Na sprzedaż moje prywatne autko. Miało ze mną zostać na lata, lecz kupując Fiata miałem do pracy 3km, teraz mam 35 więc zmieniłem na wygodniejsze. Co nie zmienia faktu że dbałem o auto i każdą naprawę robiłem od ręki, gdyż chciałem mieć bezpieczne auto z uwagi na długi dystans do pracy.
Trochę o aucie;
Auto sprowadzono z Niemiec w 2022.
201000 wymiana oleju i wszystkich filtrów (zaraz po zakupie)
207000 wymiana rozrządu
214000 wymiana oleju i wszystkich filtrów
Wymieniono:
01.2024 przekładnia kierownicza, końcówki drążków kierowniczych, łączniki stabilizatorów, paski osprzętu, napinacz paska.
Poprzedni właściciel miał jakiś projekt w zamyśle, gdyż w aucie były już:
- sprężyny EIBACH Sport obniżające o około 40mm
- pięknie brzmiący tłumik ULTER Sport
Ja dorzuciłem do auta:
- radio APLINE z zestawem głośnomówiącym (radio ma BT, AUX, USB)
- subwoofer i wzmacniacz PIONEER
- głośniki przednie wysokotonowe i sredniotonowe Audio System M-165 EVO2
- wygłuszenie drzwi przednich i bagażnika mata STP + pianka Aeroflex
Audio z wygłuszeniem warte 2500pln
Auto stoi na oponach letnich w świetnym stanie na 17 calowych oryginalnych felgach Fiata
Jeśli o wyposażenie chodzi:
- klima (działa jak należy)
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- wspomaganie kierownicy + dodatkowe wspomaganie „city” (manewrując na parkingu kręcisz małym paluszkiem)
- podgrzewane lusterka
- komputer pokładowy
Do auta (dla zdecydowanego Klienta) dorzucam:
- Komplet opon zimowych na stalowych felgach - opony po jednym sezonie
- wideorejestrator z kamerą cofania w lusterku
- gumowe dedykowane dywaniki na zimę
Przegląd do 21.06.2025
OC do 05.12.2024
Z rzeczy którym trzeba się przyjrzeć
- przy gwałtownej zmianie biegów czasami słychać jakieś stuki. Nie przyglądałem się temu bo od 2 miesięcy mam inne auto.
- olej do wymiany (ja już tego nie robiłem z uwagi na zmianę auta)
Generalnie, auto bez rdzy, poprzedni właściciel dbał i ja też. Jeśli zajmiesz się wspomnianymi wyżej rzeczami, to wszystko inne jest jak ta lala.