Dzień dobry,
Na sprzedaż trafia mój wieloletni towarzysz.
Fiat Bravo Easy 2013 120KM po lifcie, skrzynia włoska 6b PCC635, która zastąpiła wadliwą m32. Kolor auta - Szary Maestro 318b.
Auto odebrane w sierpniu 2014 z z salonu w Żywcu. Pierwsza rejestracja (na salon, względy podatkowe) 11.2013. Odebrany w sierpniu jako nowy, bez przebiegu. Był to wówczas jeden z dwóch ostatnich egzemplarzy z t-jetem na stocku w PL.
Samochód posiada historię bogato udokumentowaną na forum nuovabravoklub.pl, ponad 30 stron tematu o aucie, praktycznie od początku. Użytkownik- Ozz.
Wiele w aucie zmieniono.
Przy 55kkm trafił pod opiekę Pana Marcina z Cinsoftu w Rudnie k. Gliwic. Zakład uchodził wówczas za najlepszy zakład dla włoszczyzn w PL. Nie śledzę trendu, stąd "wówczas".
Spędził tam tydzień. Wymiana dotyczyła lubiącej pęknąć turbosprężarki ihi na nową garrett 1446. Napisaniu i wgraniu nowego softu, zamysłem którego była żywotność, nie gra o wynik. Odczyt pomiaru na hamowni ukazał zdroworozsądkowe 190KM i 275Nm.
Zmieniono chłodnicę powietrza na większą.
Turbo przechodzi w flanszę, której towarzyszy przelotowy wydech 2,5' oparty na 3 tłumikach i katalizatorze 200cspi.
Wyspawany przez Pana Przemka z Przemocar w Wiązownej. 5* w Google, adres znany petrolheadom.
Dodatkowo, w ramach zabezpieczenia, auto posiada na lewym słupku A odczyt temperatury spalin EGT, oparty o zegar firmy Innovate (znany producent w motorsporcie)
Zawieszenie:
Oparte na sprężynach Eibach ProKit -30 -30. Tuleje poliuretanowe przód oraz tył.
Hamulce:
Małe Brembo 4tłoczkowe, tarcza 305mm.
Z tyłu wentylowane tarcze z zaciskami z najmocniejszej alfy 159, tarcza 284mm.
Rozrząd I olej w skrzyni wymieniany co 60kkm od początku.
Ostatnia wymiana rozrządu 06/07.2024 w ASO na Zagójskiej, części Ori Fiat. Olej w skrzyni, tutela. Rozrząd wymieniam tylko w Aso I tylko na oryginalny zestaw.
Serwis klimatyzacji w lokalnym serwisie, 06.2024.
Olej silnikowy, fitry co 8-10kkm.
W środku tapicerka skórzana, tempomat, radio 2din JVC z kamerą cofania, głośniki focal Ps165, wzmacniacz zostawiam. Drzwi i bagaznik wyciszone bitmatami. Lusterko wsteczne, fotochromatyczne. Boczne, składane elektrycznie.
Koła letnie to świeże michelin primacy po 1,5 sezonu na oryginalnych, fiatowskich i pięknych, antracytowych felgach 18'.
Zimowe również michelin 16' na alufelgach fiat, na których opuszczał salon, opony sezon starsze od letnich. Oba komplety bez zarzutu.
Największym mankamentem auta jest ślad po niedawnej przygodzie z czworonogiem. Skończyło się na strachu i pękniętym zderzaku przednim w dolnej części.
Z braku czasu, jeżdżę z tym kilka miesięcy, auto jest w pełni sprawne więc ciśnienia nie było. Aż zastała mnie z tym fantem decyzja o sprzedaży. Nie ruszam, nie mam nic do ukrycia.
Kilka lat temu po strzale kamieniem wymieniono szybę przednią na ori fiat z AC w Aso w Mławie. To nasze najgorsze momenty.
Wszystko zrelacjonowane na nuovabravoklub.pl.
Auto jest piękne, narowiste, świetnie skręca i hamuje. Wiem o nim chyba wszystko.
Ma 10 lat, prawie 200kkm przebiegu, więc jakiś odprysk na zderzaku czy ryska są oczywiste, ale lakier jest w stanie nienagannym, bez hologramów, myty na bezdotyku, po zimach woskowany, w trakcie śniegów, myty od dolu. Całe życie auto posiada garaż. Lpg nie widział.
Nie jest łatwo wieszać mi to ogłoszenie.
Zapraszam entuzjastów włoszczyzny.