Samochód kupiłem jako nowy w leasing, po 3 latach go wykupiłem. Jestem pierwszym użytkownikiem pojazdu.
Pierwsze przeglądy przechodził w ASO Fiata, później serwisowany we własnym zakresie.
Olej i filtry, wymieniane co12 max 15 tyś.km.
Silnik jak i pozostałe podzespoły są w nienagannej kondycji. Jest to bardzo dobra jednostka napędowa, prosta i tania w eksploatacji. Posiada fabryczną instalację gazową, zakładaną na linii montażowej Fiata, to nie to samo co zakładał salon.
Tutaj każdy element ma fabryczny uchwyt, zegary są wyposażone w wskaźnik LPG, a sama instalacja jest fabrycznie zestrojona.
Wizualnie i technicznie samochód bardzo zadbany i z pewnością będzie cieszył nowego nabywcę.
Przy przebiegu:
- 70tyśkm kompletny rozrząd (Continental, Ina) + płyn chłodniczy
- 80tyś.km olej w skrzyni biegów (oryginał Fiat Tutela)
- 95tyś.km wymiana wtryskiwaczy gazowych (oryginał LandiRenzo)
- 110tyś.km wymieniłem tarcze i klocki hamulcowe, przód oraz tył (tarcze TRW, klocki Ferodo)
Pozostałe wymiany to tylko serwis eksploatacyjny.
Do samochodu są dwa komplety kół:
- lato HANKOOK 2022r. + oryginalne alufelgi Fiat 16" (ostatnie zdjęcie)
- zima HANKOOK 2024 + alufelgi 16"