Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 1
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 2
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 3
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 4
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 5
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 6
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 7
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 8
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 9
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 10
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 11
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 12

1 / 13

Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 1
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 2
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 3
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 4
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 5
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 6
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 7
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 8
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 9
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 10
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 11
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Easy - 12

Najważniejsze

Przebieg

198 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 368 cm3

Moc

120 KM

Opis

Dzień dobry,


Na sprzedaż trafia mój wieloletni towarzysz.


Fiat Bravo Easy 2013 120KM po lifcie, skrzynia włoska 6b PCC635, która zastąpiła wadliwą m32. Kolor auta - Szary Maestro 318b.


Auto odebrane w sierpniu 2014 z z salonu w Żywcu. Pierwsza rejestracja (na salon, względy podatkowe) 11.2013. Odebrany w sierpniu jako nowy, bez przebiegu. Był to wówczas jeden z dwóch ostatnich egzemplarzy z t-jetem na stocku w PL.


Samochód posiada historię bogato udokumentowaną na forum nuovabravoklub.pl, ponad 30 stron tematu o aucie, praktycznie od początku. Użytkownik- Ozz.


Wiele w aucie zmieniono.

Przy 55kkm trafił pod opiekę Pana Marcina z Cinsoftu w Rudnie k. Gliwic. Zakład uchodził wówczas za najlepszy zakład dla włoszczyzn w PL. Nie śledzę trendu, stąd "wówczas".

Spędził tam tydzień. Wymiana dotyczyła lubiącej pęknąć turbosprężarki ihi na nową garrett 1446. Napisaniu i wgraniu nowego softu, zamysłem którego była żywotność, nie gra o wynik. Odczyt pomiaru na hamowni ukazał zdroworozsądkowe 190KM i 275Nm.

Zmieniono chłodnicę powietrza na większą.

Turbo przechodzi w flanszę, której towarzyszy przelotowy wydech 2,5' oparty na 3 tłumikach i katalizatorze 200cspi.

Wyspawany przez Pana Przemka z Przemocar w Wiązownej. 5* w Google, adres znany petrolheadom.

Dodatkowo, w ramach zabezpieczenia, auto posiada na lewym słupku A odczyt temperatury spalin EGT, oparty o zegar firmy Innovate (znany producent w motorsporcie)


Zawieszenie:

Oparte na sprężynach Eibach ProKit -30 -30. Tuleje poliuretanowe przód oraz tył.

Hamulce:

Małe Brembo 4tłoczkowe, tarcza 305mm.

Z tyłu wentylowane tarcze z zaciskami z najmocniejszej alfy 159, tarcza 284mm.


Rozrząd I olej w skrzyni wymieniany co 60kkm od początku.

Ostatnia wymiana rozrządu 06/07.2024 w ASO na Zagójskiej, części Ori Fiat. Olej w skrzyni, tutela. Rozrząd wymieniam tylko w Aso I tylko na oryginalny zestaw.

Serwis klimatyzacji w lokalnym serwisie, 06.2024.

Olej silnikowy, fitry co 8-10kkm.


W środku tapicerka skórzana, tempomat, radio 2din JVC z kamerą cofania, głośniki focal Ps165, wzmacniacz zostawiam. Drzwi i bagaznik wyciszone bitmatami. Lusterko wsteczne, fotochromatyczne. Boczne, składane elektrycznie.


Koła letnie to świeże michelin primacy po 1,5 sezonu na oryginalnych, fiatowskich i pięknych, antracytowych felgach 18'.

Zimowe również michelin 16' na alufelgach fiat, na których opuszczał salon, opony sezon starsze od letnich. Oba komplety bez zarzutu.


Największym mankamentem auta jest ślad po niedawnej przygodzie z czworonogiem. Skończyło się na strachu i pękniętym zderzaku przednim w dolnej części.

Z braku czasu, jeżdżę z tym kilka miesięcy, auto jest w pełni sprawne więc ciśnienia nie było. Aż zastała mnie z tym fantem decyzja o sprzedaży. Nie ruszam, nie mam nic do ukrycia.

Kilka lat temu po strzale kamieniem wymieniono szybę przednią na ori fiat z AC w Aso w Mławie. To nasze najgorsze momenty.

Wszystko zrelacjonowane na nuovabravoklub.pl.


Auto jest piękne, narowiste, świetnie skręca i hamuje. Wiem o nim chyba wszystko.

Ma 10 lat, prawie 200kkm przebiegu, więc jakiś odprysk na zderzaku czy ryska są oczywiste, ale lakier jest w stanie nienagannym, bez hologramów, myty na bezdotyku, po zimach woskowany, w trakcie śniegów, myty od dolu. Całe życie auto posiada garaż. Lpg nie widział.


Nie jest łatwo wieszać mi to ogłoszenie.


Zapraszam entuzjastów włoszczyzny.

 

6 października 2024 2:58

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Fiat

Model pojazdu

Bravo

Generacja

II (2007-)

Rok produkcji

2013

Przebieg

198 000 km

Pojemność skokowa

1 368 cm3

Moc

120 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

5.0 l/100km

Spalanie W Mieście

8 l/100km

Emisja CO2

146 g/km

Typ nadwozia

Kompakt

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Szary

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

19875

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Działdowo, działdowski, Warmińsko-mazurskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store