Do sprzedania mam prywatne ducato 2.3, z ręczną skrzynią biegów. Samochód jeszcze z "bezproblemowych" czasów - bez koła dwumasowego, bez adblue, z w miarę prostym silnikiem 2.3 konstrukcji Iveco, w wersji 130KM, po remapie w renomowanej firmie tuningowej na 155KM.
Historia - samochód przywiozłem "własnoręcznie" z Niemiec w 2022 roku, po długim wyszukiwaniu dobrego egzemplarza z małym przebiegiem, samochód w chwili sprowadzenia miał trochę ponad 60 tysięcy km przebiegu (starannie udokumentowanego).
W moich rękach samochód przejechał do tej pory 40 tysięcy kilometrów, ma w tej chwili trochę ponad 100 tysięcy.
Ducato jest bezwypadkowe, bezstłuczkowe, nie było ponownie lakierowane, ma założoną atrapę z nowszego modelu, starą oczywiście mogą dołożyć w komplecie do samochodu.
Wyposażenie - 9 miejsc, obie tylne kanapy można wymontować, mamy w takim układzie samochód 6 miejscowy z bardzo dużym bagażnikiem (rowery wchodzą spokojnie) albo 3 osobowego dostawczaka, klimatyzacja (z nawiewami także dla pasażerów tylnych foteli), fabrycznie dodatkową nagrzewnicę z tyłu, radio z bluetoothem, układ stabilizacji toru jazdy ESP, czujniki cofania, czujniki ciśnienia w oponach, 2 poduszki powietrzne, lusterka elektrycznie sterowane i ogrzewane, samochód dodatkowo doposażony jest w ogrzewanie postojowe firmy Webasto z zegarem, ledowe żarówki w przednich lampach, naprawdę bardzo dobrze oświetlają drogę. Stoi na aluminiowych felgach Ronal (dedykowanych do tego samochodu) z całorocznymi oponami 225/55R17C, hak holowniczy (DMC przyczepy hamowanej 2500kg).
Samochód używany prywatnie, głównie jako rodzinno-wakacyjny wycieczkowiec, nigdy nie wypożyczany, jeśli ciągał przyczepę to hobbystycznie samochód sportowy (raptem parę razy). Zbiornik paliwa 120 litrów, przy oszczędnej jeździe spokojnie ponad 1500km zasięgu. Sprzedaję go naprawdę z czystym sumieniem.
Ducato nie wymaga żadnych inwestycji, napraw, jest gotowy jechać w najdalszą trasę. Samochód wygląda i jeździ jakby miał 3 lata. Przegląd i ubezpieczenie do listopada 2025.