Ford Raptor rocznik 2017
Przebieg 74 tyś km
Cena 226800 netto plus 23%vat na fakturę
Jeżeli chodzi o wyposażenie prezentowanego auta to kto zna ten model to wie że wersja Raptor to F 150 wszystko mający a dla nie zorientowanych w temacie lista wyposażenia min.
- elektryczne szyby
- składane lusterka
- możliwość odpalania silnika z pilota wraz z rozgrzaniem auta, siedzeń i kierownicy
- grzane fotele przednie + tylne
- wentylowane fotele przednie
- grzana kierownica
- zwykły oraz aktywny tempomat
- skrzynia automat 10 biegowy z możliwością ręcznego sterowania
( przy drążku zmiany biegów i łopatki przy kierownicy )
- dach panorama z roletą + szyberdach
- elektrycznie otwierane tylne okienko
- elektryczne sterowane fotele i lusterka z pamięcią
- elektryczne sterowanie wysokością pedałów i kierownicy
- podgrzewana szyba przednia i lusterka
- automatyczne światła i wycieraczki
- tylna klapa elektryczna ( opcja otwierania z pilota ) z spowalniaczem i wysuwanym schodkiem ułatwiającym wejście na pakę
- progi metalowe
- hak holowniczy
- kamery 360 stopni
- kierownica wielofunkcyjna
- nagłośnienie sony z subwoofer’em
- android auto po kablu
- sterowanie głosem ( nawigacja, zestaw głośnomówiący, media itp.)
- oświetlenie w lusterkach bocznych ( doświetlające teren przy wyjściu + włączane dodatkowe doświetlenia bocznych stref na postoju np. załadunek lub rozbijanie obozu )
- napędy bardziej rozbudowane w porównaniu z większością pickup’ów do ustawiania samodzielnie przez pokrętło lub w trybach automatycznych dedykowanych przez ford Performers:
2H - na tylne koła ( jazda normalna po szosie i w terenie )
4A - automatyczny na 4 koła ( jazda normalna po szosie i w terenie ) jak w SUV ach
4H - na 4 koła jako 4lock do jazdy tylko w terenie ( do normalnej i dynamicznej jazdy)
4HL - reduktor ( wolna jazda w ciężkim terenie )
- Blokada tylnego mostu – do użycia w ciężkim terenie dla jednakowej trakcji obu kół tylnych
- wybory 5 trybów jazdy z automatyczną zmianą mapy silnika, trakcji i napędów:
Normal, sport, śnieg i błoto, skały, baja ( do szybkiej jazdy w ternie )
- system wspomagania jazdy z przyczepą min. Cofania pokrętłem
- tylne czujniki cofania + ostrzeganie z dalszej strefy
- czujniki pola martwego przy wyprzedzaniu
- czujniki ciśnienia w oponach
- silnik V6 3,5 L moc fabryczna 450 KM ( tutaj około 480 KM )
- waga auta 2360 kg – DMC 3198 kg – ludzie z bagażem do 838 kg
Dodatkowe wyposażenie akcesoryjne którego nie ma seryjny Raptor tutaj szacowane na około 70 tyś zł jeżeli ktoś miałby kaprys to zrobić:
- oświetlenie off road przednie i tylne ( w zderzakach )
- felgi kute aluminium firmy HRE + opony szer. 320 mm ( całość 35 cali )
- zabudowa paki
( z wygłuszeniem i bocznymi odsuwanymi oknami z moskitierą oraz oświetleniem )
- akcesoryjny dolot powietrza z filtrem stożkowym ( aFe POWER zwiększający moc 30 KM )
- akcesoryjny wydech z dwoma dodatkowymi wylotami otwieranymi automatycznie pod autem przy wyższych obrotach silnika dający jeszcze bardziej agresywne brzmienie silnika i wydechu ( szybszy opuszczenie spalin z układu wydechowego i dodaje mocy ) możliwość zmiany na coś fajnego w dieslu