Sprzedam mk8, 2019 listopad, st2, wyposażenie 95% opcji, przebieg 70 500km, pierwszy właściciel, salon polska,
Mechanicznie 10/10,
wizualnie 9/10,
elektrycznie 10/10,
Zero wypadków, zero robionej blacharki, zero modyfikacji, jeszcze 2 lata gwarancji producenta (przedłużona opcja z 5 na 7 lat). Myte wyłącznie ręcznie przeze mnie. Stan na zdjęciach po odkurzeniu i po dobrym umyciu na ostrym słońcu (widać każdy paproszek). Olej wymieniony po pierwszych 2kkm (tutaj też był docierany max 3 tysiące obrotów), przy 8kkm i potem już co <10kkm, wszystko udokumentowane, jeżdżone wyłącznie na 98, zawsze przy odpalaniu odczekany etap ssania benzyny.
Wyposażenie praktycznie wszystko poza skórą z mk3 i automatyczną klimatyzacją. W aucie działa wszystko bez najmniejszych zarzutów - wszystkie funkcje jakie auto miało działają i nigdy nic nie było naprawiane, auto zupełnie "nie grzebane", robione w ASO zgodnie z zasadami utrzymania gwarancji.
To co ja zmieniłem w aucie: Przewody hamulcowe w oplocie hel, tarcze EBC, klocki EBC green, akcesoryjna gałka zmiany biegów, pływające kierunkowskazy w lusterkach, farba na zaciskach przy ich zdjęciu gdy były zakładane przewody.
Auto oczywiście nie jest fabrycznie nowe, lecz jak na swój przebieg świetnie zadbane. Używane było jako daily w zimę jak i w lato, odpalane i jeżdżone było praktycznie codziennie - głównie miasto. Lakier mimo tego że jest utrzymany pięknie to posiada na przednim zderzaku drobne punktowe odpryski od kamieni, prawe tylne nadkole posiada wgniecenie parkingowe, lewe przednie nadkole posiada poziomą rysę na lakierze.
Auto zawsze dogrzane przed sensowniejszym wciskaniem gazu, auto na oczy nie widziało żadnego toru, nie wie też co to procedura startu bo jej nie używałem, Dla mnie miało to być zwinne auto do poruszania się po mieście i takie też było.
Dodatkowo do dogadania dla zainteresowanego:
Do auta posiadam: koła zimowe komplet 17", intercoler FIMIC (stage 3) i dolot (nowe nierozpakowane) chciałem robić 280 koni ale żal było tracić gwarancję za którą dopłaciłem..., dodatkowa lotka przyklejana na tylni spojler (nowa nie przyklejana).