Ford Focus - 1
Ford Focus - 2
Ford Focus - 3
Ford Focus - 4
Ford Focus - 5
Ford Focus - 6
Ford Focus - 7
Ford Focus - 8
Ford Focus - 9
Ford Focus - 10
Ford Focus - 11
Ford Focus - 12
Ford Focus - 13
Ford Focus - 14
Ford Focus - 15
Ford Focus - 16
Ford Focus - 17
Ford Focus - 18
Ford Focus - 19
Ford Focus - 20
Ford Focus - 21
Ford Focus - 22
Ford Focus - 23
Ford Focus - 24
Ford Focus - 25
Ford Focus - 26
Ford Focus - 27
Ford Focus - 28
Ford Focus - 29
Ford Focus - 30
Ford Focus - 31
Ford Focus - 32
Ford Focus - 33
Ford Focus - 34
Ford Focus - 35
Ford Focus - 36
Ford Focus - 37
Ford Focus - 38

1 / 39

Ford Focus - 1
Ford Focus - 2
Ford Focus - 3
Ford Focus - 4
Ford Focus - 5
Ford Focus - 6
Ford Focus - 7
Ford Focus - 8
Ford Focus - 9
Ford Focus - 10
Ford Focus - 11
Ford Focus - 12
Ford Focus - 13
Ford Focus - 14
Ford Focus - 15
Ford Focus - 16
Ford Focus - 17
Ford Focus - 18
Ford Focus - 19
Ford Focus - 20
Ford Focus - 21
Ford Focus - 22
Ford Focus - 23
Ford Focus - 24
Ford Focus - 25
Ford Focus - 26
Ford Focus - 27
Ford Focus - 28
Ford Focus - 29
Ford Focus - 30
Ford Focus - 31
Ford Focus - 32
Ford Focus - 33
Ford Focus - 34
Ford Focus - 35
Ford Focus - 36
Ford Focus - 37
Ford Focus - 38

Najważniejsze

Przebieg

134 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

999 cm3

Moc

101 KM

Opis

Gdy w 2012 r. silnik 1.0 EcoBoost wchodził na rynek, obawiano się, czy będzie on oszczędny, trwały i zniesie pracę w większych modelach.

Po latach mamy już dosyć wyraźny obraz sytuacji, że bez problemu sobie radzi.

Podobnie jak opracowana przez Volkswagena jednostka 1.0 TSI, fordowski 1.0 EcoBoost ma układ chłodzenia z dwoma termostatami oraz zintegrowany z głowicą i chłodzony cieczą kolektor wydechowy, który korzystnie wpływa na zużycie paliwa – nawet przy dużym obciążeniu temperatura spalin utrzymuje się w optymalnym zakresie, a sterownik nie musi wzbogacać mieszanki.

Rozrząd silnika 1.0 EcoBoost jest napędzany paskiem.

Pracuje pod szczelną obudową i jest smarowany olejem silnikowym, co zwiększa jego żywotność.

///////////////////////////////

Dynamika silnika 1.0 EcoBoost jest satysfakcjonująca.

Nasz 101-konny Focus 1.0 EcoBoost na przyspieszenie do 100 km/h potrzebuje 11,3 s.

To wynik na poziomie wolnossących silników 1.6-1.8.

Doładowany silnik góruje jednak nad nimi elastycznością.

Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, ile spala silnik 1.0 EcoBoost, gdyż najwięcej zależy od kierowcy.

Jednakże z naszego doświadczenia Focus domaga się 3,5-4,5 l/100 km na trasie oraz 4,5-5,5 l/100 km w mieście.

/////////////////////////////

Nasz ford został sprowadzony z Niemiec, posiada pełne wyposażenie i jest w bardzo dobrym stanie pod kątem technicznym jak również wizualnym.

W przypadku wyboru naszego modelu, klient nie posiada żadnych kosztów z przygotowaniem go do eksploatacji, dlatego że auto jest po pełnej wymianie rozrządu tj:

olej ,filtry, pasek, tarcze, klocki.

Opony zimowe, jak nowe - przygotowany od razu do eksploatacji.

No i bardzo ważne, to nasz ford jest już zarejestrowany, dzięki czemu ominą państwa koszty związane z opłatami celno skarbowymi, które ponosi się po sporowadzeniu auta z zagranicy.

/////////////////////////////

W przypadku wizyty u nas możliwość sprawdzenia auta na stacji diagnostycznej, jak również możliwy odjazd w dniu wizyty u nas.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Auto godne polecenia.

 

10 grudnia 2024 22:37

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

Focus

Kolor

Biały

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2015

Generacja

Mk3 (2010-2018)

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

22425

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Jolanta AutoVika

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Mielżyn, gnieźnieński, Wielkopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store