Z ciężkim bólem serca postanowiłem sprzedać swoje oczko w głowie. Auto było szykowane na robienie mocy 300+ niestety z przyczyn nie tylko ode mnie zależnych nie udało się dokończyć projektu. Zostało włożone dużo pieniędzy i serca i mam cichą nadzieję, że ktoś będzie chętny dokończyć projekt. Aby lepiej zobrazować co jest zrobione i jakie części są wymienione podam wszystko po „-”
· Nowa głowica
· Nowe turbo jrspec 2860
· Wyspawany kolektor wraz z downpipe bez kata i wydechem 2.5 cala z końcową puchą na przepustnicy
· Blaszki między cylindrami pumaspeed
· Szlif bloku
· Lepsza chłodnica wody pumaspeed
· Intercooler airtec stage 2 (duży)
· Dolot airtec stage 3
· Poduszka dolna racingflex
· Blow off
· Sprzegło obite w kewlar
· Shortshifter
· Wymieniony olej w skrzyni
· Przy około 90 tys. wymieniony rozrząd
Olej był wymieniany między 8-10 tys km na millersa 5w30 lub Amsoil też 5w30, a wszystkie inne eksploatacyjne rzeczy robione na czas. Na przodzie tarcze brembo i klocek ebc yellow.
Do auta posiadam 4 komplety opon. Wszystkie w rozmiarze 215/40/17 (FEDERAL RS-R(2023), CONTINENTAL ECO 6(2021), NEXEN WINGUARD SPORT 2(2022), jeszcze jedne zimowe na jeden sezon i do wywalenia bądź do skatowania,
Oprócz turbo zamontowanego w samochodzie. Posiadam dwie poprzednie turbosprężarki, z czego jedna to hybryda od Peruna, która dała wynik 260 koni i fabryczne, które posiada około 120 tys. nalotu.
Auto posiadam od 2021 od przebiegu 100 000.
Auto stoi na felgach aluteca 17/7,5j/et35
Auto jeździło tylko na 98
Na dzień dzisiejszy fiesta potrzebuje oryginalny soft aby móc dotrzeć silnik. Póki co jest ten, który spowodował popękanie starej głowicy i pofalowanie jednego z cylindrów. Dlatego też auto zalecam na odbiór lawetą.
Na wszelkie pytania chętnie odpowiem i przedstawię całą historię auta jaką posiadam