Auto na początku lutego wróciło z ferii na lawecie. Uszkodzony silnik, brak kompresji na pierwszym cylindrze, do remontu lub wymiany na inny. Przebieg ponad 200 tysięcy kilometrów.
Obtarcia i odpryski lakieru na przednim i tylnym zderzaku od krawężnika i płotu ( zielony ślad od słupka).
Zawieszenie bez zarzutu, skrzynia biegów również.
Przednia szyba nie oryginalna.
Do naprawy czujnik poziomu płynu spryskiwaczy(sygnalizuje niski poziom).
Auto zarejestrowane w kraju w 2020 roku.
Pół roku temu wymieniono żarówki ksenonowe Osram 2 sztuki, lampy do wyczyszczenia.
Przed wyjazdem na ferie pod koniec stycznia wymieniono świece, przewody zapłonowe, pióra wycieraczek przód i tył Bosch.
Założono nowe opony Nokian całoroczne 205/55R16 (rok produkcji 2024), przebieg opon to 550 km.
Tapicerka foteli i tylnej kanapy wymaga prania, widoczne zacieki.
Na dachu zamontowany bagażnik dobrej jakości, na oryginalnych miejscach.
Wyposazenie to między innymi:
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
Asystent ruszania pod górę
Monitorowanie martwego pola w lusterkach
Tempomat
Bluetooth
Czujniki parkowania przód
Czujniki parkowania tył
Parktronik, samochód sam parkuje w zatoczkę z obu stron
Gniazdo zapalniczki z tyłu i w bagażniku
Czujnik deszczu aktywujący wycieraczki
Wszystkie szyby elektryczne
Blokada otwarcia drzwi przed dziećmi
Doświetlanie zakrętów
Klapa bagażnika elektrycznie podnoszona, otwierana z pilota.
Odpalanie za pomocą przycisku.
W komplecie jeden pilot.
Samochód odpala ale silnik pracuje na 3 cylindry.