• wersja Fiesta 1.0 EcoBoost MR`13 E5
• wersja wyposażenia Titanium (z umowy) ale to jest połączenie wersja ST Black + Black Edition przygotowywana konfiguracją indywidualne na etapie zakupu u dilera
• pierwszy właściciel
• auto bezwypadkowe – miało dwa parkingowe otarcia – jedno ok. 10 cm, drugie 1 cm. Naprawiane w ASO Ford z ubezpieczenia sprawców.
• przebieg 43.950 km. Auto jeździ głównie po mieście na małych trasach
• wersja 3 drzwiowa – specjalne pod używanie przez 1-2 osoby aby bardziej komfortowo się wsiadało/wysiadało. Szersze drzwi nawet od aut piętro wyższych gabarytowo. Znakomicie ułatwia korzystanie z stosunkowo małego auta. Oczywiście z tyłu normalne siedzenia – auto na 5 osób
• kolor czarny – lakier specjalny Mira Shadow Black
• skrzynia biegów – manualna (5 biegów)
• pojemność silnika – 999 cm3
• moc silnika – 140 KM (103 KW) – kto jeździł Fordami w wersji w pełni sportowej ST ten znakomicie wie jaki sprawne to auto ale też jakie ma minusy, a szczególnie twardość i sztywność zawieszenia. Jazda ma być komfortowa i na to odpowiedzią jest 140 KM przy masie auta Fiesta. Sprzedawany model to dobrze wyważenie komfortowej jazdy z efektem mocy. Bardzo ładnie przyspiesza i ma duży zapas mocy. Jazda w mieście to nim wielka przyjemność dająca dużo frajdy z mocy.
BEZPIECZEŃSTWO
• komplet poduszek powierzonych bocznych, czołowych łącznie z kurtynami i poduszką kolanową
• stabilizacja toru jazdy (ESC)
• ABS z podziałem siły hamowania + wspomagania awaryjnego hamowania
• niestandardowe koła 16 cali 195/50 – auto bezpieczniej jedzie ale też znakomicie się prezentuje wizerunkowo – wydaje się wyższe i większe
• opony zimowe i letnie w cenie
• pakiet Drive Assistance – automat sam zatrzyma auto przy małej szybkości – bezcenne w korkach i zagapieniu się a auto przed tobą nagle staje. Do tego czujniki parkowania tył
KOMFORT W CENIE
• kokpit centralny w wyższej jakości Forda (błyszczący) z system Sony CD i komputerem pokładowym
• diler montował kamerę cofania i udało się ją w pełni skutecznie zintegrować z wyświetlaczem komputera pokładowego. Nie ma osobnego ekranu. Kamera wysokiej jakości rysująca obszar parkowania wraz z linią środkową promienia skrętu. Do tego są oczywiście głosowe czujniki parkowania. Automat przycisza rozmowę telefoniczną albo muzykę w czasie parkowania. Parkowanie tyłem czy koperta tym autem to po prostu przyjemność i bezpieczeństwo
• Ford KeyFree – centralny, bezkluczykowy system otwierania/zamykania oraz uruchamiania auta. Zapomnij o szukaniu kluczyków – otwierasz Fiestę jednym ruchem auta (to bezawaryjny system z fizycznym wciskiem), odpalasz i gasisz auto przyciskiem. Auto nie zamkniesz jak kluczyki są wewnątrz. Auto nie odpalisz jak kluczyków nie ma w pobliżu
• automatycznie wycieraczki przednie z czujnikiem deszczu
• automatyczne świata przednie + ściemniające się samo lusterko wewnętrzne
• automatycznie składające i otwierające się lusterka z dolnym oświetleniem po otwarciu/zamknięciu auta
• autostop/autostart silnika np. na światłach
• wspomaganie ruszania pod górę
• kierownica skóra bez uszkodzeń i znaków używania, sterowanie mediami i telefonem też z kierownicy
• hamulec ręczny manualny obity skórą bez uszkodzeń i znaków używania
• drążek zmiany biegów obity skórą bez uszkodzeń i znaków używania
• lusterka automat z ogrzewaniem
• przednia szyba podgrzewane elektrycznie (to nie jest nawiew – tylko występująca tylko w Ford podgrzewana szyba). Bezcenne zimą, w czasie deszczu albo przy zaparowanych szybach
• oryginalnie przyciemnione tylne szyby pięknie zlewające się z kolorem auta
• oświetlenie bagażnika
• tylne siedzenia składane 60/40. Po złożeniu tworzy się duża przestrzeń bagażowa i szerokim wejściem od klapy bagażnika. Sam nie wiem jak, ale tam wszedł rozłożony na części tapczan typu narożnik