Dodge Challenger - 1
Dodge Challenger - 2
Dodge Challenger - 3
Dodge Challenger - 4
Dodge Challenger - 5
Dodge Challenger - 6
Dodge Challenger - 7
Dodge Challenger - 8
Dodge Challenger - 9
Dodge Challenger - 10
Dodge Challenger - 11
Dodge Challenger - 12
Dodge Challenger - 13
Dodge Challenger - 14
Dodge Challenger - 15
Dodge Challenger - 16
Dodge Challenger - 17
Dodge Challenger - 18
Dodge Challenger - 19
Dodge Challenger - 20
Dodge Challenger - 21
Dodge Challenger - 22
Dodge Challenger - 23
Dodge Challenger - 24
Dodge Challenger - 25
Dodge Challenger - 26
Dodge Challenger - 27
Dodge Challenger - 28
Dodge Challenger - 29
Dodge Challenger - 30
Dodge Challenger - 31
Dodge Challenger - 32
Dodge Challenger - 33
Dodge Challenger - 34

1 / 35

Dodge Challenger - 1
Dodge Challenger - 2
Dodge Challenger - 3
Dodge Challenger - 4
Dodge Challenger - 5
Dodge Challenger - 6
Dodge Challenger - 7
Dodge Challenger - 8
Dodge Challenger - 9
Dodge Challenger - 10
Dodge Challenger - 11
Dodge Challenger - 12
Dodge Challenger - 13
Dodge Challenger - 14
Dodge Challenger - 15
Dodge Challenger - 16
Dodge Challenger - 17
Dodge Challenger - 18
Dodge Challenger - 19
Dodge Challenger - 20
Dodge Challenger - 21
Dodge Challenger - 22
Dodge Challenger - 23
Dodge Challenger - 24
Dodge Challenger - 25
Dodge Challenger - 26
Dodge Challenger - 27
Dodge Challenger - 28
Dodge Challenger - 29
Dodge Challenger - 30
Dodge Challenger - 31
Dodge Challenger - 32
Dodge Challenger - 33
Dodge Challenger - 34

Najważniejsze

Przebieg

52 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

6 417 cm3

Moc

475 KM

Opis

Najczęstsze pytania i odpowiedzi:

VIN: 2C3CDZFJ6MH635705 (pełna historia auta dostępna online, niczego nie ukrywam).


Co było uszkodzone?


Przednia szyba (wymieniona).

Podwozie – w teorii zgłoszone jako uszkodzone, ale w praktyce działa bez zarzutu. Możesz to sprawdzić na dowolnej stacji diagnostycznej (nie mam „układów”).

Co zostało zmodyfikowane?


Auto zostało obniżone w USA na sportowych sprężynach – świetne prowadzenie, ale polskie drogi są odczuwalne przy obecnym profilu opon.

Przyciemnione boczne szyby – dodają charakteru, ale mogą zwrócić uwagę pewnych służb.

Brak tłumików (usunęli je poprzedni właściciele w USA) – można rozważyć montaż środkowego lub aktywnego wydechu.

Uszkodzony czujnik ciśnienia opon przy wymianie – został wymieniony, ale trzeba go zsynchronizować z komputerem.

Szczegóły sprzedaży:

Forma: Umowa kupna-sprzedaży, osoba prywatna.

Lokalizacja: Poznań (Grunwald) lub czasem Starachowice (woj. świętokrzyskie).

Rok produkcji: 2021.

Silnik: 6.4L V8, 475 KM.

Skrzynia biegów: Manualna – dla tych, którzy cenią prawdziwą frajdę z jazdy.

Wyposażenie: Kamera cofania, podgrzewane fotele i kierownica, duży ekran multimedialny i wiele więcej.

Spalanie:


Trasa: 9-10L/100 km.

Miasto: 15-16L/100km.

Zabawa: Nawet do 35L/100 km.

LPG: Brak.


Czy hamuje i skręca? Tak i to zaskakująco dobrze.


Dlaczego tak tanio? - Opisuję to w ostatnim punkcie ogłoszenia.


Historia i stan pojazdu:

Auto zostało sprowadzone z USA po zgłoszeniu uszkodzeń podwozia.


Wymieniłem przednią szybę i zleciłem detailerom polerowanie, ceramikę oraz pranie tapicerki.

Zmodernizowano lampy: tylne przystosowane do norm europejskich (pomarańczowe kierunkowskazy), a w przednich zamontowano LED-xenony – poprawa estetyki i widoczności.

Nowe opony.


Dlaczego sprzedaję?

Kocham to auto i chciałbym, aby przyszły właściciel również je pokochał. Sam przeżyłem dzięki niemu wiele radości, jednak stoję przed koniecznością priorytetyzacji finansowej – dążę do zakupu mieszkania. Mam trzy auta, a Challenger jest najdroższy. Rozsądek tym razem wygrywa z emocjami.


Historia auta:

Auto było wystawione na aukcji z uszkodzeniami podwozia. Jest obniżone i pierwszy właściciel - jeszcze w Ameryce - myślał, że uszkodził spód więc wziął ubezpieczenie i z tego co wiem to auto zostało przekazane na licytację właśnie przez ubezpieczalnię. Po sprowadzeniu wymieniłem przednią szybę - nie zauważyłem jej pęknięcia na zdjęciach. Oddałem je na ceramikę, polerowanie i prewencyjnie - pranie foteli. Zmienione zostały również lampy - tylne do norm europejskich czyli pomarańczowe kierunki z tyłu, a w przednich wymieniłem żarówki na led xenon przez co auto znacząco zyskało na wyglądzie w ciemności, ale i widoczność poprawiła się diametralnie. Oczywiście zakupiłem też opony.


Jak kupiłem to auto?

Jak prawie każdy facet chciałem pojeździć autem, które da mi trochę emocji, które sprawi uśmiech przy depnięciu, a nie tylko auta na dojazdy z punktu A do punktu B. Nie rozumiałem natomiast fenomenu amerykańskiej motoryzacji, ale wpadłem na filmik pokazujący Challengera z 5.7 pod maską i zacząłem rozumieć, że nie zawsze rozważniej znaczy lepiej. Mimo uwielbienia włoskiej myśli technicznej pojąłem, że w amerykańskiej motoryzacji nie chodzi o taki prestiż cenowy, o bicie rekordów torów wyścigowych tylko o zabawę i radość z jazdy, o tak popularną amerykańską wolność - według mnie to są powody dlaczego trzecia generacja Challengerów stała się tak bardzo popularna za oceanem.

Szybko rozejrzałem się za ludźmi, którzy już takie auta posiadają i zdecydowałem się na silnik 6.4. Teoretycznie to tylko 100 koni więcej, też w układzie V8, ale po krótkiej trasie róznice były diametralne. Wersją 6.2 czyli hellcatem i jakimkolwiek jego wariantem jeszcze nie jeździłem, wiem tylko że 6.4 chce z kierowcą tańczyć w każdych warunkach, a hellcat chce kierowcę po prostu zabić kusząc dźwiękiem kompresora i mocą. Z drugiej strony 6.4 najbardziej oddaje tą 'amerykańskość' gdzie pojemność samego silnika, jego moment, dźwięk i możliwie najbardziej liniowy przyrost mocy stawia się na piedestale całego auta.

Padło więc na 6.4.

Szukanie odpowiedniej licytacji zajęło 4 miesiące, a po wygranej musiałem poczekać kolejne 3 żeby je w ogóle zobaczyć na żywo i o tyle co na zdjęciach mi się podobało to na żywo kompletnie oddałem mu serce, a przygoda zaczęła się dopiero przy pierwszym mocniejszym depnięciu. To uczucie naprawdę polecam wszystkim spróbować przynajmniej raz w życiu - ryk silnika, uślizg opon, nieprzewidywalność, a mimo to wbija się kolejny bieg i chce się więcej. Być może przesadzam, być może nie, ale porównując do wysokowydajnych aut niemieckich to zupełnie inny świat. Porównam do niemieckiej motoryzacji - Mercedes to zupełnie inny świat niż Dodge, Audi robi świetną robotę w przyspieszeniu czy prowadzeniu dzięki quattro, a najbliżej mu będzie do BMW, tylko w wersji bardziej dzikiej i nieokiełznanej.

W sprowadzeniu auta pomógł mi kolega, któremu użyczyłem auto na ślub i specjalnie zmieniliśmy opony żeby mógł sobie zachować na pamiątkę zdjęcie zawarte w tym ogłoszeniu ;)


Dlaczego sprzedaję to auto?

Szczerze kocham to auto i chciałbym aby przyszły właściciel też taki był. Przejechałem nim całą Polskę, sprawiłem uśmiech u siebie, ale i u przechodniów, to naprawdę przyjemne uczucie. Niestety z pewnych powodów miałem przerwę w swojej karierze co zaskutkowało oczywiście małym problemem finansowym - nierozważne zarządzanie gotówką może skutkować po prostu jej brakiem. Aktualnie znalazłem bardzo dobrą pracę, ale jak wielu młodych ludzi - dążę do własnego M, a najlepiej bez kredytu. Jestem w sytuacji, gdzie nie mogę liczyć na pomoc ze strony państwa, ani nie jestem w sytuacji gdzie mogę pozwolić sobie na zakup mieszkania za gotówkę. Mam 3 auta, a to auto jest najdroższe i to kilkanaście razy droższe niż dwa pozostałe więc tym razem rozsądek wygrywa z marzeniami.


Myślę, że ta cena jest dość okazyjna - jeśli komuś zależy to można jeszcze spokojnie dokupić wentylowane alcantary i mieć fajny egzemplarz w dobrych pieniądzach.


Zapraszam do kontaktu :)

 

20 grudnia 2024 8:46

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Dodge

Model pojazdu

Challenger

Kolor

Biały

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2021

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

116250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Poznań, Grunwald

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store