Unikatowy Dodge Charger SRT Hellcat - najmocniejszy spośród reszty oferowanych na sprzedaż modeli - ponad 900hp na paliwie 98oct z możliwością rozbudowy do ponad 1200hp+ e85 i wygrywania zawodów na 1/4 mili.
Cały proces budowy auta jest skrzętnie udokumentowany. Modyfikacja silnika przeprowadzona została na częściach topowych producentów przez specjalistów z branży, na przełomie 2022 / 2023 roku. Wkład pracy włożony przeze mnie w ten projekt z pewnością przełoży się na długą żywotność przy generowaniu zawrotnej mocy.
Auto przygotowywane jest zarówno do bicia rekordów na 1/4 mili jak i codziennej jazdy. Zróżnicowane tryby jazdy pozwalają na ekonomiczne przemieszczanie się po mieście (spalanie w okolicach 11 litrów) jak i autostradowe pokonanie 100-200 km/h w 5,1s-5.3s. 2 komplety kluczyków (czarny - 500hp i czerwony - 900+hp) umożliwiają sprawne dopasowanie auta do naszych aktualnych potrzeb. Hellcat serwisowany bardzo rygorystycznie, wszelkie wymiany eksploatacyjne dokonywane były zawsze w krótkich interwałach. Jest to unikatowy, wyjątkowo doinwestowany model ze wzmocnionym, zakutym silnikiem o pojemności 6.3L, poniżej lista przeprowadzonych modyfikacji:
- Kute Tłoki CP Pistons 4.10in Bore 9.5:1 Stroke 6.3cc
- Kute Korbowody Carrillo
- Nowa Pompa Oleju
- Wzmocnione Panewki Mahle
- Porting Głowic
- Wzmocnione rolki i pasek kompresora
- Wyważony układ tłokowo-korbowy
- Zapinowany wał korbowy
- Silnik w całości skręcony na Śrubach ARP (Dół Góra)
- Odpowietrzenie skrzyni korbowej Metco Motorsports
- Wzmacniane uszczelki pod głowice Cometic MLX
- Koło pasowe ATI Super Damper
- Zestaw WMI wtrysku wody i metanolu Snowperformance z zbiornikiem ok. 28L
- Rolka kompresora Ripatuned Pump Gas Killer V2
- Pełny układ wydechowy marki KOOKS
- Wzmocniony tylny dyferencjał z kevlarowymi tarczami (mocniej zaciśnięty)
- Układ paliwowy z potrójną pompą paliwa Fore Innovations
- Sterownik układu paliwowego Fore
- Wtryskiwacze Deatschwerks EV14 1000cc
- Przewody paliwowe teflonowe w stalowym oplocie
- Listwy paliwowe Fore o większym wydatku, zasilane z przodu i z tylu
- Regulator ciśnienia paliwa ze wskaźnikiem Fore
- Termostat Mishimoto Racing 82*C
- Oil catch can Billet Tech
- Strojenie licencją HpTuners Ecu i tcu
- Wzmocnione tarcze i przekładki skrzyni biegów
- Tylny dyfuzor
- Żaluzja na tylną szybę
- Dokładka przód
- Nowe opony 4szt. Hancook Ventus S1 Evo Z
- Hamulce przód Brembo 6-tłoczkowe Tarcze i klocki DBA
- Hamulce tył Wilwood 4-tłoczkowe, idealne do felg dragowych 15’ z oponą Hoosier
- Zmodyfikowany tylny stabilizator pod felgi 15 cali
- Zmodyfikowany, Otwarty układ dolotowy K&N
- Wzmocniony wał napędowy
- dodatkowe mocowania dyferencjału
- Lakier zabezpieczony powłoką ceramiczną