Auto z polskiego salonu, jestem drugim właścicielem od nowości. Od poprzedniego właściciela dostałem wycenę rzeczoznawcy - na życzenie kupującego mogę ją przedstawić. Autem nie byłem nigdy na torze. Serwis robiony co 10 tysięcy kilometrów, wszystko na oryginalnych częściach. Auto jest w moich rękach prawie 2.5 roku i jest świeżo po polerce.
Wyposażenie:
- Pakiet Easy Driver 1 (system monitorowania ciśnienia w oponach, podgrzewana przednia szyba, czujniki parkowania z tyłu, elektrycznie składane lusterka, etc),
- radio SONY,
- koło zapasowe dojazdowe,
- podwójna podłoga bagażnika z regulacją wysokości,
- przyciemnione szyby tylnej części nadwozia,
- tempomat,
- autoalarm obwodowy,
- czujnik deszczu - wycieraczki przedniej szyby sterowane automatycznie,
- system KeyFree,
- kolor FROZEN WHITE,
- skórzana tapicerka,
- obsługa głosem,
- samościemniające się lusterko wewnętrzne,
- czujnik zmierzchu - automatyczne światła.
W salonie auto zostało doposażone w dwa wideorejestratory Garmina, na przód i na tył - można je obsługiwać z telefonu.
Auto wystrojone na 220KM i 381NM. Dołożony dolot CP-E z USA, spoiler riser z Delta Styling, minimalnie przyciemnione przednie lampy i dołożone dwie dokładki do zderzaka przedniego koło halogenów. Dwa zestawy kół - OEM z oponami letnimi i MOMO z oponami zimowymi, widoczne na zdjęciu z hamowni. Oklejony dach, lusterka, i element przedniego zderzaka. Dołożone są również owiewki szyb i szyte na zamówienie pokrowce na przednie fotele i na kanapę.
Rozrząd zrobiony w styczniu tego roku, autem zrobiłem około 25 tysięcy kilometrów przebiegu. Zmieniam ze względu na kupno nowego auta, także Fiesty już nie używam.
Auto jest bezwypadkowe ale raz została zgłoszona awaria. Spadło mi koło bo wyrobiły się fabryczne nakrętki na koła, teraz założone są kute nakrętki. Wszystko zrobione z AC na fabrycznych częściach w ASO - na życzenie mogę pokazać zdjęcia i faktury.
Nie mam nic do ukrycia jeśli chodzi o stan techniczny auta, można zabrać ze sobą mechanika czy też wybrać się nią na stację diagnostyczną.