Ford Fiesta 2.0 ST - 1
Ford Fiesta 2.0 ST - 2
Ford Fiesta 2.0 ST - 3
Ford Fiesta 2.0 ST - 4
Ford Fiesta 2.0 ST - 5
Ford Fiesta 2.0 ST - 6
Ford Fiesta 2.0 ST - 7
Ford Fiesta 2.0 ST - 8
Ford Fiesta 2.0 ST - 9
Ford Fiesta 2.0 ST - 10
Ford Fiesta 2.0 ST - 11
Ford Fiesta 2.0 ST - 12
Ford Fiesta 2.0 ST - 13
Ford Fiesta 2.0 ST - 14
Ford Fiesta 2.0 ST - 15
Ford Fiesta 2.0 ST - 16
Ford Fiesta 2.0 ST - 17
Ford Fiesta 2.0 ST - 18
Ford Fiesta 2.0 ST - 19
Ford Fiesta 2.0 ST - 20
Ford Fiesta 2.0 ST - 21
Ford Fiesta 2.0 ST - 22

1 / 23

Ford Fiesta 2.0 ST - 1
Ford Fiesta 2.0 ST - 2
Ford Fiesta 2.0 ST - 3
Ford Fiesta 2.0 ST - 4
Ford Fiesta 2.0 ST - 5
Ford Fiesta 2.0 ST - 6
Ford Fiesta 2.0 ST - 7
Ford Fiesta 2.0 ST - 8
Ford Fiesta 2.0 ST - 9
Ford Fiesta 2.0 ST - 10
Ford Fiesta 2.0 ST - 11
Ford Fiesta 2.0 ST - 12
Ford Fiesta 2.0 ST - 13
Ford Fiesta 2.0 ST - 14
Ford Fiesta 2.0 ST - 15
Ford Fiesta 2.0 ST - 16
Ford Fiesta 2.0 ST - 17
Ford Fiesta 2.0 ST - 18
Ford Fiesta 2.0 ST - 19
Ford Fiesta 2.0 ST - 20
Ford Fiesta 2.0 ST - 21
Ford Fiesta 2.0 ST - 22

Najważniejsze

Przebieg

219 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta małe

Pojemność skokowa

1 999 cm3

Moc

150 KM

Opis

Na sprzedaż oryginalny Ford Fiesta ST150 – hot hatch z wolnossącym, 2-litrowym silnikiem o mocy 150 KM, zestawionym z 5-biegową manualną skrzynią.



Auto kupiłem w lipcu 2023 roku z przebiegiem 186 tys. km, obecnie ma 219 tys. km. Przegląd ważny do 11.2025, OC do 01.01.2026 (opłacane w 2 ratach, druga rata w 07.2025). Jestem właścicielem wpisanym w dowodzie rejestracyjnym, sprzedaję jako osoba prywatna – na umowę kupna-sprzedaży.



Wyposażenie:



✔ Radio z AUX i zmieniarką

✔ Elektrycznie sterowane szyby i lusterka

✔ Manualna klimatyzacja

✔ Podgrzewane przednie siedzenia

✔ Podgrzewana przednia i tylna szyba

✔ Kontrola trakcji (z możliwością pełnego wyłączenia)



Opony:



✔ Samochód aktualnie jeździ na oponach zimowych Nexen Winguard Sport

✔ Do auta posiadam też opony letnie Kormoran UHP



Modyfikacje:



✔ Felgi ATS Streetrallye 17 cali

✔ Dystanse kół

✔ Zmieniony końcowy wydech – brzmi lepiej, ale nie przesadnie głośno

✔ Stożkowy filtr powietrza Ramair z doprowadzeniem zimnego powietrza zamiast lewego halogenu



W auto włożyłem sporo serca i pieniędzy. Oto lista najważniejszych rzeczy, które zrobiłem:



Układ napędowy i chłodzenie:

• Poduszka dolna skrzyni

• Pasek wielorowkowy z napinaczem

• Pompa wody, chłodnica wody, zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego (bolączka tego modelu – wymieniony na nowy z ASO za 550zł)

• Termostat

• Dwa przewody płynu chłodniczego



Układ wydechowy:

• Wymiana plecionki i spawanie układu



Hamulce i zawieszenie:

• Kompletny remont hamulców przód i tył

• Odboje zawieszenia tył

• Łożysko amortyzatora lewy przód

• Łożysko koła lewy tył



Układ kierowniczy:

• Regeneracja maglownicy

• Regeneracja pompy wspomagania

Nowy przewód wspomagania od pompy do maglownicy (kolejna klasyczna rzecz w tym samochodzie - wymieniony na nowy z ASO za 1430zł)



Elektryka i inne:

• Regulator alternatora

• Nowy akumulator

• Nowa szyba czołowa



Dodatkowo poprzedni właściciel zregenerował skrzynię biegów i wymienił sprzęgło.



Jak na auto bliskie pełnoletności, Fiesta jest moim zdaniem w bardzo dobrej kondycji. Z drobnostek którymi można się zainteresować:



⚠ Fotel pasażera nie składa się (prawdopodobnie kwestia wymiany linki)

⚠ Sporadycznie wyświetla się błąd otwarcia drzwi pasażera (wystarczy otworzyć i zamknąć)

⚠ Wentylator nawiewu czasem delikatnie popiskuje (pomaga wyłączenie i włączenie)

⚠ Małe ogniska korozji na tylnej klapie



Fiesta ST150 to świetne auto, które daje mnóstwo frajdy z jazdy. Prowadzi się znakomicie, brzmi dobrze i wciąż potrafi zawstydzić wiele nowych samochodów na drodze.



Fiesta nie była katowana, nie jeździła po torach, nie brała udziału w wyścigach, nie była „upalana” na nocnych zlotach. Służyła mi jako auto na co dzień i do okazjonalnych przejażdżek po krętych drogach za miastem, dając mnóstwo frajdy z każdym przejechanym kilometrem.



W ciągu mojego użytkowania w samochód włożyłem co najmniej drugą jego wartość - starałem się przeprowadzać naprawy kiedy należało to robić, a nie kiedy coś się już zepsuło, i jak najlepiej dbać o jej stan techniczny. O wszystkie rzeczy eksploatacyjne również dbałem z należytą starannością. Sprzedaję, bo czas na coś wygodniejszego i spokojniejszego.



Samochód można obejrzeć w Warszawie na Pradze Południe obok Warszawy Wschodniej, lub w godzinach roboczych obok Porsche Połczyńska.

 

15 lutego 2025 11:32

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Fiesta

Wersja

2.0 ST

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2007

Generacja

Mk6 (2002-2008)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

16000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Mateusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Praga-Południe

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store
Loading...