Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 1
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 2
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 3
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 4
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 5
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 6
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 7
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 8
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 9
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 10
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 11
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 12
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 13
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 14
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 15

1 / 16

Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 1
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 2
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 3
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 4
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 5
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 6
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 7
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 8
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 9
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 10
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 11
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 12
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 13
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 14
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne - 15

Najważniejsze

Przebieg

140 487 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 368 cm3

Moc

120 KM

Opis

Jestem II właścicielem (kupiłem BRAVO w grudniu 2017 od dobrych znajomych, którzy kupili go w polskim salonie FIATA). Znam całą historię pojazdu + jest udokumentowana.


FIAT BRAVO - dobrze wyposażona limitowana wersja Tour de Pologne. Bezawaryjny, tani w eksploatacji, pojemy bagażnik, serwisowany na bieżąco, udokumentowany przebieg.


Historia pojazdu do potwierdzenia w CEPIK (VIN: ZFA198000041762430 , KBC97XX , pierwsza rejestracja 12.12.2008).

Samochód zarejestrowany z końcem roku produkcji czyli w praktyce użytkowany od 2009 roku.


Niecały miesiąc temu kupiony nowy akumulator (samochód miał zostać na kolejny rok). Samochód tani w utrzymaniu (OC 353 zł). Był użytkowany jako drugi w rodzinie stąd mały roczny przebieg. Razem 140 487 km.


Rozrząd zmieniany drugi raz w grudniu 2019 (mam dokumenty potwierdzające) przy około 125 000 km. Brak jakichkolwiek naprawy silnikowych. Na przełomie maja/czerwca 2024 zrobiony serwis samochodu (oleje / filtry) + serwis klimatyzacji.


Od 2017 roku kiedy jestem właścicielem samochód nie miał stłuczki, ani nie były malowane warsztatowo jego elementy, były robione miejscowe zaprawki lakierem. Samochód posiada ryski (mniej widoczne na zdjęciach) na lakierze, zarysowania i normalne ślady użytkowania.


Największą zaletą samochodu jest jego bezawaryjność, niski koszt użytkowania. Z fajnych rzeczy to skrzynia 6-biegowa oraz klimatyzacja dwustrefowa + doświetlane zakręty + elektrycznie regulowane lusterka przednie, wspomaganie ruszania pod górę, a w środku czerwone elementy związane z limitowaną wersją.


Pierwszy właściciel garażował samochód w garażu wolnostojącym, ja natomiast w hali garażowej.

 

20 listopada 2024 15:08

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2008

Model pojazdu

Bravo

Wersja

1.4 T-Jet 16V Tour de Pologne

Generacja

II (2007-)

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

17175

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Anita

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Podgórze

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store