Challenger Scat Pack, modelowo rocznik 2019, produkcji 2018. Silnik który go napędza to 392 Hemi by SRT o mocy niecałych 500 koni, swietnie współpracujący z skrzynią automatyczną 8-biegową. Oryginalna wersja Wide Body (proszę nie mylic z chińskimi podrobami) oznacza poszerzenia nadwozia, inne zawieszenie, bardzo lekkie i szerokie felgi, wielkie 6-tłokowe hamulce Brembo.
Pojazd praktycznie z stajni SRT - mamy tu w pełni regulowane: zawieszenie, charakterystyka pracy silnika oraz skrzyni, hamulców , dyferencjalu LSD, stopnie kontroli trakcji itd. Oczywiscie obecny lock-line, procedura startu oraz masa innych dodatków. Auto zarówno może być dość spokojnym i dość ekonomicznym daily jak i rownie narwanym i agresywnym po włączeniu trybu track.
Posiada parę mało inwazyjnych modyfikacji - wkładka filtra K&N, OCT czy przerobiony układ wydechowy - pięknie pracuje, przyczynia się do „urywania karków” przechodni, lecz na trasie nie męczy.
Serwisy:
Auto aktualnie jest po dużym przeglądzie: nowe filtry i oleje w skrzyni, silniku oraz dyfrze. Również nowa pompa wody wraz z termostatem cieczą chłodzącą itd. mechanik znalazł również luz na końcówce kierowniczej - wymieniony komplet L+P wraz z zrobieniem geometrii.
Wyposażenie:
Samochód chyba na pełnym wyposażeniu poza radarem, tzn jak wspomniałem pakiet SRT, grzane i wentylowane fotele, grzana kierownica, android/apple car play, Bluetooth itd Itd
Historia pojazdu - auto miało bardzo mala szkode w USA, jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce, posiadam całą dokumentację zdjęciową, którą chętnie się podzielę, wszystko zostalo naprawione na częściach oryginalnych w profesjonalnym warsztacie, system airbag nie był aktywowany. Wystarczy numer VIN wpisac w Google, od razu ukaże się historia pojazdu - nie mam nic do ukrycia.
Ogólnie samochód daje niesamowite doswiadczenia z jazdy, nie da się wyjechać na miasto bez zrobionego zdjęcia przez młodych entuzjastów motoryzacji ;)
Cena atrakcyjna poza sezonem - zimowa, nie zamieniam.
Zachęcam do kontaktu, chętnie odpowiem na wszelkie pytania.