Ford Fiesta 1.6 Sport - 1
Ford Fiesta 1.6 Sport - 2
Ford Fiesta 1.6 Sport - 3
Ford Fiesta 1.6 Sport - 4
Ford Fiesta 1.6 Sport - 5
Ford Fiesta 1.6 Sport - 6
Ford Fiesta 1.6 Sport - 7
Ford Fiesta 1.6 Sport - 8
Ford Fiesta 1.6 Sport - 9
Ford Fiesta 1.6 Sport - 10
Ford Fiesta 1.6 Sport - 11
Ford Fiesta 1.6 Sport - 12

1 / 13

Ford Fiesta 1.6 Sport - 1
Ford Fiesta 1.6 Sport - 2
Ford Fiesta 1.6 Sport - 3
Ford Fiesta 1.6 Sport - 4
Ford Fiesta 1.6 Sport - 5
Ford Fiesta 1.6 Sport - 6
Ford Fiesta 1.6 Sport - 7
Ford Fiesta 1.6 Sport - 8
Ford Fiesta 1.6 Sport - 9
Ford Fiesta 1.6 Sport - 10
Ford Fiesta 1.6 Sport - 11
Ford Fiesta 1.6 Sport - 12

Najważniejsze

Przebieg

270 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta miejskie

Pojemność skokowa

1 596 cm3

Moc

120 KM

Opis

Samochód na zlecenie sprowadzony do nas 7 lat temu z Niemiec przez naszego znajomego – wcześniej jeden właściciel w Niemczech i teraz jeden w Polsce (żona). Stan techniczny oceniam na bardzo dobry. Auto nigdy nie zawiodło – przez cały okres eksploatacji było bezawaryjne i służyło perfekcyjnie. Poza rutynowymi wymianami oleju czy drobnymi naprawami (dosłownie typu zamek w tylnej klapie itp.) auto nie wymagało żadnych inwestycji.


Sprzedaż nie była planowana, auto miało z nami zostać „do końca”, ale po narodzinach dziecka okazało się, że żona przejechała się kilka razy i postanowiliśmy zakupić kombi.

W styczniu, nie planując jeszcze sprzedaży zaraz po narodzinach dziecka, zleciłem pełny przegląd i wymianę wszystkiego, co mechanik uzna za potrzebne. Zostały wymienione min.: wahacz przedni, łożyska, kolumna kierownicza, kompletny rozrusznik i kilka jakichś dodatkowych pierdół.

Wszystkie części TRW – bez tanich zamienników, bo robiłem to z myślą o dalszym użytkowaniu. Koszt przeglądu i wszystkich części i serwisu wyniósł +/- 3800 zł.


Dodatkowo w zeszłym roku założone nowe tarcze i klocki hamulcowe z przodu.


Auto absolutnie bez wkładu finansowego – wsiadać i jechać. Jedyne, co będzie do zrobienia w przyszłości, to wymiana rozrządu (aktualnie przejechane ponad 60 tys. km na obecnym).


Wnętrze czyste, bardzo zadbane – brak przetarć i uszkodzeń. W aucie nigdy nie palono ani nie przewożono zwierząt.


Samochód nigdy nie uczestniczył w żadnej kolizji. Uczciwie dodam, że 7 lat temu, miesiąc po zakupie podczas burzy spadła gałąź, powodując kilka wgniotek na dachu, pęknięcie szyby i kilka wgniotek maski. Naprawa została wykonana w bardzo dobrym warsztacie blacharsko-lakierniczym – po tylu latach do tej pory żadnej korozji, a lakier wygląda wzorowo więc zrobiony był naprawdę dobrze. Osobie bez miernika będzie ciężko zauważyć, że cokolwiek było poprawiane – mimo to informuję o tym z pełną szczerością.

Wiadomo, że auto z 2010 roku nie będzie wyglądało jak nowe z salonu — na pewno znajdzie się jakaś drobna ryska czy obcierka, np. na dokładce zderzaka od krawężnika czy delikatne ślady na nadkolu, ale to tylko ślady normalnego użytkowania i absolutnie nic, co wpływałoby na wygląd czy użytkowanie auta.


Auto jest naprawdę godne polecenia, nie było przygotowywane „pod sprzedaż”, a wszystkie niezbędne naprawy zrobiliśmy z myślą o dalszej jeździe żony z dzieckiem. Od jakiegoś czasu stoi nieużywane i szkoda, żeby się marnowało. Jestem pewien, że nowemu właścicielowi posłuży jeszcze przez długi czas.

Dodatkowo do auta felgi i opony zimowe. Do zdjęć zmieniłem już na koła letnie. Można w przyszłości pomyśleć też nad odczyszczeniem i pomalowaniem na nowo felg letnich ponieważ lakier na nich nie jest już pierwszej nowości.

 

23 marca 2025 15:33

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Fiesta

Wersja

1.6 Sport

Kolor

Biały

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2010

Generacja

Mk7 (2008-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

16999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Patryk

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Częstochowa, Dźbów

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store