MOŻLIWA ZAMIANA - tylko z dopłatą w moją stronę na Mustanga/Camaro, chętnie również stary klasyk USA Lincoln, Cadillac, Chevrolet, Oldsmobile, Ford, jakiś pickup, byle w fajnej cenie ;)
NA OTOMOTO WIĘCEJ ZDJĘĆ!
Dzień dobry,
Sprzedam Dodga Chargera 5.7 Super Track Pack po pełnej konwersji optycznej na 6.4 SRT Scat Pack Widebody 2024. Z podstawowych danych: 5.7 V8, automat, 179 000 km przebiegu, praktycznie pełne możliwe wyposażenie nie licząc radaru.
Moja historia zakupu tego Chargera wygląda tak, że jakiś rok temu wystawiłem na sprzedaż swojego Chargera 6.4 Daytona z 2021 roku. Wychodzi jednak na to, że ciężko w Polsce sprzedać za 200 000 zł samochód „na umowę” i byłem zmuszony przyjąć w rozliczeniu tego oto srebrnego Chargera RT oraz gotówkę ;)
Samochód został kilka lat temu sprowadzony z USA i był użytkowany głównie w Holandii – od czasu importu zrobił ponad 100 000 km po europejskich drogach – więc taki zakup jest dużo pewniejszą opcją niż kupno dopiero co naprawionego / sprowadzonego z USA pojazdu i walczenie z tzw. chorobami wieku dziecięcego. Jego uszkodzenie w USA było niegroźne - żadnych wstawianych ćwiartek czy prostowanych podłużnic.
Gdy Charger trafił do mnie był z grubsza seryjny. Ja miałem swoje małe marzenie o posiadaniu Chargera Widebody i z tego powodu zleciłem zakładowi blacharsko-lakierniczemu montaż pełnego nowego pakietu widebody wraz z dedykowanymi kołami. W ogólnym rozrachunku przeróbki te wyniosły mnie w ostatnich kilku miesiącach lekko licząc jakieś 25 000 zł.
Z zewnątrz mamy tu:
- pełen pakiet SRT Widebody 2024
- felgi o wzorze SRT Widebody i szerokości 11J z tyłu + dystanse
- maska z wlotami SRT
- duży spoiler
- czarny dach
- okleina w stylu „Daytona” + akcenty Speedhunters
- obrysówki przednie i tylne zmienione na czarne LED
- pełen wydech SRT Hellcat od katalizatorów do samego tyłu – srednica 2.75” względem seryjnego 2.25” – dźwięk i strzały w trybie Sport są niesamowite
- przednia tablica zdejmowana – na magnesy neodymowe
- skrzela na tylnych bocznych szybach
- tuningowe obudowy lusterek
- neony pod podwoziem sterowane pilotem ;)
Pod maską:
- układ dolotowy K&N - udowodniony przyrost mocy na jakieś 400KM
- obudowy silnika 6.4L
- oil catch can
- carbonowa osłona zbiorniczka płynu chłodniczego
We wnętrzu:
- tapicerka z czerwonej alkantary – fotele kubełkowe
- czarna podsufitka
- kierownica SRT Hellcat – podgrzewana i elektrycznie regulowana
- nagłośnienie premium Alpine z dużym monitorem
- opcjonalne dekory z wzorem plastra miodu
- Super Trak Pack – fabryczne opcje SRT w komputerze – launch control, przeciążenia, czasy okrążeń, hamowań, a poza tym krótsze przełożenia dla lepszego przyspieszenia, sztywniejsze zawieszenie, sportowy układ kierowniczy
- przednie fotele z pamięcią, wentylacją, podgrzewaniem
- tylna kanapa podgrzewana
- elektrycznie regulowane pedały
- szklany szyberdach
- czujniki martwego pola
- kamera cofania
- czujniki parkowania
Pakiet widebody składał się z kompletnych nowych zderzaków przód + tył oraz poszerzeń. Zostało to zamontowane profesjonalnie – wraz z wycięciem rantów przednich błotników i modyfikacją nadkoli. 99% Dodgów z założonym pakietem widebody nie ma zmodyfikowanych błotników/nadkoli, przez co prawie nie nadają się do jazdy – przednie koła uderzają o poszerzenia.
Felgi to model dedykowany do najnowszych SRT Widebody wraz z dystansami aby idealnie licowało to z poszerzonym nadwoziem. Felgi zakupiłem nowe + całoroczne opony Vredstein Quatrac Pro.
Przy okazji zakładania pakietu uzupełniłem również kilka plastików, których brakowało po poprzednim właścicielu – są nowe boczne osłony chłodnic, nowa osłona pod silnik itp.
Dorobiłem również zapasowy kluczyk – czerwony – jak w SRT Hellcat ;)
Samochód ma oczywiście tylne lampy przerobione na EU – dynamiczny kierunkowskaz.
Dodge jest w bardzo dobrym stanie technicznym. Od razu po zakupie zrobiłem płukankę silnika i wymieniłem olej na oryginalny MOPAR. Niedawno wymieniony również komplet świec (16 szt.) na irydowe. Poprzedni właściciel wymieniał również olej w skrzyni biegów.
Charger robi gigantyczne wrażenie na ulicy. Szczerze mówiąc.. większe niż robił mój prawie dwa razy droższy 6.4 Daytona ;)
Sprzedaję prywatnie – na umowę. Cena do rozsądnej negocjacji, ale już na ten moment jest to chyba najtańszy Charger Widebody na naszym rynku, a przy tym w genialnej konfiguracji z czerwonym wnętrzem.
Proszę o kontakt telefoniczny przez cały dzień. Z uwagi na charakter pracy (jestem lekarzem) często nie mogę odebrać, ale zawsze oddzwaniam.