Fiat Scudo 2,0 JTD – samochód specjalny, kempingowy.
Rok produkcji: 2005 Wersja przedłużana
Pojemność: 1997ccm
Paliwo: ON
Moc: 69kW [94kM]
Stan licznika: 277 000 km
Ilość miejsc: 2
Wyposażenie: Klimatyzacja, elektryczne szyby, centralny zamek, autoalarm, piloty, kpl. kluczyków, kamera cofania, rejestrator jazdy, radio z Bluetooth i zestawem głośnomówiącym, uchwyt telefonu oraz ładowanie telefonu niezależne dla kierowcy i pasażera.
Auto zakupione i sprowadzone z Niemiec w październiku 2021 z przebiegiem 248 000 km.
Po zakupie wymieniono: Rozrząd z pompą wody, sprzęgło kpl, tarcze hamulcowe, opony. Wykonano konserwację podwozia. Stan karoserii bardzo dobry (ocynk). Konwersję z ciężarowego na specjalny kempingowy zakończono w lipcu 2022 co zostało potwierdzone wpisem w Wydziale Komunikacji o zmianie przeznaczenia z ciężarowego na specjalny kempingowy.
Cały proces przebudowy oraz szczegóły konstrukcyjne zostały udokumentowany fotograficznie.
Łóżko rozkładane 110 x 185cm
Szafki, szuflady, skrytki, schowek na stół i krzesła turystyczne
Instalacja wodna: Zbiornik 20 l, pompa elektryczna, kran, umywalka
Instalacja grzewcza: Ogrzewanie postojowe 2kW
Instalacja elektryczna: Akumulator 100Ah LifePo4, panel słoneczny 150W, ładowarka DC/DC20 A, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne Led, radio, wentylator wyciągowy, ładowarka USB
Lodówka sprężarkowa 12V 20l
Pełna izolacja akustyczna matą butylową 2mm, izolacja termiczna pianką kauczukową > 20mm, membrana paroszczelna aluminiowa.
Auto zostało zaprojektowane i wykonane z myślą o aktywnej turystyce dla dwóch osobach. Jego wielkość pozwala zaparkować w każdym miejscu w którym zaparkuje samochód osobowy (np. parking podziemny w centrum Budapesztu). Jego wygląd zewnętrzny nie zdradza jego przeznaczenia i tym samym nie przyciąga uwagi innych. Instalacja pozwala na 10 dni pobytu w dowolnym miejscu bez potrzeby ładowania akumulatora hotelowego. Wygodna podróż ze stałą prędkością 100 – 120 km/h a 100 litrowy zbiornik wystarcza na ok 1200 km. Zwiedziliśmy nim: Niemcy, Dania, Szwecja, Norwegia, Słowacja, Węgry, Serbia, Czarnogóra, Litwa…. Prawie 30 000 km – wszystkie bezawaryjnie.
Na życzenie więcej informacji i fotografii.
Ustalenie realnej wartości takiego pojazdu nie jest rzeczą prostą bo składa się na nią zarówno koszt "bazy", materiałów i części użytych do konwersji jak i nakład pracy a ta została wykonana z dbałością o szczegóły konstrukcyjne.
Jeżeli więc uznasz że to auto Cię interesuje - podaj swoją ofertę. Jeśli będzie interesująca - odpowiem.
K. K.