premium Contact 7) i tył 10x20 ET26 (opony 275/40/20 Continental SportContact 7)


Instalacja gazowa Stag, reduktory dedykowane do 6.4, butla w miejscu koła zapasowego (wchodzi ~64 litrów gazu).


Wymiany eksploatacyjne robione co max 10.000km


Aktualna moc to około 425KM i 590Nm (wykres w załączeniu), a aktualne osiągi samochodu kształtują się na poziomie osiągów 6.4,

zrzuty z pomiarów urządzeniem dragy w załączeniu.

0-100km ~4.4 sekundy

1/4 mili ~12,5 sekundy

100-200km/h ~11 sekund


Cena do rozsądnej negocjacji po obejrzeniu samochodu.

 

22 lutego 2025 14:06

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Dodge

Model pojazdu

Challenger

Wersja

5.7 R/T

Kolor

Biały

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2015

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

118900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Białołęka

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store
Loading...