Witam, sprzedaję prywatne auto Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 KM.
Poniżej bardziej istotne dostępne funkcjonalności auta:
- klimatyzacja automatyczna całkowicie sprawna (po serwisie, ozonowaniu, odgrzybianiu)
- elektrycznie sterowane szyby przód i tył
- elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka
- automatyczne doświetlanie zakrętów przez dolne lampy przeciwmgłowe
- oświetlanie otoczenia auta przez światło w dolnej krawędzi drzwi z przodu gdy są otwarte
- podgrzewane fotele z przodu (uczciwie informuję: fotel pasażera działa, a kierowcy z jakiegoś powodu nie - żona, jako pasażer była zadowolona, a mi to nie robiło różnicy i nawet się tym nie zająłem, być może to jakaś drobnostka)
- panoramiczny elektryczny szyberdach z automatyczną roletą oraz drugi szyberdach nad tylną kanapą
- tempomat
- duży klimatyzowany schowek pod podłokietnikiem oraz ten tradycyjny z przodu
- oryginalny system audio (bardzo dobrze brzmi)
- zestaw głośnomówiący Bluetooth Parrot MKi9000 (rozmowy oraz muzyka z telefonu)
- hak (plus dodatkowo trzecia tablica rejestracyjna na bagażnik rowerowy zakładany na hak)
- ładne oryginalne alufelgi 16" z dekielkami Abarth (auto stoi aktualnie na letnich oponach z 2022 - osobiście kupowałem je jako nowe)
- opony zimowe z 2023 - kupiłem w styczniu tego roku, przejeździły może 4 miesiące, są jak nowe!
- oparcie siedzenia przedniego pasażera składa się na płasko do przodu, tworząc coś na kształt stoliczka, co powoduje możliwość przewozu długich przedmiotów (nawet ponad 3 metry)
- w bagażniku dodatkowy bajer, podłoga regulowana na 2 wysokościach (albo nisko, żeby zwiększyć pojemność bagażnika, albo wysoko, żeby byłą prosta podłoga do przewozu towaru)
- sterowanie radiem z kierownicy
- 2 kluczyki
- czujniki parkowania z tyłu
Blachy, podwozie, progi - wszystko zdrowe, bez rdzy. Auto ma swoje lata, więc nie jest idealne wizualnie jak nowe z salonu, ale to chyba normalne. Auto było używane przeze mnie zarówno do codziennych dojazdów do pracy w mieście, jak i w trasie (również dystanse typu 1000 km w jedną stronę - trochę jeździliśmy po Europie).
Poniżej lista tematów ogarniętych przez 3 lata użytkowania auta:
- wymiana końcówek oraz drążków kierowniczych (ustawienie zbieżność kół) 2024
- wymiana wahaczy przód i łączników stabilizatora przód 2024
- wymiana klocków i tarcz hamulcowych oraz prowadnic z przodu 2024
- wymiana oleju, filtra oleju, filtra kabinowego oraz filtra powietrza 2024, 2023, 2022
- wymiana rozrządu wraz z pompą wody oraz uszczelniacza wałka rozrządu i wału korbowego 2024
- wymiana termostatu 2024
- serwis klimatyzacji 2024
- wymiana oleju w skrzyni biegów (Fuchs Titan Sintofluid 75W80 - wlane 2,9 litra) 2024
- wymiana świec żarowych 2023
- wymiana praktycznie całego zawieszenia z tyłu (tuleje, łączniki, wahacze) 2023
- serwis klimatyzacji 2022
- wymiana poduszki silnika 2022
- wymiana amortyzatorów tył 2022
- wymiana tłumika końcowego + rury środkowej 2022
- wymiana klocków hamulcowych tył 2022
- zakup nowego akumulatora po zakupie auta (11.2021)
- profesjonalna regeneracja skrzyni biegów (2021 - poprzedni właściciel)
Na wszystkie tutaj opisane naprawy mam dokumenty, więc jest duża szansa, że wiele tematów mechanicznych nie powinno robić problemu nowemu właścicielowi przez najbliższy czas.
Polecam sprawdzenie auta w systemie Centralnej Ewidencji Pojazdu. Numer VIN: ZFA19400002098518, numer rej. pojazdu: CB624NA, data pierwszej rej. w historii pojazdu: 03.06.2008.
Przegląd techn. oraz OC ważne do końcówki grudnia br.
Cena oczywiście do negocjacji. Więcej zdjęć na Otomoto.