Jestem drugim właścicielem tego samochodu (kupiłem gdy miał rok). Jego stan oceniam jako bardzo dobry. Serwisowany jest w dwóch poznańskich serwisach: Pol-Car i Duncar. Książka serwisowa uzupełniana na bieżąco, posiadam komplet faktur za naprawy.
Przez 7 lat użytkowania tego samochodu, oprócz corocznych przeglądów niewiele przy naprawiałem. Najbardziej istotna była dwukrotna awaria wadliwego docisku sprzęgła, który pękał. Podobno była to wada fabryczna, która niestety wiązała się z koniecznością wymiany całego sprzęgła. Zamontowane ostatnio podobno jest (wg ASO) pozbawione tej wady.
Ważne informacje:
2018 - drobna stłuczka (widoczna na zdjęciu z 2018) naprawiona w ASO,
2019 - wymiana sprzęgła (usterka docisku),
2021 - ponowna wymiana sprzęgła (znów pęknięcie docisku), przegląd po 80 000 km (wymiana rozrządu, świec, pompy wody, paski itp.),
2022 - wymiana łączników stabilizatora,
2024 - wymiana akumulatora
Samochód ma drobne wgniecenie nad prawymi, tylnymi drzwiami (widoczne na zdjęciu) bez uszkodzenia lakieru.
Moje dodatkowe spostrzeżenia z użytkowania, czyli jak mówili mi mechanicy - ten model tak ma:
- zdarza się (mniej więcej raz na 50 razy), że pomimo wrzucenia biegu wstecznego bieg nie załącza się - trzeba go wyjąć i wrzucić ponownie (dotyczy to tylko biegu wstecznego i podobno to taki urok tej skrzyni),
- trzeba pilnować poziomu oleju w silniku (drobne dolewki raz na kwartał),
- przy serwisach klimatyzacji zawsze trochę uzupełniany był czynnik chłodzący.