Gdy w 2012 r. silnik 1.0 EcoBoost wchodził na rynek, obawiano się, czy będzie on oszczędny, trwały i zniesie pracę w większych modelach.
Po latach mamy już wyraźny obraz sytuacji, że bez problemu sobie radzi.
Model prezentowany w naszej ofercie sprzedażowej został w 2022 roku sprowadzony z Niemiec, a następnie zarejestrowany.
Po sprowadzeniu został wykonany dokładny serwis tj oleje, filtry, paski, klimatyzacja, więc wszystko zostało przygotowane do eksploatacji.
Auto jest wyprodukowane 29.12.2012 roku, a dopuszczone do ruchu w styczniu 2013, czyli można przyjąć, że auto jest z 2013 roku.
///////////////
Podobnie jak opracowana przez Volkswagena jednostka 1.0 TSI, fordowski 1.0 EcoBoost ma układ chłodzenia z dwoma termostatami oraz zintegrowany z głowicą i chłodzony cieczą kolektor wydechowy, który korzystnie wpływa na zużycie paliwa – nawet przy dużym obciążeniu temperatura spalin utrzymuje się w optymalnym zakresie, a sterownik nie musi wzbogacać mieszanki.
Rozrząd silnika 1.0 EcoBoost jest napędzany paskiem.
Pracuje pod szczelną obudową i jest smarowany olejem silnikowym, co zwiększa jego żywotność
///////////////
Dynamika silnika 1.0 EcoBoost jest satysfakcjonująca.
Nasz 125-konny Focus 1.0 EcoBoost na przyspieszenie do 100 km/h potrzebuje 11,3 s. To wynik na poziomie wolnossących silników 1.6-1.8.
Doładowany silnik góruje jednak nad nimi elastycznością.
Z naszego doświadczenia Focus domaga się 4-5 l/100 km na trasie oraz 5-6 l/100 km w mieście.
///////////////
W przypadku wyboru naszego modelu, klient nie posiada żadnych kosztów z przygotowaniem go do eksploatacji, dlatego że auto jest po pełnej wymianie rozrządu tj:
olej ,filtry, pasek, tarcze, klocki.
Dodatkowo otrzymujecie roczną gwarancję, która pozwoli wam spać spokojnie.
W przypadku państwa wizyty u nas możliwość sprawdzenia auta na stacji diagnostycznej, jak również możliwy odjazd w tym samym dniu.
Auto godne polecenia zarówno pod kątem technicznym jak również wizualnym.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.