22.02.2025 zmieniłem olej i filtry.
Serwisowałem od początku u jednego mechanika więc obydwoje znamy auto co do śrubki, sam się interesuje mechanika i z zawodu jestem detailerem więc o samochód dbam z ogromną starannością.
Robiłem nie dawno serwis skrzyni m32,
Wymiana linek, sprawdzanie stanu łożysk, wymiana oleju i wlany uszczelniacz.
Rozrząd był robiony dwa lata temu,
Turbina ma około 20k przebiegu, powinna być jeszcze na gwarancji, kupowałem nową
Olej z bezpieczną płukanką co 8k km,
Akumulator ma 2 lata,
Gaz po przeglądzie, nie jeżdżę na nim w ogóle, jedynie żeby go przepalić, hamulce przód i tył w bdb stanie, nie bierze oleju ani płynu chłodniczego
Wydech aktywny, z przepustnica na pilota, głośniki były zmieniane, dołożony subwoofer, tempomat, dołożone radio CarPlay z Pioneer, zmienione zegary podświetlane na biało z wersji 150km czyli zaczynające się od samego dołu
Nie ma żadnych problemów z elektroniką co się lubi zdarzać w tych samochodach.
Dużo było pierdół które były robione po prostu od razu
Jeśli są jeszcze jakieś pytania to proszę śmiało, nie mam nic do ukrycia i wiem co sprzedaje.
Na aucie robiłem dwu etapową korektę lakieru i nałożyłem dwu letnią powłokę ceramiczna.
Opony zimowe nowe, letnie też są jeszcze na ten sezon okej, ale kwestia czy będą się podobały bo mają naklejki.
Czujniki cofania z kamerą
Popcorn
Filtr powietrza stożkowy
Dystanse z tyłu 20mm, z przodu 15mm
Mam oryginalną obudowę filtra powietrza, środkowy wydech oraz lampy z czarnymi środkami (po małej przygodzie z sarną pękł jeden zaczep w lampie i w ASO wymieniali na nowe oryginalne)
Na obecną chwilę auto nie wymaga żadnego wkładu, można bez obaw wracać bezpiecznie.