Sprzedam mojego prywatnego Fiata Scudo Long. Wersja niższa – L2H1, najmocniejsza, 9. Osobowa.
Fiat Scudo 2.0 163 KM, 2011 rok produkcji, przebieg: 223000 km. Samochód używany w mojej jednoosobowej firmie. Sprzedaję ponieważ kupiłem większe auto.
Samochód wyjechał nowy z salonu w Danii i był tam użytkowany do 2021 roku. Sprowadzony do Polski z przebiegiem 160000 km. Pełna dokumentacja przebiegu auta dostępna z duńskich stron rządowych. Eksploatacja w Polsce do przejrzenia w CEPiKU. Przebieg jest niski i potwierdzony. Auto posiadam 3 lata.
Auto ma mocny, bardzo fajny i niezawodny silnik. Na bieżąco serwisowane z prowadzeniem książki serwisowej.
Lista większych napraw wykonanych w ciągu 3 lata, kiedy posiadam auto:
- pełen serwis klimatyzacji (7.2024-przewód plus czynnik oraz 4.2023 - kompresor plus czynnik) - działa na 100% możliwości
- wymiana przegub napędowy (4.2024)
- wymiana intercooler powietrza (4.2023)
- wymiana wahaczy przednich, łóżyska kół przód, drążek stabilizatora przedni, pompa wspomagania (9.2022)
- wymiana sprzęgła, dwumasy, skrzyni biegów (3.2022)
Komplet dywaników gumowych dla trzech rzędów. Przyciemnione w PL szyby. Kierownica obszyta skórą w PL. Alufelgi założone w PL.
WIZUALNIE auto posiada normalne ślady użytkowania plus drobne uszkodzenia (delikatnie pofalowania poszycia nadwozia – prawe drzwi pasażera oraz lewe środkowe „drzwi” – ten stały element nadwozia na wysokości drugiego rzędu foteli-patrz zdjęcia). Podwozie auta zostało zakonserwowane w Danii – to duży plus w tych autach. Drobne ogniska korozji widoczne na dachu. Auto miało za mojej kadencji jedną drobną kolizję – wymieniony prawy błotnik – zdjęcia na życzenie.
Auto niedawno zaczęło czasami wyrzucać błąd turbiny. Zakładam, że coś jest z nią nie tak - auto czasami traci 20-30% mocy Lub jeździ zupełnie normalnie. Skrzynia biegów – przy wrzucaniu z 3. Na 4. Bieg lekkie zgrzytnięcie. Problem dpf został rozwiązany. Czasami zapala się kontrolka ABS – gaśnie po ponownym uruchomieniu silnika.
Pomimo powyższego auto normalnie lub prawie normalnie jeździ, można je przetestować i wracać do domu na kołach.
Samochód można obejrzeć w Warszawie. Faktura VAT marża. Podana cena uwzględnia opisany stan techniczny auta. Gdyby brakowało jakiejś informacji lub zdjęć – proszę pytać. Auto ma ważny przegląd, OC i Assistance na Europę.