Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 1
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 2
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 3
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 4
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 5
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 6
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 7
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 8
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 9
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 10
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 11
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 12
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 13
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 14
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 15
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 16
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 17
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 18
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 19
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 20
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 21
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 22
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 23
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 24
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 25
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 26
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 27
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 28
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 29
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 30
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 31
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 32
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 33
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 34
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 35
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 36
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 37
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 38
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 39

1 / 40

Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 1
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 2
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 3
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 4
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 5
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 6
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 7
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 8
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 9
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 10
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 11
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 12
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 13
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 14
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 15
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 16
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 17
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 18
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 19
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 20
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 21
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 22
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 23
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 24
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 25
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 26
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 27
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 28
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 29
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 30
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 31
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 32
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 33
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 34
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 35
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 36
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 37
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 38
Fiat Doblo Maxi 1.4 T-Jet Dynamic - 39

Najważniejsze

Przebieg

145 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

1 368 cm3

Moc

120 KM

Opis

Sprzedam Fiata Doblo Maxi 2014 rok, wersja towarowa N1, 5 osobowa, 1.4 tjet, LPG, bezwypadkowy, bardzo dobry stan, mini kamper, 145 000 km przebiegu, polski salon, raport Cebia do wglądu.

CEBIA:
https://en.cebia.com/payed/detail/kV7nK64VAHBqoBZKpM47BKar_LBafHaxfB6B0KfcsJRassB3Bo9aF_krV

OPIS AUTA:

- data pierwszej rejestracji 28/3/2014 - auto pochodzi z polskiego salonu (Resma Olsztyn, gdzie do 12/2015 było autem demo; potem wzięte w leasing przez drugiego właściciela - mam do niego kontakt; ja kupiłem auto 01/2020; od 01/2023 jeździ na czeskich tablicach rejestracyjnych, ponieważ mieszkam w Pradze w Czechach i potrzebowałem je przerejestrować)

- przebieg na dziś około 145 000 i pomału rośnie

- VIN: ZFA26300006147591;

- aktualny numer rejestracyjny czeski: 9AP0548

- ostatni numer rejestracyjny w Polsce: KR7NC24, wcześniej NO4415K

- jestem trzecim właścicielem auta (wcześniej RESMA dealer - auto demo, potem Agencja Ochrony Garda w Olszytnie)

- auto kupiłem w komisie aut poleasingowych w Warszawie (Jgm Centrum Motoryzacji Marek Duszyński) 01/2020 - poprzedni właściciel (mam na niego kontakt) oddał auto w rozliczeniu do Resmy; potem auto trafiło do komisu w Warszawie

- przed kupnem było sprawdzone przez Jacka Balkana; długo szukałem takiej wersji (maxi, tjet, skrzydłowe drzwi), ponieważ potrzebowałem auta, w którym mógłbym spać (mikro kamper) - aut w takiej konfiguracji jest bardzo mało

- auto ma specjalnie zrobioną przez znajomego stolarza "wkładkę do bagażnika" - po rozłożeniu jest z niej łóżko 120x200cm - patrz zdjęcia

- auto jest bezwypadkowe i bezszkodowe; cały lakier jest oryginalny, wszystkie szyby są oryginalne, poza jedną w piątych drzwiach (w lecie 2024 rozbiłem ją o konar drzewa cofając autem) - mam fakturę za naprawę (naprawa poszła z ubezpieczenia szyb)

- silnik to benzyna 1.4 tjet 120 koni + LPG Stag; gaz zakładany w Krakowie u Pana piotra Ficka w 2020 roku przy przebiegu 48 000 km

- pełna historia serwisowa samochodu; mam wszystkie faktury i książkę serwisową

- auto ma aktualne badania techniczne (czeskie) ważne do 01/2027

- do auta dołączam raport Cebia - wiesz co kupujesz

- spalanie 9-12 litrów LPG; butla 64 litry LPG, homologacja do 11/2029

- brak korozji - patrz zdjęcia z podnośnika


WYPOSAŻENIE AUTA:

- auto rocznik 2014, wersja przed liftem, spełnia EURO 5, długa H1L2 + podwyższona ładowność na 800 kg (maxi, czyli twardsze tylne zawieszenie + większe hamulce), tylne drzwi skrzydłowe; klimatronik, tempomat, skórzana kierownica multimedialna, duże radio + akcesoryjny uchwyt do nawigacji; 2 komplety prawie nowych opon na stalowych felgach, z indeksem C (zimowe Fulda kupione jesienią 2023 roku, letnie Fulda kupione wiosną 2024); 4 szyby elektryczne; hak (oczywiście wpisany w dowód), przyciemniane szyby (oblepione po kupnie), czujniki parkowania tył (dokładane po kupnie), ładowność 800 kg, wkładka do bagażnika umożliwiająca spanie, wzmocnione przednie hamulce + tylne zawieszenie (wersja maxi)


HISTORIA SERWISOWA:

- olej, filtry zmieniane zawsze co max 15k km; świece co 30k km

- duży serwis 01/2025: rozrząd + pompa wody, olej (też w skrzyni), płyn chłodniczy, wszystkie filtry (też LPG), tylni tłumik nowy, przełącznik otwierania szyb po stronie kierowcy

- 09/2024 - wymiana rozbitej tylnej szyby

- 11/2023 - standardowy serwis

- 3/2023 - standardowy serwis + wymiana wahacza, geometria, świece

- 8/2022 - wymiana amortyzatorów przód + łożyska amortyzatorów przód

- 7/2022 - standardowy serwis

- 10/2021 - standardowy serwis

- 10/2020 - standardowy serwis

- 1/2020 - wielki serwis po zakupie auta + montaż LPG


DO ZROBIENIA W NAJBLIŻSZYM CZASIE:

- dwumasa i sprzęgło jest oryginalne od nowości - działa bez problemu, ale jest to element, który za jakiś czas będzie pewnie wymagał wymiany; nie wiem za ile km, to zależy od stylu jazdy

- łożyska przednich kolumn macpersona będą wymagać wymiany; przy skręcaniu kół na podnośniku trochę czuć jak przeskakują (typowa bolączka tego modelu; raz już łożyska były wymieniane)

- tarcze hamulcowe i klocki będą wymagały wymiany za 10-30 000 km, razem z płynem hamulcowym

- uchwyt jednej kratki nawiewu pod radiem jest ułamany (patrz foto)

- na nowej szybie tylnej z 2024 roku nie ma naklejonej folii przyciemniającej, nie chce mi się tego robić, nowy właściciel zrobi to sobie we własnym zakresie


PLUSY I MINUSY:

- auto ma trochę wgniotek parkingowych i kosmetyki - takie auto kupiłem, nic z tym nie robiłem

- na przedniej szybie, po stronie kierowcy jest odprysk o wielkości około 2mm2

- auto jest twarde, bo ma wzmocnione tylne zawieszenie - jadące na pusto auto nie jest zbyt komfortowe a tylne zawieszenie jest głośne

- czasem nie słychać dźwięku "tik-tak", po włączeniu kierunkowskazów

- przednie lampy są trochę zmatowiałe w górnej części, trzebaby je wypolerować

- tapicerka jest czysta, ale wymagałaby prania

- przedni zderzak był raz ściągany, bo wjeżdzając u teściów przez bramkę delikatni min puknąłem i złamałem uchyty lamp - wszystko zostało naprawione a lampy są oczywiście oryginalne


PLUSY:

- wszystko pozostałe :) uczciwy samochód z najlepszym silnikiem, tani w eksploatacji, ogromna przestrzeń ładunkowa, możliwość spania (mini kamper)

- takich aut już nie robią... to auto będzie z powodzeniem służyć kolejnych 20 lat, jeżeli nowy właściciel będzie o nie dbał


POWÓD SPRZEDAŻY:

- zakup nowego fiata Tipo (na zdjęciu), w dieslu, taki potrzebujemy na trasy Praga - Ostrawa - Kraków

Auto jest do obejrzenia w Pradze, w Czechach; ewentualnie w okolicach Ostrawy, po wcześniejszym umówieniu się, lub w Krakowie / Katowicach.


Auto można sprawdzić w dowolnym serwisie i na dowolnej stacji diagnostycznej, zapraszam z miernikiem lakieru i z komputerem.


POWTÓRNA REJESTRACJA W POLSCE:

- w wydziale komunikacji w Krakowie, dowiedziałem się, że dany wydział komunikacji może zaakceptować badania techniczne z Czech = nie trzeba robić przeglądu zerowego przed rejestracją w PL

- umowę kupna sprzedaży w dwóch językach: czeskim i polskim, co pomoże w rejestracji w PL

- nie wystawiam faktur VAT


W razie jakichkolwiek pytań jestem do dyspozycji.

 

27 kwietnia 2025 10:34

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Fiat

Model pojazdu

Doblo

Wersja

Maxi 1.4 T-Jet Dynamic

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2014

Generacja

II (2009-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

43999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Maciej Płonczyński

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store