Dla tych którzy mieli ten pojazd to nic nie trzeba pisać, każdy się uśmiecha i wzdycha ze wzruszeniem.
Dla tych którzy mogą się stać posiadaczem na pewno warto napisać, że to bardzo wdzięczny i wbrew pozorom całkiem przestronny samochód, który jest bezawaryjny zwłaszcza, bo jest dopiero dobrze dotarty :-)
Zaraz po zakupie w 1992 roku został solidnie zakonserwowany, tak jak się to przed laty robiło i karoseria jest w znakomitym stanie. Ci którzy potrafią to ocenić, wskazują że samochód nigdy nie był uszkodzony w stłuczce czy wypadku. Kupiłem go 3 lata temu i miał jeszcze czarne tablice rejestracyjne.
W mojej opinii jest to znakomity samochód na auto dla kogoś kto jest kolekcjonerem i szuka takiego pojazdu w dobrym stanie i dobrej cenie albo rozpoczyna swoją przygodę z samochodami albo na auto zastępcze. Może być tez znakomitym egzemplarzem dla pasjonatów, którzy chcą sami pobawić się z prostą mechaniką. Ja byłem jedynie wdzięcznym użytkownikiem, który zamieniał się od czasu do czasu na jazdę z córką. Żal się z nim rozstawać, jednak trafił mi się dobry samochód dla córki i nie ma potrzeby posiadania tak dużej floty samochodowej pod domem.
Samochód wobec podstawowej wersji posiada:
- 4 bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa + jeden tylny środkowy biodrowy
- radio Pionner z zestawem głośnomówiącym + nowe głośniki
- ładowarkę 12V wraz z gniazdami USB
- proste ale skuteczne zabezpieczenie antykradzieżowe
i dodatkowy bonus, koralikowe nakładki na siedzenia przednie (do założenia) po poprzednim użytkowniku, jak na oldtimer'a przystało :-)
Opony całoroczne, przebieg 7.000 km
W lipcu był robiony serwis:
- wymiana oleju i filtra
- wymiana czujnika oleju
- wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód [Brembo]
Badania techniczne do 31.10.2025
Ubezpieczenie do 23.01.2025