Krótka historia auta
Jestem drugim właścicielem tego pojazdu w Polsce. Pierwszy właściciel sprowadził go do kraju z uszkodzeniem tylnej klapy i naprawił. Ja zakupiłem samochód już w stanie widocznym na zdjęciach i po pięciu latach użytkowania mogę przyznać, że poza sprawami eksploatacyjnymi auto nie sprawiało i nadal nie sprawia żadnych problemów.
Modyfikacje auta
Auto, jak wspomniałem wcześniej, zakupiłem w stanie widocznym na zdjęciach i nie dokonywałem w nim żadnych zmian. Jedynymi niefabrycznymi modyfikacjami są przedni zderzak, felgi oraz listwa świetlna (LED bar) renomowanej marki Baja Designs. Zależało mi na tym, aby pojazd pozostał bez większych ingerencji, dlatego światła oraz wtyczka świateł przyczepy nie zostały zmienione i nadal pozostają w oryginalnym stanie. Jeśli nowy nabywca zechce zmodyfikować oświetlenie i instalację elektryczną przyczepy, nie będzie musiał zastanawiać się nad tym, co „autor poprzednich przeróbek miał na myśli”.
Użytkowanie auta
Samochód był użytkowany jako dodatkowy w rodzinie, dlatego nie przejechałem nim zbyt wielu kilometrów. Nie brał udziału w jazdach terenowych ani imprezach off-roadowych. Rzadko zjeżdżał z asfaltu.
Serwisowanie
Autoryzowane serwisy Forda nie wiedziały, jak obsługiwać ten model – nie miały ani odpowiednich części, ani nawet kompatybilnego oprogramowania diagnostycznego. Dlatego wszystkie części, oleje i filtry sprowadzałem samodzielnie z USA, a ich wymianą zajmował się zaprzyjaźniony warsztat samochodowy.
Zakup
Samochód jest własnością firmy, dlatego sprzedaż odbywa się na podstawie faktury VAT 23%. Pojazd może zostać sprawdzony w wybranym warsztacie lub stacji diagnostycznej na koszt kupującego.
Przed sprzedażą zlecę niezależnemu rzeczoznawcy wykonanie ekspertyzy w celu potwierdzenia stanu pojazdu.
Dla zainteresowanych udostępnię raport dotyczący historii pojazdu, w tym szczegóły szkody, którą auto przeszło jeszcze w USA.
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt telefoniczny.