Ten ciekawy Fiat jest w moim posiadaniu od 2021 roku. Służył mi do weekendowych przejażdżek i długich wypraw, takich jak Rajd Koguta. Auto jest w dobrym stanie technicznym, choć nie przechodziło kapitalnego remontu – dbam o nie na bieżąco, aby zawsze było sprawne podczas wycieczek.
Plany na tę zimę zakładały zajęcie się silnikiem, ale zdecydowałem się sprzedać samochód jako sprawny, by móc dokończyć inne moje projekty.
Co wypada zrobić:
Cieknie olej z osłon półosi po obu stronach. Cieknie olej z uszczelki miski olejowej, tak w zasadzie cieknie z każdej strony ale pomału. W tym roku dolałem 1l oleju po rajdzie koguta i przejechaniu 1500km żeby na bagnecie był max
Pasek do pompy wspomagania dało by się wymienić. Rozrząd był kiedyś wymieniany i nie widać oznak starości. Można by spróbować to naprawić na podnośniku/kanale, ale lepiej by było wyciągnąć silnik i skrzynie i kompleksowo uszczelnić i „wyremontować”
Co zostało wymienione:
Drążki kierownicze te przy maglownicy i zwrotnicach
Chłodnica
Czujnik włączenia wentylatora chodnicy
Filtr kabinowy, powietrza, paliwa, oleju
olej 15w40 Mobil1 i dolany olej w skrzyni biegów i czujnik wstecznego
Wszystkie przewody gumowe gaźnika, silnika
Gaźnik rozebrany myty w myjce ultradźwiękowej, zmontowany na nowych uszczelkach i ustawiany na analizatorze spalin
Tłumiki środkowy i końcowy, kolektor wydechowy jest w dobrym stanie
Wszystkie żarówki czyli lampy zewnętrzne, wewnętrzne, licznik, nawet przyciski sterowania szybami
Głośniki 4 szt + radio w tym klimacie z bluetooth
Silnik wycieraczek tylnich i wyczyszczony zamek klapy
5 Felg OZ Route wyprostowane + nowe wielosezon 175/70/R13 + dystanse ze śrubami 30mm i 15mm + kapsle
Hamulce:
Kompletna regeneracja zacisków wraz z tłoczkami
Tarcze klocki przód
Bębny tył były w dobrym stanie wiec dałem nowe linki ręcznego i samo regulator
Pompa hamulcowa, przewody miedziane i elastyczne na cały samochód
Wyposażenie:
Elektryczne szyby przód
Oryginalny centralny zamek z pilotem
Wspomaganie kierownicy
Hak
Do samochodu dorzucam:
Książka serwisowa i gwarancyjna wypełniana do 2000r. certyfikat zabezpieczenia antykorozyjnego „RUST” wykonanego zaraz po kupnie w 1992r, przez to blacharsko jest w świetnym stanie nie licząc tylnich nadkoli które są elementem wymiennym(na śrubach jest przykręcony oryginalnie)
Wszystkie dokumenty, broszury, instrukcje które otrzymuje się po kupnie w polskim salonie fiata ponieważ kupiłem go od pierwszego właściciela starszej daty.
Pokrowiec dedykowany na samochód