Witam serdecznie.
Na sprzedaż nasze rodzinne autko, które było u nas ponad półtora roku. Przez ten okres byliśmy z niego mega zadowoleni... Nigdy nie zawiódł w drodze, zawsze dowoził na miejsce bez żadnych przygód. Staraliśmy się o niego dbać i przez cały okres użytkowania staraliśmy się robić wszystko na czas...
Ford wyposażony jest w tempomat, hak (OE Ford) grzane szyby przód+tył, elektrycznie regulowane lusterka, elektryczne szyby przód, fotele założone od polifta z podłokietnikiem i SPRAWNYMI półeczkami dla pasażerów na tylnych siedzeniach, klimatyzację (przeze mnie nie używana ze względów zdrowotnych) ale włącza się normalnie, choć wypadało by pewnie przeserwisować przed eksploatacją...
Autko jakieś 25 tys. km temu przeszło remont silnika (m.in. wymienione zostały panewki główne i korbowodowe, pierścienie na tłokach, w pełni zregenerowana głowica, założony nowy rozrząd). Mniej więcej wtedy też założone nowe tarcze i klocki na przód (obecnie ok 25% klocka zużyte) nowe amortyzatory przód i tył, wymieniony olej w skrzyni biegów, półosie napędowe prawa+lewa, pasek micro x2. Olej zmieniony 1000, 5000 i 10 000 po remoncie, za każdym razem płukanka Liqui Moly plus olej 5w40. Kolejne wymiany zaplanowane co ok. 10 tys. km. W ostatnim czasie założone 4 nowe sprężyny zawieszenia, poduszka reakcyjna skrzyni biegów, łącznik stabilizatora przód 1x, łącznik stabilizatora tył 2x, WSZYSTKIE wahacze poprzeczne z tyłu nowe, wymienione tuleje w wzdłużnych wahaczach na Lemforder, wszystkie śruby oczyszczone i skręcone na smar, żeby w przyszłości nie było problemu z regulacją geometrii jak w 90% tych aut... Auto jakiś czas temu przeszło klika prac wizualnych, tj. wymiana błotnika PP, reperaturka błotnika LP, lakierowanie, odświeżenie lakieru na całym aucie, polerowanie reflektorów. Starałem się, żeby był miłą odmianą na tle innych fordów względem rdzy... Podwozie auta zaskakująco zdrowy w porównaniu do mojego drugiego auta (Seat leon 2010r). Auto prowadzi się pewnie, nie ucieka na dołkach, zawieszenie cichutkie, hamulce sprawne, potencjalnie zainteresowanych informuję, że nie mam problemu podjechać na jakąkolwiek SKP celem weryfikacji stanu technicznego...
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań/wątpliwości serdecznie zapraszam do kontaktu, postaram się odpowiedzieć na każde zadane pytanie. Pod telefonem jestem dostępny codziennie od 8 do 21, gdybym nie odebrał proszę o SMS, z pewnością oddzwonię.