NA SPRZEDAŻ
RAM 1500 Bighorn (Lone Star).
Samochód w wariancie crew cab / short bed.
Rok produkcji: 2014
Silnik: 5.7 HEMI (390 HP / 529 N⋅m)
Skrzynia: 8-stopniowy automat (ZF8HP)
Napęd: RWD (tył)
Benzyna (bez LPG)
---
Sprowadzony z USA w 2023, po niegroźnej kolizji z przebiegiem nieco ponad 200k km. (poduszki powietrzne całe, układ jezdny nietknięty). Auto kupione i zrobione dla siebie - nie na handel.
Auto zarejestrowane i ubezpieczone, po dużym serwisie, z przerobionym oświetleniem, 2 oryginalne kluczyki.
Carfax, rozkodowany VIN pod kątem wyposażenia, fotki z aukcji w USA mogę przesłać zainteresowanej osobie.
Aktualnie świeżo po zrobionym serwisie olejowym i wymienionych oponach na zimowe (na zdjęciach jeszcze na letnich).
Auto mechanicznie igła - skrzynia nie szarpie, płynnie zmienia biegi, praca silnika prawidłowa.
RAM przyjechał z lekko zmodyfikowanym układem wydechowym więc mruczy tak jak powinien ;)
W między czasie uszczelnione zostały m.in antena GPS oraz światło stopu, więc wyeliminowany został znany problem zacieków na podsufitce.
W wyposażeniu m.in zdalne odpalanie z kluczyka, czujniki przód+tył, kamera cofania itd.
Do auta dorzucam pokrywę paki oraz praktycznie nowe opony letnie (kupione w maju 2024) Fulda 4X4 ROAD 275/60 R20 115H. Obecnie założone całkowicie nowe Nokian Tyres Snowproof 1 275/60R20 116 H XL.
Ubezpieczenie i przegląd ważne do lutego 2025.
---
Nie ma jednak róży bez kolców, zatem kilka słów o drobnych niedoskonałościach*:
- pęknięcie lewego nadkola (przód)
- drobna wgniotka z odpryskiem na prawym błotniku
- drobna wgniotka na drzwiach (prawy tył)
- wgniotka nad szybą (lewy tył)
- lakier na klapie jest już delikatnie "zmęczony"
- drobna wgniotka na zderzaku (tył, tuż nad hakiem)
- przydałoby się odświeżyć kierownicę
- w losowych momentach pojawia się błąd związany z drobną nieszczelnością w układzie kontroli emisji par paliwa (EVAP) i równie losowo potrafi sam z siebie zniknąć.
*(zainteresowanym mogę podesłać fotki)
Wymienione niuanse tyczą się głównie aspektów wizualnych, które przy odrobinie serca można skorygować, by doprowadzić samochód niemal do fabrycznego stanu.
Biorą pod uwagę, że to niemal 11 letnie auto robocze, utrzymane jest ono w bardzo dobrej kondycji.
---
Auto sprzedaję głównie ze względu na środki potrzebne do przeprowadzenia kilku drobnych, domowych inwestycji.
Jako, że auto chcę sprzedać, nie "sprzedawać" podana cena podlega negocjacji. Jestem otwarty na propozycje - w granicach rozsądku rzecz jasna ;)