Jestem II właścicielem (kupiłem BRAVO w grudniu 2017 od dobrych znajomych, którzy kupili go w polskim salonie FIATA). Znam całą historię pojazdu + jest udokumentowana.
FIAT BRAVO - dobrze wyposażona limitowana wersja Tour de Pologne. Bezawaryjny, tani w eksploatacji, pojemy bagażnik, serwisowany na bieżąco, udokumentowany przebieg.
Historia pojazdu do potwierdzenia w CEPIK (VIN: ZFA198000041762430 , KBC97XX , pierwsza rejestracja 12.12.2008).
Samochód zarejestrowany z końcem roku produkcji czyli w praktyce użytkowany od 2009 roku.
Niecały miesiąc temu kupiony nowy akumulator (samochód miał zostać na kolejny rok). Samochód tani w utrzymaniu (OC 353 zł). Był użytkowany jako drugi w rodzinie stąd mały roczny przebieg. Razem 140 487 km.
Rozrząd zmieniany drugi raz w grudniu 2019 (mam dokumenty potwierdzające) przy około 125 000 km. Brak jakichkolwiek naprawy silnikowych. Na przełomie maja/czerwca 2024 zrobiony serwis samochodu (oleje / filtry) + serwis klimatyzacji.
Od 2017 roku kiedy jestem właścicielem samochód nie miał stłuczki, ani nie były malowane warsztatowo jego elementy, były robione miejscowe zaprawki lakierem. Samochód posiada ryski (mniej widoczne na zdjęciach) na lakierze, zarysowania i normalne ślady użytkowania.
Największą zaletą samochodu jest jego bezawaryjność, niski koszt użytkowania. Z fajnych rzeczy to skrzynia 6-biegowa oraz klimatyzacja dwustrefowa + doświetlane zakręty + elektrycznie regulowane lusterka przednie, wspomaganie ruszania pod górę, a w środku czerwone elementy związane z limitowaną wersją.
Pierwszy właściciel garażował samochód w garażu wolnostojącym, ja natomiast w hali garażowej.