Bravo w moim posiadaniu od 2020 roku, kupione od prywatnej osoby która sprowadziła je z Niemiec, w 2020 roku założona instalacja wyższej półki STAG QBOX z większym reduktorem w autoryzowanym punkcie STAG (pełna książka serwisowa do wglądu). Auto serwisowane na bieżąco, na wszystko posiadam dokumentacje, olej i filtry co 10 tysięcy kilometrów wraz z czyszczeniem filtra MA. Auto sprawne technicznie oraz w dobrym stanie wizualnym jak na swoje lata, miejscami delikatne wykwity korozji, 2/3 punktowe wgniotki, blacharsko wymieniony błotnik lewy przód (wgniecenie parkingowe), Bravo sprowadzone z lekkim przetarciem tylnego błotnika (posiadam zdjęcia przed naprawą). Wnętrze ładnie utrzymane, nie palone, co miesiąc czyszczone oraz zabezpieczane. Z wad wewnątrz to losowo działający wyświetlacz radia, radio i jego funkcje działają poprawnie, działa podświetlenie, ale nie wyświetla obrazu, większość informacji dostępnych jest przez komputer pokładowy.
Przegląd ważny do 03.26, ubezpieczenie 04.26. Auto na nowych oponach letnich 225/45 R17 KUMHO Ecsta PS71, dodaje opony zimowe Hankook Winter I*cept w tym samym rozmiarze.
Auto nie tak dawno miało serwis, zmieniany olej wraz z filtrami. Możliwe jest sprawdzenie auta na dowolnej stacji diagnostycznej. Auto codziennie użytkowane w związku z czym przebieg może ulec zmianie.
Auto doinwestowane, na przestrzeni czasu wymienione:
Tarcze przód nawiercane Zimmerman
Tarcze tył Mikoda
Klocki przód Brembo
Klocki tył Mikoda
Regeneracja maglownicy
Regeneracja zacisków + malowanie
Komplet sprężyn przód + tył Monroe
Mocowanie amortyzatorów przód
Łącznik dolotu
Aktywatory
Sonda Lambda bank 1 + bank 2 Bosch
Świece Irydowe Bosch
Łączniki stabilizatorów
Przegub praw + lewy
Łożyska kół
Olej skrzyni biegów
Map sensor
Uszczelka anteny
Zamek drzwi przednich kierowcy
Lewa manetka kierownicy
Rezystor wentylatora
Ramie wycieraczki tył
Błotnik przód lewy
Kierunkowskazy pływające LED
Żarówki H1 na Xenon H1 4300K
i jeszcze kilka elementów.
Z wkładu po zakupie można pomyśleć nad wymianą rozrządu.