Ferrari 348 - 1
Ferrari 348 - 2
Ferrari 348 - 3
Ferrari 348 - 4
Ferrari 348 - 5
Ferrari 348 - 6
Ferrari 348 - 7
Ferrari 348 - 8
Ferrari 348 - 9
Ferrari 348 - 10
Ferrari 348 - 11
Ferrari 348 - 12
Ferrari 348 - 13
Ferrari 348 - 14
Ferrari 348 - 15
Ferrari 348 - 16
Ferrari 348 - 17
Ferrari 348 - 18
Ferrari 348 - 19
Ferrari 348 - 20
Ferrari 348 - 21
Ferrari 348 - 22
Ferrari 348 - 23
Ferrari 348 - 24
Ferrari 348 - 25
Ferrari 348 - 26
Ferrari 348 - 27
Ferrari 348 - 28
Ferrari 348 - 29
Ferrari 348 - 30
Ferrari 348 - 31
Ferrari 348 - 32
Ferrari 348 - 33
Ferrari 348 - 34
Ferrari 348 - 35
Ferrari 348 - 36
Ferrari 348 - 37
Ferrari 348 - 38
Ferrari 348 - 39
Ferrari 348 - 40

1 / 41

Ferrari 348 - 1
Ferrari 348 - 2
Ferrari 348 - 3
Ferrari 348 - 4
Ferrari 348 - 5
Ferrari 348 - 6
Ferrari 348 - 7
Ferrari 348 - 8
Ferrari 348 - 9
Ferrari 348 - 10
Ferrari 348 - 11
Ferrari 348 - 12
Ferrari 348 - 13
Ferrari 348 - 14
Ferrari 348 - 15
Ferrari 348 - 16
Ferrari 348 - 17
Ferrari 348 - 18
Ferrari 348 - 19
Ferrari 348 - 20
Ferrari 348 - 21
Ferrari 348 - 22
Ferrari 348 - 23
Ferrari 348 - 24
Ferrari 348 - 25
Ferrari 348 - 26
Ferrari 348 - 27
Ferrari 348 - 28
Ferrari 348 - 29
Ferrari 348 - 30
Ferrari 348 - 31
Ferrari 348 - 32
Ferrari 348 - 33
Ferrari 348 - 34
Ferrari 348 - 35
Ferrari 348 - 36
Ferrari 348 - 37
Ferrari 348 - 38
Ferrari 348 - 39
Ferrari 348 - 40

Najważniejsze

Przebieg

73 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

3 405 cm3

Moc

295 KM

Opis

Baby Testarossa? Czy jest coś takiego? W sumie to baby 512 TR….

Oto wóz, który pięknie się starzeje. Kiedyś kojarzył mi się z Pontiakiem Fierro….ale dziś widzę w nim na maksa rasową linię Ferrari. Boczne wloty i koncepcja tyłu dokładnie takie same jak w Testarossie, przód jak w lifcie testy, czyli 512 TR. W 1992 roku wprowadzono dwie zmiany na plus. Pierwsza to lakierowanie dolnych listew w kolorze nadwozia, druga to unowocześnienie układu wtryskowego. Obie poprawiły doznania optyczne i odczuwalne parametry.

To ostatnie totalnie analogowe Ferrari V8. Nie ma wspomagania układu kierowniczego, posiada 5 biegów opakowane open gatem oraz szperę w tylnym dyferencjale. Wóz jest bardzo responsywny i zapewnia fenomenalne odczucia. Oczywiście zabawa zaczyna się powyżej 5000 a kończy na 8000 obr/min.

Uważam, że jest świetlana przyszłość przed tym autem. Ceny właśnie się odbiły od dna, ale nadal jest bardzo tanie - Ferrari 348 kosztuje 50% Testarossy.


Szczegóły prezentowanego egzemplarza:

Ferrari 348 TS, 1992 rok, 73.000 km. Konik dysponuje silnikiem 3.4 litra, V8 o mocy 300 koni. Przyspiesza w 5.6 sekundy do pierwszych 100 km/h i osiąga 275 km/h. Literka S pochodzi od słowa Spider, co oznacza w tym przypadku targę. Prezentowany egzemplarz pochodzi z rynku niemieckiego i choć był już zarejestrowany w Polsce od 1997 roku, to do 2005 był serwisowany w Niemczech.

Stan auta jest perfekcyjny, przeszedł obfity detailing (posiada drugi lakier) i jest naprawdę konkret:) Klima nabita, wszystkie przyciski na klawiaturze czyściutkie, świecące, wszystko działające, teleskopy klap wymienione na nowe. Tapicerka w topowym stanie. Z uwagi na wiek wymagana jest wymiana rozrządu (koszt 15-18k zł).


-


Sprzedawcą tego auta jest:


House of Classics - Dom klasyków - unique automobiles for sale


http://www.houseofclassics.pl/


Dom Klasyków posiada w swojej ofercie unikalne samochody klasyczne, które są rzadko spotykane na rynku: od przedwojennych roadsterów, przez świetnie zachowane klasyki rodem z PRL, gran turismo z koniem lub widelcem na masce, po rajdowe legendy z przełomu wieków. Osobą odpowiedzialną za wybór samochodów znajdujących się w kolekcji oraz wystawianych na sprzedaż jest Piotr Życzyński, m.in. współzałożyciel miesięcznika Classicauto obecnego na polskim rynku wydawniczym od 2006 roku i przez wiele lat prowadzący dział Inwestuj w klasyki.

 

10 grudnia 2024 11:24

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ferrari

Model pojazdu

348

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

1992

VIN

13 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

240000

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Ursynów

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store