Sprzedam Dodge Durango SLT 5.2L Magnum 4x4 LPG Automat.
Samochód ma legendarny silnik V8 Magnum 5.2L OHV.
Silnik brzmi super, późniejsze silniki 4.7L Powertech to już niestety SOHC i brzmią inaczej.
Samochód ma automatyczną skrzynię czterobiegową i reduktor 2H-4H-4L.
Samochód jest wyposażony w instalację LPG, chodzi na obu paliwach benzynie jak i LPG.
Do butli jest homologacja do 2029 roku.
Dwa lata temu wymienione zostały kolektory wydechowe na fabrycznie nowe tuningowe równoodległościowe ze stali nierdzewnej (kolektor widoczny na zdjęciu).
Podobno te kolektory dają dodatkowe 25-30 koni w tych silnikach, ponieważ fabryczne żeliwne kolektory były zwykłymi puszkami.
Zostały również wymienione szpilki kolektorów wraz z nakrętkami na fabrycznie nowe oryginalne z gwintem calowym.
Przy okazji został wymieniony rozrusznik na fabrycznie nowy.
Rok temu przy okazji przeglądu olejowego wymienione zostały świece 8 szt., kable zapłonowe 9 szt., kopułka i palec, wszystko złożone na smar dielektryczny, wszystko nowe oryginalne, stare części mam do wglądu.
Samochód jest delikatnie wyliftowany pod koła 31 cali.
Założone są felgi poszerzające pod opony 31x10.5x15, aby nie trzeba było stosować żadnych dystansów do zwiększenia rozstawu kół.
Niestety samochód jest po kilkumiesięcznym postoju.
Zaprowadziłem auto do mechanika na przegląd olejowy, zostawiłem zaliczkę na oleje, kupiłem filtry, niestety z jakiegoś powodu nic nie zostało zrobione przez kilka miesięcy i zabrałem auto.
Z powodu postoju do przejrzenia są teraz hamulce.
Do wymiany są także opony bo stały bez powietrza, napompowałem je, ale nadają się tylko do jazdy po parkingu.
Wyskoczył też błąd skrzyni biegów, i sterownik przeszedł w tryb awaryjny.
Samochód jeździ, ale zamiast zmieniać biegi 1-2-3 to wrzuca od razu 3 bieg.
Teoretycznie da się tak jeździć, ale trzeba to zrobić żeby nie przegrzewać niepotrzebnie skrzyni.
No i oczywiście serwis oleje + filtry + paski jest nadal do zrobienia bo nie został zrobiony, a poprzedni był ponad rok temu.
Samochód dzisiaj dostał nowiutki akumulator z Intercars 720 amperów z gwarancją, bo stary nie przeżył stania pod warsztatem.
Samochód stoi na dużym parkingu, można się przejechać, na ulicę ze względu na stan opon i skrzynię w trybie awaryjnym wolałbym nie wyjeżdżać.
Samochód ma ważne badanie techniczne oraz ważne OC.
Sprzedaję ponieważ muszę pilnie kupić pickupa.
Rozwaliłem rękę i zabawy z podpinaniem przyczepy do Durango na razie odpadają.
Ewentualnie chętnie kupię pickupa Dodga Dakotę 5.2/5.9 lub Dodga Rama 5.2/5.9 z uszkodzonym silnikiem do przekładki.